Forum » Theekransje » Gelovig?

1. Carharttguy

Wou nu eigenlijk wel eens weten wie hier allemaal gelovig is, en ook het verschil tussen nederlanders en belgen en ik zet er ook andere nationaliteiten bij, want we zijn natuurlijk niet racistisch!!

Ben je gelovig?
    Ik ben Nederlander en gelovig
    9.8%
    Ik ben Nederlander en niet gelovig
    69.6%
    Ik ben Belg en gelovig
    1%
    Ik ben Belg en niet gelovig
    9.8%
    Ik heb een andere nationaliteit en gelovig
    6.9%
    Ik heb een andere nationaliteit en niet gelovig
    2.9%
    102 keer gestemd

Voila

Àls je reageert moet je ook argumenteren geven waarom je gelovig of niet gelovig bent, en in wat je geloofd ook

zo 01-06-2008 om 17:05
Reacties (47)

Reageren
  1. Linuxguru1

Belg en Rooms-Katholiek...
    <moet hier ook een argumentatie komen?>

Ik ben Rooms-Katholiek omdat ik zo ben opgevoed, en ik er absoluut achter sta.
    \"The pope rox D:\"

Bewerkt door Linuxguru1 op zo 01-06-2008 om 17:14
    Geluk | Depressie
    zo 01-06-2008 om 17:13
  2. Dln

Ik ben niet gelovig \'gelovig\' snap je ?
    Nee zeker nou kijk ik ben niet gelovig qua bijbel, en allemaal regeltjes ect.
    Maar ik geloof wel in god op een of andere manier, ik geloof ook dat er iets is in het hiernamaals.

Like whutt.. 1||
    zo 01-06-2008 om 17:14
  3. Blaze

Ik geloof er voor geen meter in. Er zal best wel iets meer zijn dan alleen ons. Maar om dat nou \"geloof\" te noemen. Nee.

zo 01-06-2008 om 17:19
  4. Bas

Ik woon naast een kerk, is dat al niet genoeg

NL en niet gelovig..

HOI!
    zo 01-06-2008 om 17:21
  5. Kecin

Quote: bas

Ik woon naast een kerk, is dat al niet genoeg

NL en niet gelovig..

Omfg, beste reactie. -ever-.
    Maar ik ben Nederlander en ik geloof niet. Ben atheist. Geloof in de evolutie, en vindt de wegen van christendom niet de juiste.

I A M T H E L A W .
    zo 01-06-2008 om 17:22
  6. Explo

Ben nederlander en niet gelovig ik ben niet gelovig opgevoed heb het niet zo op die regeltjes en gedoetjes. maar snap best dat sommigen wel steun vinden bij hun geloof maar dan nog :\')

Only the dead have seen the end of war.
    zo 01-06-2008 om 17:34
  7. Darfedo

Ik ben wel gelovig. Ik geloof in \"Tafel\", dat is mijn eigen verzonnen geloof.
    Ik ben een Nederlander overigens.

Bewerkt door Darfedo op zo 01-06-2008 om 17:55
    zo 01-06-2008 om 17:53
  8. Dennis

Ik ben Nederlander en niet gelovig.
    De enigsten in wie ik geloof, ben ik zelf, en de genen die ik ken (familie, vriendin enzo)

Dennisweb
    zo 01-06-2008 om 17:54
  9. Fifa06

Niet gelovig, geen behoefte aan, weet niet echt bijzondere reden ofso, je bent het of je bent het niet

zo 01-06-2008 om 17:54
  10. Ola

ik ben niet gelovig omdat ik zo niet opgevoed ben

Succes is een Keuze, Lees mijn blog wordt een Baas
    zo 01-06-2008 om 18:11
  11. Marcelnator

niet gelovig, waarom? nou, omdat al die onzin over god allah en mohamed en weet ik veel wie ik allemaal wel niet vergeet door de mens zelf is verzonnen. en ik denk niet dat de mens conclusies kan trekken over dingen als god/hemel/hel ed.

jo darfedo, mag ik ook bij je tafelclubje? kopie van je heilige boek kan je sturen naar marcelbakker7@......
    sorry, moest even.

Bewerkt door Marcelnator op zo 01-06-2008 om 18:18
    zo 01-06-2008 om 18:16
  12. Hastiard

ik zelf ben een irakees en irak betekent land der moslims maar ik geloof NIKS in moslim omdat een domme geloof is ik geloof eerder in christenen

Voor Makkelijk Software Downloads:
    Filehippo
    Software*Hardware*Games Nieuws:
    Neoseeker
    Informatie Over Mijn Geboorteland
    Informatie Over Kurdistan(Noorden Irak)

KidGoku>>HastiarD
    zo 01-06-2008 om 18:21
  13. Pwnd

Ik geloof niet. Zou het nooit kunnen. In iets geloven wat je nooit ziet of hoort. Het is een verhaal opgeschreven in een boekje en daar geloof ik totaal niet in.

zo 01-06-2008 om 18:34
  14. Patje

ik geloof NIET

ik ben christelijk opgevoed maar dat boeit me niet en ik heb ook tegen me ouders gezegd dat ik niet geloof en ik zit ook op een openbare school ^^

zo 01-06-2008 om 18:40
  15. Stephen

Ik heb op een christelijke basisschool gezeten en zit nu op HAVO op een christelijke school, maar ik ben absoluut niet gelovig.

Ik zeg maar zo:
    Als er geen religies bestonden, waren er minder oorlogen en andere gebeurtenissen.

Bijv:
    - Geen boycot Deense en Nederlandse producten (vanwege Deense prenten en de film van Ome Wilders)
    - Geen oorlog tussen Israel en de Palestijnen (heeft met geloof te maken, ze willen namelijk allebei de hoofdstad Jeruzalem hebben i.v.m. \"heilige\" objecten)
    - ....er is nog veel meer om op te noemen

Bewerkt door Stephen op zo 01-06-2008 om 18:56
    Windows 7 Centraal Topic | Microsoft Office 2010 Centraal Topic
    zo 01-06-2008 om 18:53
Reageren