Forum » Windows Live (MSN) Messenger » ~! Gratis msn bot !~

1. L33tb0x

Yo mastaliners ,
    Ik heb een tijdje gewerkt aan een project, het maken van een msn bot.

Misschien kennen jullie al zoiets of kunnen jullie al dingen doen die deze bot ook kan maar dan via een andere bot. Nou heb ik is rond gekeken op het internet en het verbaast me dat er nergens een goede gratis bot te vinden was. Ik heb in het verleden admin-rights of de source zelf verkocht aan mensen voor een paar euries. Maar ik ben het nu wel zat, dus hierbij geef ik de source van mijn msn bot weg.

Over de bot :

Mijn msnbot, l33tb0t, is een bot die draait met behulp van een simpel cmd (command prompt/opdracht prompt) windowtje. Hij neemt hiermee wel wat RAM of fysiek geheugen van je pc in maar met een goede computer moet je hier niet veel last van hebben.

De msn bot is eigenlijk gewoon een automatisch pratende en functiehebbende contactpersoon. Hij is online als je het cmd windowtje open hebt staan en er staat dat hij ingelogt is.
    Als je iemand wilt spammen dan zal je eerst een groepsgesprek moeten beginnen met de bot en hem erbij, dan geef jij de command in en zal hij die persoon spammen.

Hij heeft veel commandos of commands die altijd beginnen met een “ ; ”. als je de commands niet meer weet kan je geweoon een gesprek openen met de bot en “ ;commands ” te typen, dan weergeeft hij een enorme lijst van commands. Veel van zijn commands werken maar er zijn een paar die nog erg onstabiel zijn zoals bijv. de bomber of de blacklist.

beschikt over een paar leuke functies zoals:

~ Freezen : Het platgooien van iemands msn account totdat je hem weer unfreezed. Als hij probeert in te loggen krijgt hij van msn een melding dat zijn wacht woord niet klopt.
    Dit kan nog wat onstabiel werken en verder werkt dit ook bij hotmail zelf als het goed is.

~ Spammen : Hij heeft verschillende functies om je contactpersonen helemaal gek te maken. Je kan bijvoorbeeld 100 keer een buzzer sturen naar een van je vrienden, je kan zijn hele msn window volgooien met random smiley’s, of hem volspammen met msn invites van random accounts. (deze random accounts zijn accounts die je wel zelf moet toevoegen, dus als je toevallig beschikt over 100 hotmail accounts + wachtwoord, heb je iets super leuks om je vrienden mee te irriteren )

~ Ranks : Hij werkt niet alleen voor jouw!!! Als een van je vrienden ook lol wil hebben kan dat! De bot beschikt over een functie dat hij andere mensen behalve jou ook de bot kunnen gebruiken. Er zijn 3 verschillende ranks, de admin, dat is de laagste rank, kan maar een beperkt aantal commands, maar dit zijn ook de meest gebruikte commands. De owner, deze heeft ook commands om de status van de bot te checken etc. en de commands van de host, hij kan de bot laten restarten of afsluiten.

Nou heb jij zelf de source gedownload (het mapje met alle bestanden die nodig zijn om de bot te runnen) en wil je zelf de bot customizen. Eerst moet je hem configuren, dit doe je door in de map van “L33tb0t msn b0t v1.0”. te klikken op “ src ” wat staat voor sources. Hierin moet je het bestandje “ config.java ”opzoeken en openen met kladblok. Daarna verander je de dingen in jouw bot zijn email en wachtwoord en jouw eigen email en wachtwoord.
    dus om zelf sadmin te worden (eigenaar van de bot) verander je deze dingen:

Code
    1
    2
    3

public static stringadminemail= \"jouemailadres\";
    public static string[] devemails = {\"jouemailadres\"};
    public static string[] adminemails = {\"jouemailadres\"};

en bij
    Code
    1
    2

public static string email =\"emailvanjebot\"
    public static string password =\"passwordvanjebot\"

vul je het emailadres en je pass van je bot zijn email in het kan dus zijn dat je hier een nieuwe voor moet maken, of gewoon een oude gebruiken

Dit moet je goed doen anders weet de bot niet dat jij de eigenaar bent en wat het email van de bot zelf is! Als je dat hebt gedaan ga je naar “L33tb0t msn b0t v1.0”. Daar bewerk je het bestandje compile.bat door rechtermuisknop te klikken en dan bewerken, of openen met kladblok. Dan zie je dit staan:
    Code
    1

C:\\Program Files\\Java\\jdk1.6.0_22\\bin\\javac.exe\" -sourcepath src -classpath bin;deps\\jml-1.0b3-full.jar;deps\\mail.jar -d bin src/*.java

Het jdk1.6.0_22 moet je veranderen naar jouw versie, dus als jij nog versie 21 hebt verander je het _22 naar _21 enz. dat sla je op en je bent klaar.

Nu is het tijd om hem klaar voor gebruik te maken, dubbel klik op compile, en als hij zegt: klaar, druk op een toets om door te gaan, druk je op een toets en het windowtje zou moeten sluiten.
    als je bij compilen een foutmelding krijgt van kan je pad niet vinden heb je dit hierboven niet geod gedaan.
    Dan dubbel klik je op run.bat en er zou weer een cmd window open moeten gaan.
    Als hij zegt: Logged in succesfully, cotact list sync has been completed en contact list load has been completed, is hij goed en zou hij zich aan moeten melden. (je moet hem weel eerst toeveogen aan je contactpersonen lijst van msn.)

Als je iets anders krijgt bij het runnen zoals:
    Code
    1
    2
    3

##########
    #shutdown#
    ##########

Dan is er iets niet goed, maar dit kan meestal liggen aan dat je de java development kit niet hebt. Deze kan je downloaden van : http://www.orac...oads/index.html > download de JDK v.23 maar pas op deze is versie 23 dus vergeet dat niet te veranderen!

Als je problemen hebt of vragen over de compile.bat
    dit is wat er hoort te staan:
    Code
    1
    2
    3

Note: some input files use unchecked or unsafe operations.
    Note: recompile with -Xlint:unchecked for details.
    Druk op een toets om door te gaan...

dan druk je op een toets en ben je klaar...

en als je ze naam wilt veranderen, moet je in config bestandje bij
    Code
    1

public static string botname = \"jeeigenbodname\"

als je echt alles wilt veranderen zoals de welkomsttext moet je in het mapje zoeken naar l33tb0t. dan alles veranderen van l33tb0t naar jou naam naar keuze. al zou ik nog steeds niet begrijpen waarom mensen de naam willen veranderen want wat maakt het uit als ze gespammed worden door l33tb0t of piet jansen ofzo.

Ik hoop dat jullie hier plezier van hebben ,
    Grtz, L33tb0x

PS. Andere vragen beantwoord ik graag

Source van de bot:
    http://www.medi.../?u9twr4832dwqj

Bewerkt door L33tb0x op zo 16-01-2011 om 12:14
    ma 13-12-2010 om 19:14
Reacties (33)

Reageren
  1. Chrissj

How sad iemand zijn msn freezen, sorry hoor maar dan heb je echt geen leven..
    Kleine kinderen zullen dit wel leuk vinden van een jaar of 12.. Alhoewel deze maand dat de leeftijdscategorie hier op Mastaline is..

Verder heel mooi groot topic maar of ik het ooit zal gebruiken, Nee..

ma 13-12-2010 om 19:18
  2. L33tb0x

Quote: chrissj

Kleine kinderen zullen dit wel leuk vinden van een jaar of 12.. Alhoewel deze maand dat de leeftijdscategorie hier op Mastaline is..

Er zijn ook mensen die hier wel geïnteresseerd in zijn, en lekker aardig nadat ik er zoveel tijd in gestoken heb... :\'(

ma 13-12-2010 om 19:22
  3. Slashh

Quote: chrissj

How sad deze reactie.. als je er geen flikker aan vind reageer dan ook niet want er zijn ook mensen die er wel geïnteresseerde in zijn

Respect voor je man nice topic en zo te zien veel werk ..

PS3 Trophies
    ma 13-12-2010 om 19:30
  4. Darkmark

Je doet het hele pakket GRATIS weg zeg je ?

Jammer, ik wilde er net voor betalen

ma 13-12-2010 om 19:51
  5. L33tb0x

Quote: darkmark

Je doet het hele pakket GRATIS weg zeg je ?

Jammer, ik wilde er net voor betalen

Doneringen zijn altijd welkom

Volgend bericht ( maandag 13-12-2010 om 19:59 ) :
    Quote: slashh

[..]

How sad deze reactie.. als je er geen flikker aan vind reageer dan ook niet want er zijn ook mensen die er wel geïnteresseerde in zijn

Respect voor je man nice topic en zo te zien veel werk ..

Helemaal mee eens en bedankt voor je chille reactie

ma 13-12-2010 om 19:58
  6. Joran95

Quote: l33tb0x

Doneringen

ma 13-12-2010 om 22:21
  7. Zzgg038

Quote: joran95

:\').
    Verder, netjes topic!..

What's money? A man is a success if he gets up in the morning and goes to bed at night and in between does what he wants to do.
    ma 13-12-2010 om 22:28
  8. L33tb0x

bump? :\'(

za 25-12-2010 om 09:15
  9. Remco91

Die freezer werkt idd kan je mij die commando geven om te unfreezen ik kan die namelijk nergens vinden. en ik heb een account van mij geblokeert;p

Volgend bericht ( zondag 26-12-2010 om 08:31 ) :
    nou weet miscchien iemand dat ?

za 25-12-2010 om 18:44
  10. L33tb0x

hey, als het goed is kan je de commands zien door

Code
    1

;commands

te typen maar voor de duidelijkheid:
    om je slots te bekijken (de mensen die je hebt gefreezed) doe je:
    Code
    1

;checkslots

om een slot weg te halen doe je:
    Code
    1

;clearslot <Id>

dat doe je dan wel zonder de \"<\" en \">\" en waar \"Id\" het nummer van de slot is.

als je nog vragen hebt kan ik je altijd helpen

succes

zo 26-12-2010 om 11:34
  11. Remco91

danku danku, het werkt maar nu vraag ik me af om dat ding zijn nickname te veranderen nu is het wel heel op vallend dat het een bot is en zullen me vrienden er nooit in trappen. ik ben hier niet op kwaarde bedoielingen uit maar gewoon pesten iedereen heeft toch wel is een pest bui dus als je me kan zeggen hoe je die naam wijzigt in bv pieter jansen ofso dan zou ik dat wel helemaal tof vinden de welcoms text heb ik al gewijzigt

zo 26-12-2010 om 13:59
  12. L33tb0x

Quote: remco91

danku danku, het werkt maar nu vraag ik me af om dat ding zijn nickname te veranderen nu is het wel heel op vallend dat het een bot is en zullen me vrienden er nooit in trappen. ik ben hier niet op kwaarde bedoielingen uit maar gewoon pesten iedereen heeft toch wel is een pest bui dus als je me kan zeggen hoe je die naam wijzigt in bv pieter jansen ofso dan zou ik dat wel helemaal tof vinden de welcoms text heb ik al gewijzigt

Yo, mooi zo dat het gelukt is
    wat je zou kunnen doen is in hetmapje zoeken naar L33tb0t en dan allles wat L33tb0t heeft openen en doorzoeken en dan vervangen met pieter jansen die bestanden moet je dan openen met kladblok. maar het maakt toch niet heel veel uit dat het duidelijk is dat het een bot is ?? ookal weten je vrienden dat daar is toch nix mis mee maarja kijk maar wat je ermee doet ik vind alles best behalve zelf credit ervoor nemen en dan zelf opnieuw gaan sharen

Bewerkt door L33tb0x op di 28-12-2010 om 13:57
    di 28-12-2010 om 13:56
  13. Dennoootje

Nice work!

Is het zegmaar iets wat je IN msn moet gebruiken of heb je er geen msn zelf voor nodig?

di 28-12-2010 om 21:00
  14. L33tb0x

zelf heb je wel msn nodig om het te gebruiken omdat het een contactpersoon is zeg maar

wo 29-12-2010 om 17:55
  15. Woutertje06

nice +1

alleen wat moet ik me voorstellen van een bot?
    ik heb er nog nooit van gehoord

Uit ons onderzoek is gebleken : Treinen rijden niet op tijd maar op rails
    do 30-12-2010 om 16:56
Reageren