Forum » Ideeën/klachten » [IDEE] Leven?

1. Peterbin1

Hallo allemaal,

Mastaline begint dood te worden.
    Tijd voor reanimatie.

Volgens mij worden er nauwlijks update\'s bij het nieuws uitgevoerd of andere leuke acties.
    Het wordt saaier en saaier.
    Kijk, misschien moet ik dan naar een ander forum maar als Mastaline een nieuwe versie ofzo krijgt en meer up to date wordt gehouden wordt het weer een beetje groter en actiever.
    Als hier te weinig tijd voor is, laat andere dan helpen.
    Ik bedoel er zijn heust wel mensen die willen helpen hier aan.

Ook zal een tutorial sectie meer leven op wekken denk ik.

Meer leven in Mastaline (nieuwe versie) ?
    Nieuwe versie
    96.5%
    Is zo goed
    3.5%
    Weet ik veel
    0%
    Nee
    0%
    57 keer gestemd

vr 15-01-2010 om 22:36
Reacties (32)

Reageren
  1. Patje

zowiezo nieuwe versie maar dat is al miljoen keer aangevraagd :\') en
    Mr.Lazyfuck aka Onno is daar dus te lui voor :\')

kijk zo erg is ML ook weer niet , ik vind het een leuke community gewoon om even me tijd te verdoen , voor de serieuzere dingen ga ik wel naar GoT

Bewerkt door Patje op vr 15-01-2010 om 22:49
    vr 15-01-2010 om 22:43
  2. Slashh

Ja maar toch kijk als je dan inlogt krijg je allemaal nieuw wat al kei lang is geweest waarom zet je het er dan op als je het toch niet update enz.
    ik ben het er wel mee eens.

PS3 Trophies
    vr 15-01-2010 om 23:11
  3. Hani

Sorry, maar je whinet te veel..

Dit is al ontelbare keren gevraagd. En tja.. eigenlijk is een update niet zoooooo boeiend. community is momenteel goed genoeg om lekker beetje te kutten en natuurlijk serieuze reacties te plaatsen.

za 16-01-2010 om 01:51
  4. Shaun

Quote: hani

Dit is al ontelbare keren gevraagd. En tja.. eigenlijk is een update niet zoooooo boeiend. community is momenteel goed genoeg om lekker beetje te kutten en natuurlijk serieuze reacties te plaatsen.

Mee-eens!

KINOOZ.NL
    KINOOZ VOOR: VIDEOCLIPS, WEBSITES, CONCEPT DEVELOPMENT, DOCU?S, PROMO?S, COMMERCIALS, AFTERMOVIES, STORYBOARDS, PRODUCTIES, SOCIAL MEDIA OPTIMIZATION EN BRANDING.
    za 16-01-2010 om 02:49
  5. Skyzone

we kunnen ook gewoon mastaline overkopen

De leukste kindervakanties boek je via ons!!
    za 16-01-2010 om 07:25
  6. Loller1

Quote: hani

Dat van woensdag vond ik niet echt serieus :\')

Maar zo is mastaline goed. Al zou eens af en toe een update niet slecht zijn.

za 16-01-2010 om 10:06
  7. Mwthomas

Ik vind het een pracht van een forum met leuke members.
    Maar, ik vind ook dat er wat meer verandering in zou mogen komen, zoals meer nieuws, meer ideeen van members verwerken, ...

za 16-01-2010 om 10:29
  8. Fobiac

Layout is niet zwaar nodig, maar een beetje up-to-date houden mag wel ja!

Vind het de laatste dagen te rustig op het forum, ik zou wel meer topics willen zien. Maarja dat is nou eenmaal niet zo..

za 16-01-2010 om 10:34
  9. Pascallj

Same as everybody.

Gewoon mijn tijd verdoen op ML is wel leuk. Beetje lullen af en toe mensen afzeiken en af en toe mensen helpen.

Maar alsnog er moeten gewoon veel meer dingen worden uitgevoerd van ideeën ofzo. Allemaal handige en leuke functies worden toegevoegd etc. En als Mr. Onno daar geen tijd voor heeft dan verwijs ik hem door naar de zo ongeveer 100 members die waarschijnlijk bereid zijn te helpen. Waaronder me.

Maar nieuwe lay-out vind ik nog niet nodig. Deze werkt nog goed en ziet er nog vrij modern uit.

O ja, en een snellere host?

Bewerkt door Pascallj op za 16-01-2010 om 10:41
    za 16-01-2010 om 10:39
  10. Amahl

Nieuwe lay-out vind ik nog niet zo zeer nodig.
    Maar extra functies en meer nieuws ben ik het wel mee eens.
    Misschien moeten ze is denken aan de optie nieuws reporter, Mensen die NIEUWS artikelen kunnen schrijven op de site. of gewoon een rss systeem in de site bouwen (kunnen ze nog luier worden ) Van tweakers of van fok of beide. Ik weet niet hoe dat zit met rechten.

za 16-01-2010 om 10:40
  11. Linuxguru1

Ik denk niet dat je een poll moet maken om te bewijzen dat de members van mastaline een nieuwe layout willen... maarja, wie weet haalt het deze keer wel wat uit

Geluk | Depressie
    za 16-01-2010 om 11:32
  12. Shaun

9 van de 10 members die reageren met \"Geen nieuwe lay-out nodig.\" zijn redelijk nieuw.
    De lay-out die we nu hebben zit er al sinds 2005, das dus 5 jaar geleden.
    Oftewel, ja ik vind dat we een nieuwe lay-out nodig hebben.

KINOOZ.NL
    KINOOZ VOOR: VIDEOCLIPS, WEBSITES, CONCEPT DEVELOPMENT, DOCU?S, PROMO?S, COMMERCIALS, AFTERMOVIES, STORYBOARDS, PRODUCTIES, SOCIAL MEDIA OPTIMIZATION EN BRANDING.
    za 16-01-2010 om 12:54
  13. Loller1

Van mij mag er een nieuwe layout komen maar dat hoeft niet. Al zou zo\'n leuk systeempje dat je keuzen hebt tussen wel het zelfde thema maar ander kleurenschema geen slecht idee zijn. Er zijn best wel veel sites met zo iets. En misschien kan onno dan ook mee het oude groene ml ook er tussen zetten.

za 16-01-2010 om 13:28
  14. Nielsini

zolang mensen op mijn vragen antwoorden en er interessante topics van anderen komen is er geen probleem

Mijn winterbells high score: 3530721560
    Quake live: Bockerr (iemand duel?)
    sof / bfme2 / kingsage / rs / y!pp
    za 16-01-2010 om 13:35
  15. Jesse

Onno heeft niet zo veel tijd over, en een leven naast mastaline. Verder mag er inderdaad wel wat vernieuwd worden hier en daar, maar dit is al heel vaak voorgesteld.

Jesse Sander (.nl)
    za 16-01-2010 om 18:45
Reageren