Forum » Gametalk » ps3 headset

1. Bijveld

Hey,

Ik wil graag een headset kopen voor de playstation 3. Is deze bij de bartsmit of intertoys te koop? En moet je perse zo\'n bluetooth headsetje hebben? Of kun je ook met kabeltje?

Nieuwe url shortener: LNQ.ME. Probeer hem uit en vraag gratis een api key aan voor twitter!
    wo 09-12-2009 om 07:29
Reacties (5)

Reageren
  1. Roy

Je kunt een Bluetooth headset nemen of gewoon een headset met een USB kabeltje, ik weet niet of ze bij de Intertoys etc. te koop zijn, daar kom ik nooit.
    Elke winkel die lijkt op een elektronicazaak heeft wel Bluetooth headsets volgensmij, USB headsets heb ik wel wat langer naar moeten zoeken.

Roy twittert (:
    wo 09-12-2009 om 07:32
  2. Ricoo54

Ik weeet wel dat ze het bij de bartsmit hebben, je hebt ze ook voor de computer, die werken ook in je ps3

wo 09-12-2009 om 07:39
  3. Lendra

Heb tijdje geleden nog 1 gehaald, een bluetooth ding. Koop niet die van ps3 zelf, die is 50eu. Koop gewoon een ander bluetooth headsetje, voor mobiel ofzo. Ik heb er 1 van 25 eu en werkt perfect.

Succes

vuurwerkforum

Tja ik zou \'t is weg kunnen halen
    wo 09-12-2009 om 09:04
  4. Roy

Quote: lendra

Heb tijdje geleden nog 1 gehaald, een bluetooth ding. Koop niet die van ps3 zelf, die is 50eu. Koop gewoon een ander bluetooth headsetje, voor mobiel ofzo. Ik heb er 1 van 25 eu en werkt perfect.

Succes

Hier ben ik het inderdaad mee eens, ik heb zo\'n oortje van Nokia en dat werkt als een trein (:
    Je kan hem ook nog gebruiken met je PC en je mobiele telefoon (als deze bluetooth hebben natuurlijk), alleen zit je dan wel met het koppelen ervan.

Roy twittert (:
    wo 09-12-2009 om 14:38
  5. Rickoez

ik heb hem pas ook gehaald, hij is bij die winkels wel te halen maar waarschijnlijk uitverkocht i.v.m Sinterklaas en Kerst.

wo 09-12-2009 om 20:22
Reageren