Forum » Webdesign » Verwijderd ivm seo

1. Markisoke

Verwijderd ivm seo

Bewerkt door Markisoke op do 26-04-2012 om 23:45
    za 26-02-2011 om 18:45
Reacties (27)

Reageren
  1. Markisoke

Quote: loller1

Nog een punt: doordat \'Server status\' in het vet staat vind ik het lijken alsof je op die pagina bent. Waarom staat het eigenlijk in het vet?

We hebben dit veranderd

Volgend bericht ( maandag 28-02-2011 om 20:18 ) :
    Quote: fifa06

[..]
    ////1\\\\\\\\Ik bestel het goedkoopste pakket, ga daar lekker met 1gb overheen, reden: ik heb meer nodig, want films zijn nu eenmaal groot..
    Gaat volgens mij niet zo heel goed werken, aangezien je suggereert dat mensen met een goede reden gratis web ruimte krijgen, en wat is een goede reden?

////2\\\\\\\\

[afbeelding]
    [afbeelding]
    Beetje onduidelijk, ik kan niet vinden waar het verschil wordt uitgelegd tussen die 2 (op die pagina, want ga er niet vanuit dat mensen zoveel moeite doen om erachter te komen)

[..]

////3\\\\\\\\

Geen link? Als ik op google zoek krijg ik niet een heel duidelijk antwoord.

[..]
    Leest irritant, daarbij komt dat het waarschijnlijk overbodig is, aangezien dit soort dingen (qua specifiek zijn enz) in je AV.

Ik vind het hele euro/ punten systeem een beetje moeilijk doen allemaal, het lijkt me als onwetend iemand zeer verwarrend om de hele tijd punten en euro\'s als betaalmiddel te zien waardoor ik eerder naar een bedrijf zou gaan dat alleen in euro\'s werkt.

1. Als je een beetje goed leest is het alleen voor de bovenstaande items. Het betreft hier dus om: FTP-accounts, MySQL databases, e-mail accounts, e-mail forwarders, e-mail autoresponders, domeinen, domainpointers en subdomeinen.

2. We hebben het hele puntensysteem weggehaald en het is nu gewoon een online portemonnee waar je saldo in €\'s staat

3. Ook dit is nu aangepast

ma 28-02-2011 om 20:10
  2. Peterbin1

Je hebt een KvK nummer nodig als je al aan het verkopen bent etc.
    Hoe regel je het met de belastingdienst?

Ik lees nergens iets van de wet koop op afstand?
    Mooi, als ik niet tevreden ben kan ik het volledige aankoopbedrag terug vragen binnen 1 maand.

Quote: markisoke

KvK is niet nodig mits je onder een bepaalde grens van inkomsten zit. Anders kan je het gewoon opgeven als inkomstenbelasting. Verder ga ik nog even naar die andere punten kijken

Dat verwar je met de belasting.
    Een KvK nummer is altijd nodig, maar je kan onder een bedrag van inkomsten een vrijstelling van btw krijgen.
    Dat heet de KOR oftewel, Kleine Ondernemers Regeling.
    Als je €1.345 of minder per jaar als inkomsten hebt dan kan je daar gebruik van maken.
    Je kan echter geen btw terug vragen op jouw aankopen die jij doet.

Verder moet je alle facturen 7 jaar bewaren op de manier dat jij zei hebt verstuurd.

ma 28-02-2011 om 20:49
  3. Markisoke

Quote: peterbin1

////1\\\\\\\\

Je hebt een KvK nummer nodig als je al aan het verkopen bent etc.
    Hoe regel je het met de belastingdienst?

Ik lees nergens iets van de wet koop op afstand?
    Mooi, als ik niet tevreden ben kan ik het volledige aankoopbedrag terug vragen binnen 1 maand.

[..]

Dat verwar je met de belasting.
    Een KvK nummer is altijd nodig, maar je kan onder een bedrag van inkomsten een vrijstelling van btw krijgen.
    Dat heet de KOR oftewel, Kleine Ondernemers Regeling.
    Als je €1.345 of minder per jaar als inkomsten hebt dan kan je daar gebruik van maken.
    Je kan echter geen btw terug vragen op jouw aankopen die jij doet.

Verder moet je alle facturen 7 jaar bewaren op de manier dat jij zei hebt verstuurd.

We zijn bezig met het aanvragen van een KVK.
    En de wet van koop op afstand geld altijd, dit geld alleen niet op domeinnamen en eventuele kosten van de betaalmethode.

ma 28-02-2011 om 21:45
  4. Peterbin1

[..]

We zijn bezig met het aanvragen van een KVK.
    En de wet van koop op afstand geld altijd, dit geld alleen niet op domeinnamen en eventuele kosten van de betaalmethode.

Wet van koop op afstand heeft iedereen recht, 1 maand.
    Je kan dit beperken tot 7 dagen als je dit vermeld in je voorwaarden.

di 01-03-2011 om 16:45
  5. Bnc

Zoals een aantal al aangeven, de naam is een beetje ongelukkig gekozen. Ik dacht ook direct aan die (idiote) crimgames.

di 01-03-2011 om 18:35
  6. Markisoke

@Peterbin

Wij kunnen helaas geen transactiekosten en kosten voor een domein terug geven omdat dit gewoon niet terug te draaien is.

@BNC

De naam staat voor rapide et fiable (snel en betrouwbaar in het frans) we hebben deze naam gekozen omdat het niet zo\'n standaard naam is met het word hosting erin.

di 01-03-2011 om 21:25
  7. Peterbin1

@Peterbin

Wij kunnen helaas geen transactiekosten en kosten voor een domein terug geven omdat dit gewoon niet terug te draaien is.

@BNC

De naam staat voor rapide et fiable (snel en betrouwbaar in het frans) we hebben deze naam gekozen omdat het niet zo\'n standaard naam is met het word hosting erin.

Ik heb het ook niet over de transactiekosten en domeinnaam.
    Domeinnamen vallen trouwens buiten de wet van koop op afstand.
    Ik probeer alleen duidelijk te maken dat je het beste als ondernemer het kan beperken tot 7 dagen van die hosting zodat je eventueel minder geld verliest.

vr 04-03-2011 om 22:01
  8. Markisoke

Ok, we gaan sowiezo vandaag of morgen een volledige AV schrijven

za 05-03-2011 om 14:58
  9. Larsisgoed9

Zo, inmiddels zijn er een aantal aanpassingen aan onze website verricht.

1) Bij elke betaalmethode worden nu facturen aangemaakt die je altijd kunt downloaden.
    2) De algemene voorwaarden zijn helemaal herschreven. Zie daarvoor:
    http://rapifia....ina=voorwaarden
    3) Server status pagina heb ik vernieuwd, nu staat er alleen of de server on of offline is.
    4) Prijzen zijn wat aangepast.
    5) Je kunt nu meerdere (web)hosting pakketten aanmaken en tevens ook altijd verlengen.
    6) De indeling van het menu is helemaal aangepast.
    7) Je kunt nu bij alle betalingsmogelijkheden de prijs volledig bepalen (m.u.v. SMS aangezien daar de prijzen vaststaan).

Er werd hier ook veel over de KvK gesproken.
    Ik heb ze vorige week gebeld, waarin een medewerkster zelf zei dat wanneer ik onder de inkomensgrens van ongeveer €1000,- per maand blijf en ik mijn werkzaamheden niet "full-time" uitvoer, ik geen KvK-nummer of BTW-nummer hoef aan te vragen. Zij zei wel dat ik de inkomsten aan het eind van het jaar bij de belasting als inkomstenbelasting moet melden, wat ik natuurlijk ook ga doen.

Ik zou graag jullie feedback horen en ik zou het fijn vinden als spelling- en grammatica-fouten worden gemeld aangezien ik daar zelf ook een hekel aan heb. Er komt zeer binnenkort een nieuwe layout, daar zijn we mee bezig en komt zeer binnenkort online.

Bedankt alvast!

Bewerkt door Larsisgoed9 op za 26-03-2011 om 18:32
    Rapifia Nederland
    za 26-03-2011 om 18:29
  10. Sarvice

toch zou ik wel KVK aanvragen, als ik iets koop (hosting in dit geval) en er is geen KVK nummer, ga ik er zeker niks bestellen.

Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
    za 26-03-2011 om 19:23
  11. Larsisgoed9

Klopt maar de prijzen stijgen dan met 19% (anders kom ik zelf niet uit de kosten) en ik moet de hele administratie bij gaan houden, waar ik nog niet genoeg tijd voor heb. Ook zie ik het niet als een onderneming maar meer als ervaring om te kijken hoe het precies is en werkt.

Bewerkt door Larsisgoed9 op za 26-03-2011 om 21:02
    Rapifia Nederland
    za 26-03-2011 om 19:34
  12. Peterbin1

Quote: larsisgoed9

Klopt maar de prijzen stijgen dan met 19% (anders kom ik zelf niet uit de kosten) en ik moet de hele administratie bij gaan houden, waar ik nog niet genoeg tijd voor heb. Ook zie ik het niet als een onderneming maar meer als ervaring om te kijken hoe het precies is en werkt.

Je kan gebruik maken van de KOR, Kleine Ondernemers Regeling.
    Dan krijg je ontheffing voor administratief werk van belastingdienst en hoef je ook geen 19% btw te betalen.

(P.s. Als je je voorwaarden wijzigt moet je dit kenbaar maken en hebben klanten het recht om 2 weken of maanden, weet ik niet zeker, zich hier van te ontbinden).

Je hebt echter toch wel een KvK nummer nodig omdat je iets verkoopt.

Kijk eens op http://www.webhostingtalk.nl daar zitten ervaren bedrijven en die kunnen je beter helpen dan wij hier.

Tip

za 26-03-2011 om 21:49
Reageren