Forum » Theekransje » Nokia Maps Loader

1. Soulbrother

Sorry voor alweer een topic over de Nokia Maps Loader op de Nokia N95 maar goed. Ik heb nu de maps loader gedownload en geïnstalleerd. En nu wil ik hem gebruiken met de 7 dagen gratis die je bij aankoop kreeg. Maar hoe kan ik dit instellen want als ik naar Menu gaat en dan naar Kaarten dan krijg ik te zien

Kies WLAN-netwerk:
    (namen van netwerken in de buurt)

Maar moet ik er dan hier eerst 1 kiezen ofzo? Mijn router staat er ook tussen. Moet ik hier wel voor betalen als ik hier 1 van de netwerken kiest?

wo 23-04-2008 om 17:20
Reacties (2)

Reageren
  1. Bn326160

Neen, je betaalt alleen als je een upgrade uitvoert. En daarvoor moet je je creditcard gegevens invoeren.

Je moet welinternet betalen als je hem buitenhuis wil gebruiken. Want thuis heb je er niet zoveel aan he .
    Maar als je een flat free internet abbonoment hebt, betaal je ook geen datakosten.

Mac, Life without Windows ~!
    wo 23-04-2008 om 17:32
  2. Soulbrother

Ja maar ik heb nog nergens de code ingevoerd die achterop het papiertje staat waarop staat:

Probeer Nokia Maps Navigation 7 dagen lang gratis uit en ontdek de vrijdheid van de weg.

Daar staat een zwart vakje die moet je krassen dan komt er een code alleen ik heb die code nog nergens ingevoerd op me telefoon. Dus ik ben bang als ik nu een WLAN Netwerk kies dat ik dan gelijk kan betalen.

wo 23-04-2008 om 17:34
Reageren