Forum » Theekransje » jagen

1. Goldendragon

Hallo.

ze zijn vandaag bij mij achter het huis aan het jagen en ik schrik me iedere keer dood als ze schieten.
    van mijn moeder mogen we niet in de achter tuin komen omdat ze het gevaarlijk vind.

maar mag dit wel ik denk dat de jagers 20 meter van ons huis af staan

di 23-06-2009 om 11:31
Reacties (9)

Reageren
  1. Lendra

Ze schieten toch niet je tuin in? Maar het land op..? Whats the problem?

vuurwerkforum

Tja ik zou \'t is weg kunnen halen
    di 23-06-2009 om 11:34
  2. Linuxguru1

20 meter? Zwaai eens vriendelijk naar ze? :\')
    Woon je in een jachtgebied/bos ofzo... verder zou ik eens kijken of er jachtseizoenen geopend zijn

Geluk | Depressie
    di 23-06-2009 om 11:35
  3. Marcelnator

als ze maar binnen het jachtgebied en jachtseizoen zijn is alles legaal...

di 23-06-2009 om 11:40
  4. Goldendragon

Ze schieten toch niet je tuin in? Maar het land op..? Whats the problem?

dat ik me om de 5 minuten dood schrik
    20 meter? Zwaai eens vriendelijk naar ze?
    Woon je in een jachtgebied/bos ofzo... verder zou ik eens kijken of er jachtseizoenen geopend zijn

ze staan 20 meter van de mijn huis af ik heb ook nog een achter tuin van ca 10 meter.

Bewerkt door Goldendragon op di 23-06-2009 om 11:52
    di 23-06-2009 om 11:45
  5. Zzgg038

Geluids overlast..
    Je zou 0900-8844 kunnen bellen,
    Kun je om informatie vragen, mocht het dan toch niet legaal zijn dan kan de politie desnoods langs komen.

What's money? A man is a success if he gets up in the morning and goes to bed at night and in between does what he wants to do.
    di 23-06-2009 om 12:05
  6. Fifa06

Volgens mij mag het gewoon als dat gebied is aangewezen als jachtgebied, en als het elke 5 min gebeurt, raak je er dan niet aan gewend?

di 23-06-2009 om 12:22
  7. Lendra

Maak je gewoon niet zo druk, zullen er heus geen hele dag staan. En zoals gezegd, wanneer hun een vergunning hebben (Wat wel zal zijn) kan jij, en de politie niets beginnen.

vuurwerkforum

Tja ik zou \'t is weg kunnen halen
    di 23-06-2009 om 12:41
  8. Bijveld

En als je geluk hebt, heb je straks nog een vogel als avond eten xD

On: Je zou toch ook een keer naar hun toe lopen en vragen ofdat ze wat verder weg gaan schieten... Ze zullen je heus niet als dier aan zien hoor

Bewerkt door Bijveld op di 23-06-2009 om 15:52
    Nieuwe url shortener: LNQ.ME. Probeer hem uit en vraag gratis een api key aan voor twitter!
    di 23-06-2009 om 15:51
  9. Homie6080

Quote: bijveld

En als je geluk hebt, heb je straks nog een vogel als avond eten xD

On: Je zou toch ook een keer naar hun toe lopen en vragen ofdat ze wat verder weg gaan schieten... Ze zullen je heus niet als dier aan zien hoor

Je weet niet hoe \'GoldenDragon\' eruit ziet dus dat kan je al niet weten xD

On:Je kan anders toch naar de politie?
    voor geluidsoverlast en eventueel om het verhaal uit te leggen,zij zullen je wel verder helpen ^^

,Homie

=|My \'New\' Gaming rig #3|=
    di 23-06-2009 om 16:15
Reageren