Forum » PC Problemen » Race stuur reageert niet

1. Zzgg038

Goedemorgen ML,

Ik heb thuis een thrustmaster ferrari gt experience staan. Ik heb deze aangesloten en gisteren heb ik Need for speed gepeeld (PC) en het ging prima, maar vandaag wilde ik het weer gaan spelen, en als ik nu een race wil selecteren in een lijst, of ik wil mijn instellingen veranderen, dan scrolt het menu direct naar beneden. (Net als of ik de hele tijd mijn vinger op het pijltje naar beneden hou...) Heeft iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

Ik heb de drivers al opnieuw geïnstalleerd, maar zonder succes...

What's money? A man is a success if he gets up in the morning and goes to bed at night and in between does what he wants to do.
    zo 26-12-2010 om 11:39
Reacties (4)

Reageren
  1. L33tb0x

haal de kabeltjes er is uit, blaas er is in en zorg dat je ze er goed instopt. Ik had dit vroeger altijd met mijn ps2 en dan werkte dit altijd

zo 26-12-2010 om 11:49
  2. Masteriux

Ik heb dat ook wel eens met Need for Speed. Volgens mij deed ik dan gewoon alt tab ofzo, of een paar keer het spel overnieuw opstarten. Het ging bij mij in ieder geval op ten duur over.

Bewerkt door Masteriux op zo 26-12-2010 om 11:51
    zo 26-12-2010 om 11:50
  3. Zzgg038

Quote: l33tb0x

haal de kabeltjes er is uit, blaas er is in en zorg dat je ze er goed instopt. Ik had dit vroeger altijd met mijn ps2 en dan werkte dit altijd

Speel op mijn computer, met een USB Kabel

Quote: masteriux

Ik heb dat ook wel eens met Need for Speed. Volgens mij deed ik dan gewoon alt tab ofzo, of een paar keer het spel overnieuw opstarten. Het ging bij mij in ieder geval op ten duur over.

Zal het proberen..

What's money? A man is a success if he gets up in the morning and goes to bed at night and in between does what he wants to do.
    zo 26-12-2010 om 12:25
  4. Valkiscool

Probeer is de pedalen half in te drukken is het dan nog steeds dat het lijkt alsof je onderpijltje indrukt?

zo 26-12-2010 om 16:27
Reageren