Forum » Theekransje » Gebeld door prive rare tijdstippen

1. Amahl

Ik word de laatste tijd vaak gebeld door een prive nummer. Vaak noem ik echt vaak want hij/zij beld niet 1x maar echt vaak
    4 tot 6 x achterelkaar elke avond vaak of soms midden in de nacht en
    vanacht was het weer zo laat 2:46 belde die gek weer 6x om precies te zijn. Maar wat kan ik hier aan doen?
    Is het zo dat als ik tijdstippen noteer + datum dat ik naar de dichtbijzijnde Provider winkel ga dat ze uit gaan zoeken wie het is en een brief sturen ? En als die gene dan door gaat dat er een brief naar de politie gaat

Het is ook zo\'n boeiend gesprek want ja hij/zij zegt niets als die me met de dood bedrijgde kon het nog een spannend verhaal zijn

ma 01-06-2009 om 10:24
Reacties (14)

Reageren
  1. Wouter2190

dit hebben wij ook al 2x gehad, 1 keer op het adres waar ik nu woon, & 1 keer op ons vorig adres.

Als je oppakt hoor je niks toch, of de telefoon stopt met overgaan na 1/2 x ?.

Bel gewoon naar je provider en laat hun het nummer blokkeren.

ma 01-06-2009 om 10:26
  2. Rowanvdgraaf

Welke provider heb je ?

100-200-300-400-500-600-700-800-900-1000
    ma 01-06-2009 om 10:29
  3. Amahl

Klop zwaar vervelend als je op pakt hoor je soms een ruis of niks idd en dan tuutututut uit schelden werkt ook niet

Vodafone is me provider

ma 01-06-2009 om 10:30
  4. Rowanvdgraaf

http://www.voda...verlast_melden/

Hier heb je een mooi formuliertje, waarop je het kan invullen.

100-200-300-400-500-600-700-800-900-1000
    ma 01-06-2009 om 10:40
  5. Amahl

oke daar staat dat je 3x contact moet gehad hebben hoe kan je contact met die meneer of mevrouw krijgen als die gene niks zegt ?
    En er staat nummer maar als die met nummer belde wist ik wie het was en ging ik wel even lief met hem praten ?
    dus moet ik daar dan prive nummer in vullen

Bewerkt door Amahl op ma 01-06-2009 om 10:48
    ma 01-06-2009 om 10:46
  6. Silverstone

Quote: amahl

oke daar staat dat je 3x contact moet gehad hebben hoe kan je contact met die meneer of mevrouw krijgen als die gene niks zegt ?
    En er staat nummer maar als die met nummer belde wist ik wie het was en ging ik wel even lief met hem praten ?
    dus moet ik daar dan prive nummer in vullen

Gewoon dat formulier invullen en dan bij prive nummer niks invullen en dan leg je bij opmerkingen het hele verhaal uit.

ma 01-06-2009 om 10:55
  7. Amahl

oke bedankt ik zou het is even in de gaten houden waneer die weer beld en dan even in vullen bedankt voor snelle reacties!

ma 01-06-2009 om 11:03
  8. Theutne

Ik zou opnemen en niets zeggen,,, hij / zij zal mogen betalen voor zijn gesprek, en zal na een tijd wel stoppen.

ma 01-06-2009 om 11:17
  9. Richardvd

Ondertussen neem je je telefoon gewoon niet mee naar boven en laat je die \'s nachts lekker beneden liggen heb je er ook geen last meer van. Mocht het een \"echt\" persoon zijn dan is de lol er zo vanaf als jij niet meer opneemt, is het een callcentersysteem dat over de zeik is dan zal het nog wel even doorgaan tot vodafone actie onderneemt.

Onlineplace, messenger, mobiel en fun.
    Live messenger
    voetbal filmpjes
    Eredivisie samenvattingen
    ma 01-06-2009 om 11:37
  10. Bnc

Providers kunnen vaak niet blokkeren, en als ze het dan kunnen, willen ze het meestal niet zo snel... Gewoon niet opnemen, of indien je 100% zeker weet dat het een echte persoon is, zou je (hangt af of je telefoon dat kan) kunnen doorverbinden naar de politie, altijd grappig .

ma 01-06-2009 om 11:51
  11. Wouter2190

Quote: bnc

Providers kunnen vaak niet blokkeren, en als ze het dan kunnen, willen ze het meestal niet zo snel... Gewoon niet opnemen, of indien je 100% zeker weet dat het een echte persoon is, zou je (hangt af of je telefoon dat kan) kunnen doorverbinden naar de politie, altijd grappig .

uhu,

Als jij belt naar je provider, & je zegt dat je \"Gestalkt\" wordt, of iets dergelijks & je wilt dat hun dat nummer voor je blokkeren, doen ze dat gewoon hoor ....

ma 01-06-2009 om 11:53
  12. Kosty

Quote: wouter2190

[..]

uhu,

Als jij belt naar je provider, & je zegt dat je \"Gestalkt\" wordt, of iets dergelijks & je wilt dat hun dat nummer voor je blokkeren, doen ze dat gewoon hoor ....

Gaat moeilijk als je het nummer niet weet hé

ma 01-06-2009 om 12:49
  13. Silverstone

Quote: kosty

[..]

Gaat moeilijk als je het nummer niet weet hé

Providers kunnen het nummer gewoon achterhalen hoor. Het moet namelijk gewoon doorgeschakeld worden en is dus wel bekend. Alleen wordt het nummer niet mee gestuurd naar de ontvanger als je anoniem belt.

ma 01-06-2009 om 13:13
  14. Maurice

Heb ik ook gehad op mijn mobiel, Toen werdt ik ook door privee nummer gebeld en hij zij :
    Hallo met appie boer
    Jij had tieten besteld
    Jij had tieten besteld
    Ik tieten niet kunnen leveren
    En er sliep die avond iemand bij me en die riep : Tyf op!
    En hij zij : Zo jij niet praten tegen appie boer
    En toen hing ik op xD

Nooit geen last meer gehad xD

ma 01-06-2009 om 13:52
Reageren