Forum » Gametalk » Mybrute [Topic nr. 999999999]

1. Fobiac

Hey Mliners,

Ik weet dat dit jullie misschien ergert maar toch doe ik het,
    sinds kort ben ik met \"Mybrute\" begonnen.

Ik denk dat jullie wel weten wat dit is omdat het hier volstaat met Mybrute topics..

Maar nu heb ik een probleem, ik kan wel inloggen maar ik zie geen gevechten en tegenstanders in Arena, terwijl een vriend van mij beweert dat hij gewoon kan spelen verteld hij me dat hij niet tegen mij kan vechten..

Ik sta ingeschreven voor toernooien die nog niet gespeeld zijn, en ik kan het gevecht niet zien, wat kan ik er aan doen?

Ik gebruik Mozilla Firefox..

Wil een van jullie gelijk even testen of jij WEL tegen mij kunt vechten? (Nee geen cry for pupils, gewoon een iemand..)

KLIK HIER

di 27-10-2009 om 12:25
Reacties (6)

Reageren
  1. Chielt

FOBIAC has flattened your Brute.
    1 experience point gained..

Toen ik start fight deed, ging hij naar mijn profiel en stond er dat jij had gewonnen...

Quote: zzgg038

Haha alweer een topic over mybrute?:\').
    Nou ja, defeat mij dan ook maar eem..
    http://www.zzgg038.mybrute.com

Misschien moet je eest maar zijn openings post lezen

Bewerkt door Chielt op di 27-10-2009 om 14:53
    di 27-10-2009 om 12:32
  2. Zzgg038

Haha alweer een topic over mybrute?:\').
    Nou ja, defeat mij dan ook maar eem..
    http://www.zzgg038.mybrute.com

What's money? A man is a success if he gets up in the morning and goes to bed at night and in between does what he wants to do.
    di 27-10-2009 om 14:07
  3. Frezo

Quote: chielt

[..]

Toen ik start fight deed, ging hij naar mijn profiel en stond er dat jij had gewonnen...

Nu gaat iedereen het proberen en krijgt hij allemaal ervaringspunten (of leerlingen) Daarom zet \'ie 2 keer de link naar zijn account.

Subtiele OP, complimenten

En om je probleem op te lossen: probeer je flasprogramma even te updaten, misshcien zijn daar problemen mee.

di 27-10-2009 om 15:10
  4. Chielt

Quote: frezo

[..]
    Nu gaat iedereen het proberen en krijgt hij allemaal ervaringspunten (of leerlingen) Daarom zet \'ie 2 keer de link naar zijn account.

Subtiele OP, complimenten

En om je probleem op te lossen: probeer je flasprogramma even te updaten, misshcien zijn daar problemen mee.

Dan snap ik nog niet waarom ik bij andere brutes wel een filmpje van het gevecht krijg te zien en bij hem niet. Kan het nooit aan zijn flash player liggen, want ik zie het gevecht ook niet.

di 27-10-2009 om 15:30
  5. Fobiac

Dit is geen nep topic ofzo, ik meen \'t serieus.
    Chielt, je klikte start fight en je werd meteen doorverwezen naar je profiel?

EDIT: Ik kan ons gevecht ook niet bekijken..

Bewerkt door Fobiac op di 27-10-2009 om 15:46
    di 27-10-2009 om 15:45
  6. Jesse

\"Probeer ff te vechten\" - Ja, jou experience geven. :\')

Anywayz, met een scam filmpje geraised, mijn zieke aap. :\')

Bewerkt door Jesse op di 27-10-2009 om 16:46
    Jesse Sander (.nl)
    di 27-10-2009 om 16:09
Reageren