Forum » Uithangbord » Te koop: Xbox 360 Premium

1. Rickth64

Hoi,

Ik heb een 360 premium te koop. Deze heeft een liteon drive en is voorzien van de laatste nieuwe iXtreme LT firmware, waarmee je dus veilig online je backups kunt spelen.

Verder heeft hij een HDMI uitgang en een harde schijf van maar liefst 120GB. Er zit een voedingsadapter, een component kabel, 1 draadloze controller en een afstandsbediening bij.

Ik dacht aan een bedrag van rond de 150 euro. PM me maar als je interesse hebt.

Bewerkt door Rickth64 op do 21-10-2010 om 16:46
    do 21-10-2010 om 16:44
Reacties (4)

Reageren
  1. Jesse

Is hij al eens online geweest?
    Zijn alle gekopiëerde spellen ook van alle stealth checks voorzien voordat die gespeeld werden op de xbox? Heeft er ook iXtreme 1.61 of lager op de drive gestaan? Zo nee, en zo ja, dan gaat hij sowieso gebanned worden. Just a matter of time..

Mocht hij nog niet online zijn geweest, wat is dan de dashboard versie? Ben nog wel geïnteresseerd in een JTAG xboxje, mocht dat nog mogelijk zijn.

Bewerkt door Jesse op do 21-10-2010 om 16:53
    Jesse Sander (.nl)
    do 21-10-2010 om 16:52
  2. Rickth64

Hij is vaker online geweest ja. Er staat sinds kort iXtreme LT op, een eerdere versie heeft er niet op gestaan. En ja, alle spellen die ik gespeeld heb zijn zorgvuldig gecheckt op stealth en zijn allemaal SSV2. De dashboard versie is de laatste nieuwe, 2.0.9199.0, dus een JTAG zit er sowieso niet in.

Bewerkt door Rickth64 op do 21-10-2010 om 17:23
    do 21-10-2010 om 17:22
  3. Crimineeltj

Misschien is het makkelijk om bij een advertentie een foto te zetten, Ik geef het effe als tip mee is makkelijk voor iemand die het wil kopen.

En de spellen die erbij zitten makkelijk om die op te noemen of het moeten er natuurlijk 50 of meer zijn , Je zou tenminste nog kunnen zeggen hoeveel spellen erbij zitten en als iemand vraagt welke zou je die erbij kunnen zetten.

Bewerkt door Crimineeltj op do 21-10-2010 om 22:04
    Online Opslag nodig hier de oplossing http://db.tt/HagL8IMK
    do 21-10-2010 om 22:03
  4. Jesse

Quote: rickth64

Hij is vaker online geweest ja. Er staat sinds kort iXtreme LT op, een eerdere versie heeft er niet op gestaan. En ja, alle spellen die ik gespeeld heb zijn zorgvuldig gecheckt op stealth en zijn allemaal SSV2. De dashboard versie is de laatste nieuwe, 2.0.9199.0, dus een JTAG zit er sowieso niet in.

Ziet er dan uit als een hele leuke deal zo. Zelf ben ik niet geïnteresseerd, aangezien ik een soortgelijke xbox heb. Moet er alleen nog een JTAG-compatible scoren.

Jesse Sander (.nl)
    do 21-10-2010 om 23:37
Reageren