Forum » Ideeën/klachten » Tweedehands.net

1. Patje

hey onno
    is er geld te kort?
    ik zie overal ads door google en nog @ nieuws tweedehands.net
    wat moet dit voorstellen?
    waarom wordt er geen nieuws gepost , en waarom wel van die bagger advertenties ,
    er is vast wel genoeg nieuws , het betekent niet dat ik actief nieuwsposter ga worden , maar of deze advertenties alles compenseren?
    denk het niet

,Patje

edited

Bewerkt door Patje op vr 22-01-2010 om 23:17
    vr 22-01-2010 om 12:05
Reacties (29)

Reageren
  1. Jasperjasper

Quote: shaun

[..]
    Wat een nutteloze reactie post jij zeg Jasper.
    Onderbouw je mening eens.

Dat hoeft niet je weet precies waarom hij een zeikerd is, en als dat niet het geval is is dat jou probleem!

Bewerkt door Jasperjasper op vr 22-01-2010 om 18:58
    vr 22-01-2010 om 18:55
  2. Patje

Quote: jasperjasper

Wat een zeikerd ben jij zeg Patje.

ja dat vind jij ., maar er is wel degelijk nieuws , kijk maar eens op andere sites ..

Volgend bericht ( vrijdag 22-01-2010 om 19:25 ) :
    Quote: jasperjasper

[..]
    Dat hoeft niet je weet precies waarom hij een zeikerd is, en als dat niet het geval is is dat jou probleem!

dude hoe oud en jij 10 ?

ga een eens goede mening , hij weet dat ik juist geen zeikerd bent , ik ken deze gozer al langer , ga fijn buiten spelen in plaats van in mijn topic nutteloze post plaatsen

en daarbij, @ die ad staat er iets van 3x Tweedehands.net alsof 1x niet genoeg is :\')

Quote: leone

Ik vind dat Onno alle recht heeft, deze advertentie hier neer te zetten.
    Bij heel veel site\'s zijn de advertenties hetgeen wat het meest opvalt,
    Hier valt het juist allemaal wel mee.
    En een website onderhouden kost ook geld.
    Daarom vind ik die mensen met addblock plus ook zo zielig,
    Wat boeien die 2 plaatjes nou als je er mastaline mee steunt.

ik ontneem hem zijn recht niet maar , ik zelf persoolijk vind dat het niet echt gepast is , banners oké maar in een nieuws tab een advertentie plaatsen?

maarja ieder zijn eigen mening ,

Bewerkt door Patje op vr 22-01-2010 om 19:50
    vr 22-01-2010 om 19:23
  3. Jasper

Wat denk je wat een server of hosting per maand kost?

vr 22-01-2010 om 20:15
  4. Patje

Quote: jasper

Alsof het gecompenseerd gaat worden met dat :\')

Bewerkt door Patje op vr 22-01-2010 om 20:28
    vr 22-01-2010 om 20:27
  5. Leone

Quote: patje

[..]

Tsja onno, heeft ook een leven.
    En dus ook geld nodig voor bier

vr 22-01-2010 om 20:46
  6. Jasper

[..]

Je weet niet eens waarover je praat? Weet je hoeveel een server, hosting kost? Weet je hoeveel onno aan die ad verdiend? Weet je getallen (cijfers weet je wel) die dat kunnen bevestigen? Loop dan niet zo te zeiken, jeez

Bewerkt door Jasper op vr 22-01-2010 om 21:13
    vr 22-01-2010 om 21:13
  7. Roy

Als ML zo hard geld nodig heeft, waarom is er dan geen optie waarbij je kan doneren en dat je voor boven de 5 euro bijvoorbeeld alle ads op de site verdwijnen.
    Ik denk dat je daar meer mee gaat verdienen als die hoerige spam op de homepage wat zelfs nog als \'Nieuws\' aangesproken moet worden :\')

Roy twittert (:
    vr 22-01-2010 om 21:40
  8. Patje

[..]

Je weet niet eens waarover je praat? Weet je hoeveel een server, hosting kost? Weet je hoeveel onno aan die ad verdiend? Weet je getallen (cijfers weet je wel) die dat kunnen bevestigen? Loop dan niet zo te zeiken, jeez

vertel mij dan is hoeveel het is , waarschijnlijk weet jij het niet eens wat onno moet betalen of wat hij ervan krijgt , laat staan daar heb ik het niet over , ik heb het over dat het vervelend is dat ze er zijn en niet dat ik er steeds op druk en dat het \"veel te veel winst/verlies voor Onno is\"
    in feite zeik ik niet , ik geef gewoon mijn eigen mening .

Quote: roy

Als ML zo hard geld nodig heeft, waarom is er dan geen optie waarbij je kan doneren en dat je voor boven de 5 euro bijvoorbeeld alle ads op de site verdwijnen.
    Ik denk dat je daar meer mee gaat verdienen als die hoerige spam op de homepage wat zelfs nog als \'Nieuws\' aangesproken moet worden :\')

Juist jij zit op dezelfde golflengte met mij

Bewerkt door Patje op vr 22-01-2010 om 23:22
    vr 22-01-2010 om 23:10
  9. Bnc

Same hier, ik dacht waaw, 2 nieuwsposten op een dag en dan zag ik dat het van die spam was. Ze zouden beter die banner met mastamessenger eens vervangen.

vr 22-01-2010 om 23:35
  10. Chielt

[..]
    vertel mij dan is hoeveel het is , waarschijnlijk weet jij het niet eens wat onno moet betalen of wat hij ervan krijgt , laat staan daar heb ik het niet over , ik heb het over dat het vervelend is dat ze er zijn en niet dat ik er steeds op druk en dat het \"veel te veel winst/verlies voor Onno is\"
    in feite zeik ik niet , ik geef gewoon mijn eigen mening .

Ik weet geen preciese cijfers, maar Onno maakt geen winst op ML. Hij weet aardig de kosten te dekken. Als het betekent dat die ads nodig zijn om deze site draaiend te houden, dan zou je niet moeten zeuren dat ze er zijn. Jij bent een aardig actieve member, dus ik neem aan dat je hier graag komt. Die ads staan er dus ook in jouw voordeel. Verder is een doneer systeem a) maar heel tijdelijk rendabel en b) irritanter dan een nieuwsbericht met een advertentie die na een paar weken verdwijnt.

vr 22-01-2010 om 23:47
  11. Hani

Waarom eet iedereen elkaar bijna op.

Hij maakt advertenties voor de site.. om de community nog de kans te geven om te blijven bestaan. Ja daar ben ik het mee eens.

Maar aan de andere kant, de meeste, waaronder ik, kom hier voor de community en niet voor al de rest. (emoticons, sms, reclame etc.) Dus denk niet dat er veel op die links gaan klikken

Wat wel goed zou zijn, is bijv meer members lokken. (dmv nieuwe features etc..) en die kunnen dan weer gebruik maken van de reclame..
    De meeste die hier nog actief zijn, zijn er voor elkaar.. de community, de meeste die weg zijn vonden het of saai of omdat niks geupdate werd..
    Dus als je dat weer zou veranderen naar net als vroeger Onno, dan zou het nieuwsartikel @ frontpage overbodig zijn.

Tja, het is het 1 of het andere weet je..
    Vind beide no problem.. maar wil je toch iets uit die advers halen, dan zou je ook het actieve member aantal moeten verhogen.

Mja, wie ben ik om zo veel te lulle :\')

za 23-01-2010 om 00:45
  12. Bas

Niet veel de helft van de tijd ligt die er uit of laad die als een oma die de remmen van de rolator vasthoud..

Enfin, lees bovenstaand voor vette comments die ergens?! op slaan!

HOI!
    za 23-01-2010 om 13:00
  13. Patje

Quote: bas

[..]

Niet veel de helft van de tijd ligt die er uit of laad die als een oma die de remmen van de rolator vasthoud..

Enfin, lees bovenstaand voor vette comments die ergens?! op slaan!

+2

maarja , ik heb mijn mening geven , het gaat vast niet veranderd worden. :\')

Bewerkt door Patje op za 23-01-2010 om 14:21
    za 23-01-2010 om 14:20
  14. Loller1

open een nieuwe loterij maar in de plaats van een BlackAss dvd, of een VIP status of SMS credits dat je gewoon bv:
    om de 10 bellers: 1 advertentie weg
    om de 15 bellers: 2 advertentie weg
    om de 30 bellers: alle adverteties weg
    Gegarandeert succes - denk ik - !
    Het zal volgensmij toch al veel meer geld opleveren dan de loterij die net voorbij is gegaan. Want op die BlackAss dvd\'s maakt onno volgesmij toch wel verlies, of niet?

Kun je ook nog verder op in gaan:
    om de 50 bellers: alle advertenties weg + bv. Linkpartners of Top Referers
    om de 100 bellers: alle advertenties weg + bv. Linkpartners en Top Referers

Bewerkt door Loller1 op za 23-01-2010 om 15:43
    za 23-01-2010 om 15:42
Reageren