Forum » Webdesign » [sitecheck] *urlweg*

1. Simmie

Hoi, ik ben al hele poos bezig met mijn nieuwe simfansite te verbeteren. Dus nu mijn vraag, wat vinden jullie er nu van? Kan beter de layout ook veranderd worden of lijkt het jullie goed zo?
    Eventueel bugs/vragen zijn natuurlijk ook welkom.

Mijn bedoeling is om mijn site een hoger bezoekers aantal te bereiken en maken dat die aantal bezoekers terug komen. Ik hoop dat jullie wat tips hebben. (natuurlijk houdt ik af en toe wel het laatste nieuws bij)

Hier is de link: *urlweg*

Bedankt alvast en trouwens... jullie zijn ook welkom!

Bewerkt door Simmie op za 24-07-2010 om 09:28
    zo 28-03-2010 om 17:02
Reacties (8)

Reageren
  1. Fifa06

Ziet er nogal uit als een standaard template...

De links zijn leeg, en waarschijnlijk daardoor niet netjes afgewerkt, het ziet er niet uit zo...
    Ook je info afbeelding onderin bij \'nieuws door leden\' is niet netjes afgewerkt, zelfde geldt voor alle menu items, die horen volgens mij rond te zijn maar ze lijken erg vierkant.

Ook vindt ik de afwerking van alle vakken erg slecht, aangezien er 1 kant rond is, en de andere kant een hoek is, waardoor lijkt alsof het er niet op past.

overall: 3/10

zo 28-03-2010 om 17:15
  2. Simmie

\'zelfde geldt voor alle menu items, die horen volgens mij rond te zijn maar ze lijken erg vierkant.\'

Wat bedoel je daarmee?
    Voor de rest geef ik jou helemaal gelijk! Ik had daar ook mijn twijfels over. Er moet vooral nog aan de layout gewerkt worden, dat vind ik ook! Nog meer tips zijn welkom >>

Bewerkt door Simmie op zo 28-03-2010 om 17:22
    zo 28-03-2010 om 17:22
  3. Fifa06

Quote: simmie

\'zelfde geldt voor alle menu items, die horen volgens mij rond te zijn maar ze lijken erg vierkant.\'

Wat bedoel je daarmee?
    [...]

Deze lijken naar mijn idee nogal vierkant...

zo 28-03-2010 om 18:08
  4. Simmie

Ah die, maar het is niet de bedoeling dat je die op een andere achtergrondkleur plaatst hé

zo 28-03-2010 om 18:15
  5. Fifa06

Ah die, maar het is niet de bedoeling dat je die op een andere achtergrondkleur plaatst hé

Nee, I know
    Maar de ronding lijkt ook op jouw site afgekapt te worden, dat was mijn punt, en niet alleen als je inzoomt.

zo 28-03-2010 om 18:16
  6. Simmie

Ah, dat zie ik dus niet. Ik denk dat het dus aan ligt hoe de helderheid van je scherm is afgesteld.

Maar in ieder geval, ik zal nog wel eens wat aan de layout doen. Weet nog niet precies wanneer. Zodra die af is, doe ik opnieuw een sitecheck, want heb zo het gevoel dat de layout niet mooi is, anders zou ik gelijk ook meer reacties krijgen in het topic denk ik.

zo 28-03-2010 om 18:52
  7. Fifa06

Ah, dat zie ik dus niet. Ik denk dat het dus aan ligt hoe de helderheid van je scherm is afgesteld.

Maar in ieder geval, ik zal nog wel eens wat aan de layout doen. Weet nog niet precies wanneer. Zodra die af is, doe ik opnieuw een sitecheck, want heb zo het gevoel dat de layout niet mooi is, anders zou ik gelijk ook meer reacties krijgen in het topic denk ik.

Zou kunnen, maar is volgens mij gewoon een kwestie van goed slicen, zorg bij je layout voor dat alles logisch is.

zo 28-03-2010 om 19:08
  8. Toast

Link weg

za 24-07-2010 om 11:43
Reageren