Forum » Skype » skype op xperia x1

1. Richardvd

Op verschillende sites heb ik begrepen dat het mogelijk is om skype te installeren op de sony ericcson xperia x1. Is het dan mogelijk op te bellen via het mobiele internet abonnement of via wifi of ?

Hopelijk zijn er hier bekende met deze telefoon.

Onlineplace, messenger, mobiel en fun.
    Live messenger
    voetbal filmpjes
    Eredivisie samenvattingen
    wo 22-07-2009 om 18:12
Reacties (3)

Reageren
  1. Eagle

Met wifi en via abonnement zou je kunnen bellen met Skype. echter staat er in je fair use policy dat je geen voip diensten mag gebruiken i.c.m. je internet abbo. Alleen T-Mobile staat het toe dacht ik . Via wifi mag het dus wel...
    Regeltjes

wo 22-07-2009 om 20:27
  2. Jorisjuh

Quote: eagle

Met wifi en via abonnement zou je kunnen bellen met Skype. echter staat er in je fair use policy dat je geen voip diensten mag gebruiken i.c.m. je internet abbo. Alleen T-Mobile staat het toe dacht ik . Via wifi mag het dus wel...
    Regeltjes
    Was laatst wel wat ophef over in de Tweede Kamer. Dus kans dat het er uit wordt gehaald. De providers zelf zeggen echter dat ze speciale abonnementen willen uitgeven voor heavy users, dus de mensen die o.a. VOIP gebruiken.

Over het algemeen kun je het gewoon doen. Mocht je provider er achter komen, dan zullen ze je eerst 2 a 3 keer een waarschuwing sturen ivm een te hoog datagebruik. Of ze moeten al je pakketjes gaan scannen en er achter komen dat je VOIP\'t. (Lijkt me niet echt realistisch.)

wo 22-07-2009 om 22:49
  3. Richardvd

Het is toch niet de xperia geworden met de HTC Hero, via de android shop gevonden dat er ook skype voor is. Inmiddels staat het erop maar bellen naar gewone nummers gaat niet, je krijgt de melding \"Calling is not aviable in your region.\" Op de skype site zie ik nu staan dat het alleen voor bepaalde landen mogelijk is om uitgaand vanaf je telefoon te bellen.

Bewerkt door Richardvd op zo 02-08-2009 om 13:27
    Onlineplace, messenger, mobiel en fun.
    Live messenger
    voetbal filmpjes
    Eredivisie samenvattingen
    zo 02-08-2009 om 13:26
Reageren