Forum » Ideeën/klachten » Real life nieuws.

1. Hardcore88

Misschien is het een idee omdat er bijna nooit of nooit nieuws op de voor pagina komt real nieuws te maken. wantheee ja dan trekt het weer mensen nieuws van fok.nl ofso lijkt me wel lijpoes

za 24-07-2010 om 11:48
Reacties (14)

Reageren
  1. Qaox

Nee omdat appel.
    Mastaline is oorspronkelijk een MSN website. Heeft verder niets te maken met het echte leven. Nieuws daarover is dus totaal niet relevant. Een autowebsite heeft toch ook alleen maar auto nieuws?
    En geen nieuwe lekkere chocoladetaarten nieuws?

za 24-07-2010 om 12:18
  2. Sensation

Quote: qaox

Nee omdat appel.
    Mastaline is oorspronkelijk een MSN website. Heeft verder niets te maken met het echte leven. Nieuws daarover is dus totaal niet relevant. Een autowebsite heeft toch ook alleen maar auto nieuws?
    En geen nieuwe lekkere chocoladetaarten nieuws?

Mastaline is inderdaad van oorsprong een MSN website maar ik denk dat persoonlijk dat het dat al lang niet meer is.

Maar ik denk dat het opzich wel een goed idee is om dat te doen.
    Niet kopieren en plakken werk 600x maar gewoon Nieuws wat met computers,Msn,Games ect. te maken heeft.

Dan komt er in iedergeval weer leven op ML.

A.K.A Xelcion
    za 24-07-2010 om 12:35
  3. Fifa06

Wel goed idee, zoveel msn zooi is er eigenlijk niet, meeste is volgens mij telefoon- computer problemen...
    Daarbij is er volgens mij niks mis mee om het `werkgebied` te veranderen?

za 24-07-2010 om 13:05
  4. Frezo

MastaLine is nou niet bepaald een Privé/Story/Weekend website..

za 24-07-2010 om 14:14
  5. Slashh

Quote: frezo

MastaLine is nou niet bepaald een Privé/Story/Weekend website..

Er is ook ander nieuws...

PS3 Trophies
    za 24-07-2010 om 14:22
  6. Tim

Volgens mij hebben we daar de actualiteiten sub voor?

za 24-07-2010 om 14:32
  7. Skyzone

Ik vind ook wel dat er weer iets meer leven mag komen op de mastaline site!

De leukste kindervakanties boek je via ons!!
    za 24-07-2010 om 16:06
  8. Jesse

Quote: skyzone

Ik vind ook wel dat er weer iets meer leven mag komen op de mastaline site!

Dat creëer je niet zo maar even hoor. :\')

Verder is het op dit moment wat rustiger natuurlijk ivbm het mooie weer/zomer etc.

Jesse Sander (.nl)
    za 24-07-2010 om 17:33
  9. Hardcore88

Het gaat van de winter af al berg afwaats ik denk als mastaline wil blijven leven dat ze toch meer de actuele kant op moeten
    De highlights van het nieuws bv dat er iemand vermoord is een bekendheid of een jarig bekendheid en dan gewoon nieuws over games, computers, telefoons
    dan krijg je een site met meer inhoud en dan komen er ook andere groepen op af en word het meer volwassen.

za 24-07-2010 om 18:34
  10. Qaox

Quote: hardcore88

Het gaat van de winter af al berg afwaats ik denk als mastaline wil blijven leven dat ze toch meer de actuele kant op moeten
    De highlights van het nieuws bv dat er iemand vermoord is een bekendheid of een jarig bekendheid en dan gewoon nieuws over games, computers, telefoons
    dan krijg je een site met meer inhoud en dan komen er ook andere groepen op af en word het meer volwassen.

En dat denk je serieus? Omdat we nieuws gaan posten komen er meer mensen? Dus als ik ineens nieuws op mijn portfolio ga plaatsen krijg ik ook bakken met mensen binnen?

za 24-07-2010 om 18:43
  11. Linuxguru1

De highlights van het nieuws bv dat er iemand vermoord is een bekendheid of een jarig bekendheid.

Als je alleen met dat soort sensatie-nieuws afkomt, gaat de kwaniteit omhoog, maar de kwaliteit achteruit... *stelt zich een of andere random site voor die echter elke nieuws titel minstens 2 uitroeptekens heeft staan*

Geluk | Depressie
    za 24-07-2010 om 19:46
  12. Jordoff

Quote: qaox

[..]

En dat denk je serieus? Omdat we nieuws gaan posten komen er meer mensen? Dus als ik ineens nieuws op mijn portfolio ga plaatsen krijg ik ook bakken met mensen binnen?

Ik denk wel degelijk dat als je nieuws op een forum zet, er meer bezoekers op af komen. Bakken zeg ik niet. Maar dat zegt hij ook niet.

Gr. Jordi

GadgetsKampioen.nl <-- Check ff
    Mijn Posts:

za 24-07-2010 om 19:46
  13. Hardcore88

kheb het niet over bakken, ik heb het niet over sensatie nieuws. Ik heb het over algeem nieuws en er zullen altijd meer mensen komen dat nieuws was een VOORBEELD maar dat snap je waarscheinlijk niet. Wees blij dat er NOG mensen zijn die zich in zetten voor mastaline er zijn er ook wat die geven alleen commentaar maar die komen met niks over de brug. De admins hoor je niks van naja zo nu en dan komt er 1 om de deur kijken en die reageert. als je zelf een beter plan hebt kom maar op dan

zo 25-07-2010 om 16:27
  14. Sarvice

kheb het niet over bakken, ik heb het niet over sensatie nieuws. Ik heb het over algeem nieuws en er zullen altijd meer mensen komen dat nieuws was een VOORBEELD maar dat snap je waarscheinlijk niet. Wees blij dat er NOG mensen zijn die zich in zetten voor mastaline er zijn er ook wat die geven alleen commentaar maar die komen met niks over de brug. De admins hoor je niks van naja zo nu en dan komt er 1 om de deur kijken en die reageert. als je zelf een beter plan hebt kom maar op dan

je weet toch zelf ook dat er V5 komt?

Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
    zo 25-07-2010 om 20:29
Reageren