Forum » Theekransje » gras roken xD

1. Potloodjes

Hallo,
    ik doe sinds dien soms met me vriend gras roken dat is wel lagge..
    gewoon stro in een stukje papier weetje wel
    gewoon een sigaret met soort hooi erin..Dat opgedroogde gras..
    Maar is dat net zo schadlijk als echt roken?
    Ps. Ik doe niet door de longen (gewoon zuigen zou ik maar zeggen xD en uitblazen )

is dat minder schadelijk dan gewoon roken?
    of juist meer?
    want dan stop ik..

vr 24-04-2009 om 17:04
Reacties (26)

Reageren
  1. Jorisjuh

Het lijkt me niet dat in gras nicotine zit, dus dat probleem heb je al niet. Als je het niet via je longen rookt heb je ook minder last van troep in je longen. 't Zal vast minder erg zijn dan tabak roken, maar ga er maar niet van uit dat het onschadelijk is ofzo.

Quote: blackfox

Roken is (zover ik weet) schadelijk door de teer en andere troep die erin zit, volgens mij zit dit niet in hooi he? xD
    Maar ik zie het nut er trouwens ook niet van in om hooi te roken..
    Stoer toch? Je hebt een niet-zo-heel-kankerverwekkende sigaret in je bek en 't is nog gratis ook.

Dus, afkicken...
    We hebben net geconcludeerd dat er geen nicotine in gras zit en de TS zegt dat hij kan stoppen.. Hoe zou hij dus moeten afkicken van iets waar hij niet verslaafd aan is?

Bewerkt door Jorisjuh op vr 24-04-2009 om 17:34
    vr 24-04-2009 om 17:13
  2. Blackfox

Roken is (zover ik weet) schadelijk door de teer en andere troep die erin zit, volgens mij zit dit niet in hooi he? xD
    Maar ik zie het nut er trouwens ook niet van in om hooi te roken..

vr 24-04-2009 om 17:15
  3. Stephen

Op Google lees ik dat de meeste grassoorten DMT bevatten en dat is schadelijk voor je lichaam. Maar volgensmij is het sowieso slecht om rook in te ademen, maakt niet uit waarvan.

Windows 7 Centraal Topic | Microsoft Office 2010 Centraal Topic
    vr 24-04-2009 om 17:17
  4. Cablero

Ik ben naar landen geweest zoals Vanuatu etc.. waar nog stammen leven en daar rookten ze ook takjes, stro, enzo..
    Die mensen zien er veel beter uit dan hier en der was ook zo een 110j oude stamleider en die rookte ook hooi dus ik denk niet dat het zo schadelijk ken zijn zoals hierboven staat vermeld nicotine en die shit is veel erger.

vr 24-04-2009 om 17:18
  5. Potloodjes

Het is gewoon voor de fun.
    en het werkt net echt als echte tabak wat je erin zit
    maar, wij doen gewoon beetje om de rook en rondjes van maken enz ! Xd
    Als we ons vervelen

vr 24-04-2009 om 17:20
  6. Fifa06

Voor zover ik weet is welke rook dan ook niet goed voor je

vr 24-04-2009 om 17:25
  7. Larsisgoed9

Wacht even:
    Je bent 11 (wtf!) of 12, basisschool gast, en je rook troep?
    Ik voorspel: Nictotine verslaving over 1 jaar.

Btw. Ik heb drie keer pepermunt (FUCKING SCHERPE!!) gesnoven, en dan loop je de hele dag met zo'n frisse neus rond.

Maarre gras is totaal nutteloos, en ik ken het wel:
    Je pa rookt, vervolgens steel je wat vloeitjes, vervolgens denk je hé waar zou dat bruine gras voor zijn? Is eens proberen.
    Wow dat is tering lekker, nog 1, nog 1, nog 1. VERSLAAFD!!

Dus, afkicken...

Bewerkt door Larsisgoed9 op vr 24-04-2009 om 17:29
    Rapifia Nederland
    vr 24-04-2009 om 17:27
  8. Roboo

Quote: larsisgoed9

Wacht even:

Btw. Ik heb drie keer pepermunt (FUCKING SCHERPE!!) gesnoven, en dan loop je de hele dag met zo'n frisse neus rond.

Je pa rookt, vervolgens steel je wat vloeitjes, vervolgens denk je hé waar zou dat bruine gras voor zijn? Is eens proberen.

Dus, afkicken...

Oh dus zo gaat dat

Anyways ik denk wel dat het schadelijker is dan roken, ik zou in ieder geval liever een sigaret roken dan een papiertje met gras erin. Depends on hoe je het maakt trouwens, wat voor papier gebruik je?

vr 24-04-2009 om 17:35
  9. Jeronevw

wat er allemaal niet verzonnen word om 'stoer' te doen.

doe normaal of doe het egte werk... (liefst het eerste)

http://www.jeroenvanwarmerdam.nl

vr 24-04-2009 om 17:43
  10. Cablero

Quote: jeronevw

wat er allemaal niet verzonnen word om 'stoer' te doen.

doe normaal of doe het egte werk... (liefst het eerste)

Wie rookt kan nie normaal doen als ze geen sigaretten hebben gaan ze flippen

vr 24-04-2009 om 18:13
  11. Lol

Bij alle natuurlijke producte veranderd er een deel van de stof in kool bij verbranding. Een gedeelte van deze koolstof strijgt op als roet, deze roet komt in je longen en zal zich daar vestigen. Het gevoel dat je hierbij krijgt komt omdat je je eigen verstikt door deze rook, en daardoor komt er minder zuurstof in je bloedbaan.

Gewoon niet doen dus.

vr 24-04-2009 om 18:34
  12. Kecin

Wacht even:

Dus, afkicken...

Omg . Als roker voel ik me beledigd.
    Ik rook zelf gewoon. Maar nooit gras, nja, wiet! Maar rook geen gras. Ga naar de winkel, haal daar echt pakje sigaretten, rook over de longen, en geniet !

Offf je kan gewoon geen gras roken, want dat staat dom, lame, en achterlijk.
    Dus, kusjes (K).

I A M T H E L A W .
    vr 24-04-2009 om 18:40
  13. Mastershock

omfg, wat is het nut om gras te roken? Vind je dat stoer? Koop gewoon een echt pakkie sigaretten en geniet of stop er mee want dit staat net als kecin zegt echt achterlijk.

ML is dood
    vr 24-04-2009 om 18:58
  14. Faraleth

Papier roken is sowieso niet goed voor je gezondheid, evenals het roken van gras. Gras als zodanig is natuurlijk niet schadelijk als je er aan ruikt, maar zodra je dit in brand gaat steken komen er stoffen vrij dit niet echt bevorderlijk zijn voor je gezondheid. Dit geldt overigens voor alles dat je brand steekt.

Wellicht niet echt relevant, toch verdient het opmerking: Wáárom rook je eigenlijk gras?

vr 24-04-2009 om 19:01
  15. Happyface

Wacht even:

Dus, afkicken...

Uhmm nog 1 nog en verslaafd die snap ik niet kerel er zit geen nicotine in dus je kan er moeilijk verslaafd aan raken lijkt mijn.
    Gras roken lijkt me nou ook niet egt schadelijk.
    BTW
    Larisisgoed jij bent ook nog 14 en maar 3jaar ouder dus niet zon grote bek

0mgg >.> waarschuwing voor me link ...?
    vr 24-04-2009 om 19:42
Reageren