Forum » Ideeën/klachten » [Idee] Enkele dingen die mij opvielen

1. Loller1

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer met zo\'n leuk idee topic!

1. Om te beginnen stond ik eens ergens bij stil. In de linkerzijbalk staat onder Live Messenger nog MSN Messenger 7.5 en Live Messenger 8.5. Mogen deze niet weg aangezien we enkele maanden terug al gedwongen moeste update naar de nieuwe versie van WLM.

2. En in de Actieve topics-lijst staan ook altijd de nog niet zo lang gelede geslotte topics. Kunnen de topics die worden geslote niet meteen uit die lijst worden gehaald zoals in de rechterzijbalk bij forum?

Loller1

za 09-01-2010 om 22:06
Reacties (6)

Reageren
  1. Chielt

Idee 1 heb ik geen men ing over omdat ik daar nooit naar kijk.

Idee 2 ben ik het niet mee eens. Sommig topics worden gesloten omdat er al een antwoord is. Mensen kunnen in een gesloten topic nog even na leze wat er geantwoord is. Verder is het soms ook handig dat mensen kunnen zien at hun topic gesloten is. Iets minder kans dat ze denken dat hun topic verdwenen is en pardoes het zelfde topic opnieuw aanmaken. Ik vind et wel handig dat het nog een blijft staan

za 09-01-2010 om 22:11
  2. Sarvice

@1: Komen vast nog wel Hax0rs voor :\')

@2: Actieve topics gebruik ik nooit, maar denk dat het wel irritant is..

Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
    za 09-01-2010 om 22:56
  3. Plukky

1. Ben het volledig met je eens

2. De lijst is mogelijk niet real-time vanwege serverload, en bovendien vind ik het handig, dan kan je namelijk ook de gesloten topics nog eens nalezen

zo 10-01-2010 om 02:55
  4. Blaze

@ 1, don\'t care, kijk ik nooit naar.
    @ 2, don\'t care, je kan onderhand toch wel raden wat gelockt is en wat niet :\')

zo 10-01-2010 om 12:30
  5. Bas

1: Is dat hele linkblokje ding tegenwoordig niet een beetje heel erg overrated?

2: Care? Je kan het terug lezen, wees blij anders open je er weer een topic over.

HOI!
    zo 10-01-2010 om 13:13
  6. Frezo

2: Dat een topic gesloten is, wil niet zeggen dat het direct onbelangrijk is! Geen goed idee dus.

zo 10-01-2010 om 14:29
Reageren