Forum » Theekransje » Gitaar beat

1. Shaun

Hallo Mastaliners..

Ik heb mijn 2de beat gemaakt, en vroeg me af wat jullie er van vinden.
    http://www.DjShaunF.tk en dan Beats, en dan de eerste.
    Ik heb het met Reason gemaakt, d.m.v rewire met Fruitige Loops.

Comment + verbeter punten.

Alvast bedankt.

wo 24-06-2009 om 20:31
Reacties (15)

Reageren
  1. Scumrules

Ik vind de pauze\'s in het begin te abrupt, dan hoor je meteen dat het gefruityloopt is Verder vind ik het wel redelijk maar het is zo\'n vervelende beat, probeer is wat meer af te wisselen met tonen enzo.

wo 24-06-2009 om 21:08
  2. Jasperjasper

Ik weet dat het niet heel erg on-topic is, maar sta je niet heel erg voor lul met die foto\'s?

wo 24-06-2009 om 22:15
  3. Shaun

Quote: jasperjasper

Ik weet dat het niet heel erg on-topic is, maar sta je niet heel erg voor lul met die foto\'s?

Nee?, ik schaam me er niet voor, de meestel ML-ers hebben me op msn, dus die weten hoe ik eruit zie...

wo 24-06-2009 om 22:45
  4. Zzgg038

Ik vind de stem in het begin erg lelijk, verpest eerlijk gezegt je hele beat, De stem is houterig en niet vloeiend, die zou ik er dus ook uitlaten. Verder is de beat goed, mooiste vind ik het begin met de gitaar..

What's money? A man is a success if he gets up in the morning and goes to bed at night and in between does what he wants to do.
    wo 24-06-2009 om 23:13
  5. Shaun

Quote: zzgg038

Ik vind de stem in het begin erg lelijk, verpest eerlijk gezegt je hele beat, De stem is houterig en niet vloeiend, die zou ik er dus ook uitlaten. Verder is de beat goed, mooiste vind ik het begin met de gitaar..

Die stem is zeg maar een soort van watermark..
    Die hoort niet bij de normale beat.

wo 24-06-2009 om 23:17
  6. Jasperjasper

Quote: shaun

[..]
    Nee?, ik schaam me er niet voor, de meestel ML-ers hebben me op msn, dus die weten hoe ik eruit zie...

Ik zeg niet dat je je moet schamen, maar die foto\'s laten je der net uitzien als een neppen gangster.

wo 24-06-2009 om 23:20
  7. Shaun

[..]
    Ik zeg niet dat je je moet schamen, maar die foto\'s laten je der net uitzien als een neppen gangster.

Dat is jou mening, als ik een foto maak met een kaalhoofd en met witte schmink wil je dan beweren dat ik dan Gabber probeer te zijn?

wo 24-06-2009 om 23:29
  8. Jasperjasper

[..]
    Dat is jou mening, als ik een foto maak met een kaalhoofd en met witte schmink wil je dan beweren dat ik dan Gabber probeer te zijn?

Ja of skinhead.

wo 24-06-2009 om 23:49
  9. Shaun

[..]
    Ja of skinhead.

Dat is dus een reactie die nergens op slaat...
    Ik heb die foto\'s op mijn site gezet omdat ik ze mooi vond, niet omdat ik als een \"gangster\" wil overkomen. Anders had ik wel een foto gemaakt met pistool ofz.

do 25-06-2009 om 08:33
  10. Zzgg038

[..]
    Die stem is zeg maar een soort van watermark..
    Die hoort niet bij de normale beat.

oke op die manier, Toch had ik het er zelf wel uitgelaten, maar ieder zn ding.

@ posts onder en boven mij;
    Ga niet lopen spammen, ga dan please naar onzin topic.
    Hij vraag gewoon mening over een nummer, en niet over zijn foto\'s.. Als hij foto\'s wil posten laat het dan en doe niet moeilijk.
    Beter geef je opbouwende kritiek over zn nummer, als je toch zo graag wilt zeiken..

What's money? A man is a success if he gets up in the morning and goes to bed at night and in between does what he wants to do.
    do 25-06-2009 om 10:39
  11. Nepnegert

Dat watermerk alsof iemand dit wil rippen :\')
    Daarbij gebruik je de standaard claps van FL :\')

De melodie is wel geinig maar het klinkt nog eigenlijk nergens naar.

Maar blijven oefenen dan kom je er vanzelf

Ga opzoek naar sample packs en plugins enz. dan kun je wel vette shit maken.
    ff voorbeeldje gemaakt in less than a minute:
    sampletje.mp3

Bewerkt door Nepnegert op do 25-06-2009 om 12:11
    do 25-06-2009 om 12:08
  12. Jasperjasper

[..]
    Dat is dus een reactie die nergens op slaat...
    Ik heb die foto\'s op mijn site gezet omdat ik ze mooi vond, niet omdat ik als een \"gangster\" wil overkomen. Anders had ik wel een foto gemaakt met pistool ofz.

Dan word je opgepakt als je de foto vast houd xD

do 25-06-2009 om 16:37
  13. Maurice

OFF : Jasperjasper, Wat wil je hier nu mee bereiken dan?
    Iedereen is toch gewoon hoe die is?
    Jij vindt hem gangster lijken, Nou laat hem gewoon.
    Wij hoeven jou mening over hem niet te horen hoor, Wij hebben onze eigen mening wel ; )

ON : Lekkere beat shaun!
    Zie trouwens nu ook dat topic al zowat dood was

Bewerkt door Maurice op za 04-07-2009 om 12:00
    za 04-07-2009 om 11:59
  14. Loller1

Mooi... mooi... MOOOOOOOOOOOOOI!!!

Sorry kon het niet laten... Maar ik moet zeggen: Mooi

za 04-07-2009 om 13:15
  15. Carharttguy

Shaun, Ik vind je melodie best goed, hoor 50 Cent al in m\'n achterhoofd meezingen, maar ik heb ook 1 opmerking (een kleintje ) Di al eens aangehaald is:

Je hebt soms zo eens een pauze, net als je toon zo iets de hoogte in gaat, en die pauzes stoppen de plots, daar zou je nog iets moeten op verzinnen.

za 04-07-2009 om 16:10
Reageren