Forum » Ideeën/klachten » [idee]Persoonlijke tekst

1. Amahl

Een soort van persoonlijke tekst bij je profiel en dat kan je dan ook gebruiken als showroom dat scheelt weer topics en het is persoonlijker.

Voorbeeld

Orginele grote

Bewerkt door Amahl op ma 11-01-2010 om 17:33
    ma 11-01-2010 om 17:26
Reacties (17)

Reageren
  1. Nielsini

Het is altijd een leuke extratje.

Maar voor zo\'n dingen bestaat er toch netlog?

En niemand verbied je in je sig je levensverhaal eens uit de doeken te doen

En al eens voorgesteld

Bewerkt door Nielsini op ma 11-01-2010 om 17:36
    Mijn winterbells high score: 3530721560
    Quake live: Bockerr (iemand duel?)
    sof / bfme2 / kingsage / rs / y!pp
    ma 11-01-2010 om 17:35
  2. Amahl

Het is maar hoe je het bekijkt irritante showroom topics word je ook niet goed van want ze blijven er maar een paar dagen in staan in active topics en dan zijn ze weer weg. Moet je weer zoeken en zo kan je gewoon het lid zijn naam noteren en zoeken naar het lid!

ma 11-01-2010 om 17:37
  3. Bas

Uitgebreide Sig optie... nee bedankt..

HOI!
    ma 11-01-2010 om 17:45
  4. Crimineeltj

Nee bedankt en of die persoonlijke tekst topics voorkomt, Je gaat je niet als je net lid ben een topic aanmaken om je voor te stellen.

Dus topics voorkom je er niet mee lijkt mij.

Online Opslag nodig hier de oplossing http://db.tt/HagL8IMK
    ma 11-01-2010 om 18:02
  5. Jesse

Topics voorkom je er niet mee, maar het is wel een leuk idee vind ik. Voegt weer wat toe aan je profiel, en zoveel serverload/database ruimte neemt het niet in.

Jesse Sander (.nl)
    ma 11-01-2010 om 18:04
  6. Amahl

@jesse
    Het lijkt me dat het minder in neemt dan 1000topics die geopend worden door showrooms gedoe!

ma 11-01-2010 om 18:07
  7. Sarvice

Verschrikkelijk, kijk je op iemands profiel. word je scrolldingetje ineens Vet klein. omdat er 44 layouts dingetje en signatures opstaan ? :\')

Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
    ma 11-01-2010 om 18:21
  8. Banjer22

Quote: sarvice

Verschrikkelijk, kijk je op iemands profiel. word je scrolldingetje ineens Vet klein. omdat er 44 layouts dingetje en signatures opstaan ? :\')

lol

On:

Ik vind het niet zo een goed idee waarom zou ik iemands ding gaan lezen? Heb wel wat beters te doen maar wel leuk bedacht je ziet het bij veel forums.

No fear for the strong, no mercy for the weak
    ma 11-01-2010 om 18:25
  9. Amahl

Quote: sarvice

je kan toch een limit instellen ? of wtf ook ?

ma 11-01-2010 om 19:13
  10. Deganster500

Ik moet het niet hebben, is een nutteloze add-on.
    Sorry

ma 11-01-2010 om 19:40
  11. Plukky

Ik heb er geen nood aan..

Volgende!~~

Volgend bericht ( maandag 11-01-2010 om 19:48 ) :
    Ik heb er geen nood aan..

Volgende!~~

ma 11-01-2010 om 19:46
  12. Jesse

Quote: amahl

@jesse
    Het lijkt me dat het minder in neemt dan 1000topics die geopend worden door showrooms gedoe!

Showroom is gewoon voor het raten van je kuntwerken enzo, die topics mogen wel blijven heur.
    Gaat mij er meer om, dat je je profiel wat meer kunt personaliseren, zodat ML iets meer naar een profielen site trekt. (natuurlijk wordt dit nóóit hyves etc.)
    En ja, Mastaline is een forum ja (blablabla), maar via dit kan er in ieder geval ook een klein beginnetje worden gemaakt richting een uitgebreider profiel, met die buddylist enzo. Tenminste, dat lijkt mij de bedoeling als ik de introductie van de buddylist zo bekijk.

Jesse Sander (.nl)
    ma 11-01-2010 om 20:48
  13. Sarvice

[..]

je kan toch een limit instellen ? of wtf ook ?

en dan maak ik vet veel cuewle layouts en moet ik alsnog een showroom topic openen :\')

Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
    ma 11-01-2010 om 21:03
  14. Amahl

Maar je hebt altijd idioten die zeggen dat ze nieuwe opties willen en die dan alles maar afkraken en zelf nooit ergens mee komen er zijn maar 1of 2 mensen die het een leuk of goed idee vinden wat een gezijk hier moeten jullie ook niet alles af kraken

ma 11-01-2010 om 21:23
  15. Bas

Maar je hebt altijd idioten die zeggen dat ze nieuwe opties willen en die dan alles maar afkraken en zelf nooit ergens mee komen er zijn maar 1of 2 mensen die het een leuk of goed idee vinden wat een gezijk hier moeten jullie ook niet alles af kraken

We kraken het af omdat we het niks vinden, heel makkelijk. Jouw idee voegt iets toe aan de site maar het is nutteloos, mensen zullen het gebruiken en voor mensen die ook nog is lekker willen seksen kunnen hun sekscontactgegevens er in kwijt. Gaan mensen het gebruiken om Showrooms te showen? Nee, teveel gedoe en ze krijgen er niet snel feedback op wat in een topic wel gebeurt, snappie? \'t is gewoon een plek om jezelf om hoog te prijzen.

Donator (Engels voor Donateur, hebben we geleerd in het topic, VIP is ook engels, wist je dat? Poeh, wat een leer middel) Status kopen is ook afgekraakt omdat het een soort van zelf verheerlijking is, daarom is die afgekraakt, tevens voegt het niets toe aan een site.

Er moeten normale ideeën komen, niet ideeën die in elke forum pakket tegenwoordig te vinden is, MastaLine heeft een eigen gemaakt forum, ideeën zijn welkom maar soms zijn ze een beetje te nutteloos. Ach, wie weet brengt v4 wat met zich mee als het er ooit komt, deze layout viert dit jaar zijn 5 jarig bestaan, misschien moeten ze zich daar is mee bezig gaan houden dan met nieuwe functies voor deze layout/site. Met een nieuwe codering kun je nieuwe functies misschien makkelijker inplanten in de site, de code van nu zal wel verouderd zijn.

Dus ik denk dus echt dat de \'webmaster\' en de coding mensen die die heeft, ondertussen toch echt beter kan bezig gaan met de toekomst van MastaLine met een vernieuwd systeem en andere dingen voor MastaLine, in de huidige vorm houd die het denk ik niet lang meer vol op 1 van de meest vernieuwde technologieën op de wereld, het internet.

HOI!
    ma 11-01-2010 om 22:04
Reageren