Forum » Ideeën/klachten » ML down na \'overname\'

1. Scumrules

Hoi,

Dit topic is vooral gericht aan de admins/webmaster, maar ik maak er een topic van aangezien veel mensen misschien wel willen weten wat er gisteren is gebeurd.

Gisteren heeft iemand met de account \'NieuweML\' een topic aangemaakt waarin hij een preview had van de ML v5. Toen de discussie verder ging kon hij op een of andere manier onze berichten veranderen, in de gegevens van members kijken en members bannen. Wat later gisteravond was ML opeens down.

Wat is er gisteren gebeurd? Hoe kon die persoon de controle over ML overnemen? En weten jullie wie die persoon is?

Ook raar is, is dat het desbetreffende topic verwijderd is. Maar toch blijven de posts van mij staan. Ik heb ongeveer 5-6 keer gepost in dat topic. Kunnen jullie op een of andere manier niet het adminforum loskoppelen van het gewone forum? Want nu heb ik berichten genummerd die door jullie verplaatst zijn naar het adminforum.

BVD Scumrules

ma 04-10-2010 om 13:48
Reacties (3)

Reageren
  1. Darkmark

Aha.

Dat zal dan ook wel de reden zijn dat Blaze opeens een perm ban heeft.

Misschien moet er even iets meer aan de beveiliging gesleuteld worden hier, want de laatste tijd gebeuren er wel erg vreemde dingen

ma 04-10-2010 om 13:52
  2. Tim

Quote: darkmark
    Aha.

Dat zal dan ook wel de reden zijn dat Blaze opeens een perm ban heeft.

[afbeelding]

Misschien moet er even iets meer aan de beveiliging gesleuteld worden hier, want de laatste tijd gebeuren er wel erg vreemde dingen
    Kevin heeft er niks mee te maken hoor, ML was weer gehacked, Blaze verbannen en een paar modjes un-mod, welke inmiddels weer hun status terug hebben...

ma 04-10-2010 om 13:54
  3. Webmaster

Voor onderzoek is het topic in bewaring gesteld en niet zichtbaar voor leden. Het is nog onduidelijk hoe het precies heeft kunnen plaatsvinden.

Om speculaties te voorkomen sluit ik dit topic. Als er meer info bekend is zal ik het laten weten door middel van een topic. Als jullie meer info hebben, kun je dat ook laten weten op het emailadres: info aapje mastaline.com.

ma 04-10-2010 om 13:58
Reageren