Forum » Webdesign » In Memoriam: Jean-Pierre Jung

1. Webmaster

Vijf jaar geleden, stierf een bekend en actief lid van MastaLine. Jean-Pierre was erg gewild onder de leden en had onder andere in die tijd succesvolle topics onder zijn naam staan.

Ga terug in de tijd, op 28 maart 2004 gebeurde het. Die dag zou Jean-Pierre 16 jaar worden. Hij heeft deze leeftijd niet kunnen halen. Na een avondje stappen zakte hij inelkaar, vrienden hadden de hulpdiensten gealarmeerd. In het ziekenhuis is hij niet veel later overleden.

Vandaag zou hij 21 jaar zijn geworden.

Vandaag staan we stil bij de dood van Jean-Pierre Jung.

Bekijk hier het nieuwsbericht op MastaLine.

Bekijk hier het bericht op zijn schoolwebsite.

Laat je reacties en ervaringen delen met de rest.

Bewerkt door Webmaster op za 28-03-2009 om 13:13
    za 28-03-2009 om 13:10
Reacties (41)

Reageren
  1. Forest

Heb hem nog gekend op het forum, was die fotoshopper toch..

za 28-03-2009 om 20:40
  2. Hastiard

dit is de eerste keer dat ik van hem gehoord heb

R.I.P Jean Pierre Jung

Voor Makkelijk Software Downloads:
    Filehippo
    Software*Hardware*Games Nieuws:
    Neoseeker
    Informatie Over Mijn Geboorteland
    Informatie Over Kurdistan(Noorden Irak)

KidGoku>>HastiarD
    za 28-03-2009 om 23:47
  3. Lorna

R.I.P

erg jammer!

Bewerkt door Lorna op zo 29-03-2009 om 03:17
    zo 29-03-2009 om 03:16
  4. Simmie

Quote: forest

Heb hem nog gekend op het forum, was die fotoshopper toch..
    Yup (en de kiwi topic uitvinder. Dacht ik )

zo 29-03-2009 om 13:53
  5. Slotie

ik heb hem nooit gekend maar wat en erg verhaal he
    r.i.p

zo 29-03-2009 om 14:10
  6. Jesse
    zo 29-03-2009 om 18:56
  7. Beertjesosweet

Weet het nog goed. Hij was een zeer goed photoshopper en heel behulpzaam, zorgde voor veel sfeer op het forum...

R.I.P.

zo 29-03-2009 om 21:56
  8. Ricotjuh88

Nog 18 dagen, en JP zou 23 geworden zijn.

Wat op 28-03-2004 een feestdag zou moeten zijn voor velen, is uitgelopen tot een dag van verdriet.

Ik heb nog nooit eerder gereageerd op Mastaline, omdat ik tijdens het verwerkingsprocess niet met me neus op de feiten gedrukt wilde worden.

Voor de mensen die alsnog geïnteresseerd zijn in de oorzaak van zijn overlijden, kan ik jullie mededelen dat hij gestorven is aan een aangeboren hartafwijking. Om dit makkelijk uit te leggen is bijna niet te doen, je kan het echter zien, als dat JP een volwassen volgroeid hart zou hebben maar zijn hartspieren waren de grote van een kinderhart, hierdoor heeft JP waarschijnlijk in zijn slaap ook meerdere attacks gehad, alleen heeft hij dit echter nooit gemerkt. Waren ze een week eerder tot deze conclusie gekomen, had JP een pacemaker gekregen en was die nog hier, echter toen JP daar neerviel, en de ambulance stond er pal naast om de reanimatie uit te voeren, waren ze te laat geweest. Zijn hart was \"op\".

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik op dit topic in ga, dit is voor mij een stukje afleiding in deze lastige maand.

JP, you\'ll never be forgotten

Je vriend.

do 10-03-2011 om 17:33
  9. Chielt

Rico, welkom op dit forum. Ik wil je meteen bedanken voor je uitleg over de oorzaak van het overlijden van JP. Hij was een gerespecteerd lid van dit forum, en de herinneringen bij de leden die hem gekend hebben zijn bij de meesten (zoniet allen) positief. Jaarlijks wordt er ook nog aandacht aan besteed door leden.

Dit topic is er een die altijd open staat voor nieuwe reacties, zeker van mensen zoals jij die het er extra moeilijk mee hebben. Voel je vrij om in dit topic te reageren.

Namens het hele team van Mastaline, sterkte in deze periode.

do 10-03-2011 om 17:59
  10. Ricotjuh88

Chielt, ik weet dat die hier altijd kwam, samen met twee andere vrienden cq. klasgenoten van ons. Weet echter hun profiel namen niet. En bij toeval kwam ik vandaag weer op deze website terecht, en zag tot mijn verbazing dit topic. Daarom heb ik even gereageerd.

Het doet me goed dat jullie zoveel energie steken in JP, denk dat jullie naast zijn naaste vrienden, toch ook wel van \"vrienden\" kunnen spreken. aangezien die meer tijd achter zijn PC vertroefde dan dat die op school was haha!

do 10-03-2011 om 18:05
  11. Shaun

Gelukkig dat het nu eindelijk duidelijk is aan wat hij is overleden. Ik weet nog dat er allerlei theorie├źn waren over hoe/wat, maar na al die tijd is het nu duidelijk aan wat precies.
    Bedankt en veel sterkte!

KINOOZ.NL
    KINOOZ VOOR: VIDEOCLIPS, WEBSITES, CONCEPT DEVELOPMENT, DOCU?S, PROMO?S, COMMERCIALS, AFTERMOVIES, STORYBOARDS, PRODUCTIES, SOCIAL MEDIA OPTIMIZATION EN BRANDING.
    wo 21-12-2011 om 02:48
Reageren