Forum » Ideeën/klachten » [Idee] Zoeken bij topic titel

1. Roy

Ik zat net even op het iPhoneclub forum, en zag daar echt een geniaal systeem:\')
    Hij zoekt dus automatisch als je een topictitel invoert of er al een topic over is.

Het gaat dus om het volgende :

Dit zou op ML ernstig veel moeite schelen volgensmij.

Goed idee?
    Ja
    96.2%
    Nee
    3.8%
    Anders..
    0%
    26 keer gestemd

Roy twittert (:
    ma 07-12-2009 om 17:32
Reacties (12)

Reageren
  1. Pascallj

Goed idee.

Te ingewikkeld voor Onno/webmaster(s). Zelfs de kleinste veranderingen worden al niet doorgevoerd (ook al leek het erop dat er een tijdje geleden opeens van alles veranderd zou worden).

Daarbij wordt ML dan nog trager...

ma 07-12-2009 om 17:56
  2. Roy

Quote: pascallj

Goed idee.

Te ingewikkeld voor Onno/webmaster(s). Zelfs de kleinste veranderingen worden al niet doorgevoerd (ook al leek het erop dat er een tijdje geleden opeens van alles veranderd zou worden).

Ik weet bijna zeker dat Onno dit wel kan, alleen of hij er tijd voor/zin in heeft is de vraag.

Roy twittert (:
    ma 07-12-2009 om 18:15
  3. Dunax

Goed idee.

Inderdaad, de huidige zoekfunctie is al retetraag.

ma 07-12-2009 om 19:51
  4. Iamotor
    ma 07-12-2009 om 21:42
  5. Pascallj

Quote: roy

[..]

Ik weet bijna zeker dat Onno dit wel kan, alleen of hij er tijd voor/zin in heeft is de vraag.

Dat bedoel ik natuurlijk ook. Ik weet ook wel dat hij het kan. Maar aangezien er zelfs kleine wijzigingen al niet doorgevoerd worden...

Behalve het logo dan.. Dan word wel meteen doorgevoerd =)

di 08-12-2009 om 19:13
  6. Darkmark

[..]

Dat bedoel ik natuurlijk ook. Ik weet ook wel dat hij het kan. Maar aangezien er zelfs kleine wijzigingen al niet doorgevoerd worden...

Behalve het logo dan.. Dan word wel meteen doorgevoerd =)

Een nieuwe header uploaden ( die jaren geleden gemaakt is ) is nog geen 20 seconden werk ..

@ het idee:
    Inderdaad een erg slim en handig idee ja, is volgens mij in de hele \" Mastaline-geschiedenis \" nog nooit iemand opgekomen.

Ik ben zeker weten voor dus .

di 08-12-2009 om 23:12
  7. Lendra

Ik vind het goed idee, als het maar niet nog trager word. (Als dat nog kan..)

vuurwerkforum

Tja ik zou \'t is weg kunnen halen
    wo 09-12-2009 om 09:06
  8. Jesse

Eindelijk een redelijk goed idee. Beetje jammer dat dit dus echt overkill wordt voor de server.

Jesse Sander (.nl)
    wo 09-12-2009 om 09:35
  9. Pascallj

Waarom is ons optel sommetje weg? :\'(.

Dat was heel educatief hoor....

wo 09-12-2009 om 22:20
  10. Roy

volgens mij, als we dit idee zouden invoeren zou het vuurwerk forum gewoon dicht kunnen blijven :\')

Bewerkt door Roy op zo 13-12-2009 om 23:06
    Roy twittert (:
    zo 13-12-2009 om 23:06
  11. Pascallj

Quote: roy

volgens mij, als we dit idee zouden invoeren zou het vuurwerk forum gewoon dicht kunnen blijven :\')

Nou idd, zo ongeveer wel ja. Ook al moet ik zeggen dat ik dingen die de vorige dag gepost zijn ook niet kan vinden bij zoeken. Of gewoon een melding krijg van \'teveel resultaten blabla\'....

ma 14-12-2009 om 17:36
  12. Roy

[..]

Nou idd, zo ongeveer wel ja. Ook al moet ik zeggen dat ik dingen die de vorige dag gepost zijn ook niet kan vinden bij zoeken. Of gewoon een melding krijg van \'teveel resultaten blabla\'....

Idd, er zijn nu al zoveel dubbele topics, dat meteen het systeem overbelast zou raken :\')

Roy twittert (:
    ma 14-12-2009 om 22:07
Reageren