Forum » Ideeën/klachten » Algemeen mini-ideetjes topic voor MLv5

1. Simmie

Heb jij een leuk mini- ideetje waar niet teveel discussie over is voor Mastaline die snel te maken/herstellen is wat MLv5 nog beter kan worden? Had je bijvoorbeeld graag een scrollertje gewilt bij het Oja tabel of had je graag een bepaalde 1x1 pixel een ander kleur gewilt? Meld het hier dan even. Leuk topic voor onno dat alles bij elkaar komt te staan, niet?

Wat zowiezo al wel duidelijk is, zijn de smilies die niet bij de site passen of het ligt aan het randje.

zo 20-03-2011 om 14:12
Reacties (18)

Reageren
  1. Pascallj

Quote: simmie

Wat zowiezo al wel duidelijk is, zijn de smilies die niet bij de site passen of het ligt aan het randje.

Nieuwe smilies passen perfect! Alleen nog even CTRL + F5 drukken om de cache te vernieuwen en je hebt de nieuwe smilies

zo 20-03-2011 om 15:00
  2. Loller1

Quote: pascallj

[..]

Nieuwe smilies passen perfect! Alleen nog even CTRL + F5 drukken om de cache te vernieuwen en je hebt de nieuwe smilies ...
    ...in dezelfde stijl als MLv3. hij bedoelt dat de smilies in de MLv5 stijl moeten

Bij 'Messenger' in de zijbalk al die oude troep eruit gooien en enkel nog Windows Live Essentials 2009 voor Windows XP, Windows Live Messenger 2011 voor Windows Vista en Windows 7 en Messenger for Mac 8 voor de Mac aanbieden

Bewerkt door Loller1 op zo 20-03-2011 om 15:04
    zo 20-03-2011 om 15:02
  3. Simmie

Quote: pascallj

[..]

Nieuwe smilies passen perfect! Alleen nog even CTRL + F5 drukken om de cache te vernieuwen en je hebt de nieuwe smilies
    Oja!

zo 20-03-2011 om 15:09
  4. Bas

Dump famfamfam icons, die zijn zo overdone tegenwoordig.

Embed codes voor Youtube/Vimeo/Liveleak etc.

Bewerkt door Bas op zo 20-03-2011 om 15:57
    HOI!
    zo 20-03-2011 om 15:50
  5. L33tb0x

Bbbbbbbbbbbbrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeedddddeeeeeeeeeerrrrr!!!!!!!!!!!!!

oh en waar is mijn onderschrift gebleven?? mijn plaatje

Bewerkt door L33tb0x op zo 20-03-2011 om 19:02
    zo 20-03-2011 om 19:00
  6. Enesg

Een mobiele versie van het forum, zie bijvoorbeeld forum.fok.nl op je mobiel.

Wat ook zou kunnen is dat de lay-out zich aanpast aan je resolutie, zie geenstijl.nl, maar dat lijkt me dan weer te veel werk.

zo 20-03-2011 om 19:04
  7. Webmaster

Quote: l33tb0x

oh en waar is mijn onderschrift gebleven?? mijn plaatje

Onderschriften hebben een beperkt aantal toegestane BB codes, omdat de contentkader vrij smal is. Later krijg je de optie bij de instellingen om te kiezen voor:

• Geen onderschriften
    • Beperkte onderschriften (standaard, hoe het nu is)
    • Volledige onderschriften (=gelijk aan v3)

Quote: enesg

Een mobiele versie van het forum, zie bijvoorbeeld forum.fok.nl op je mobiel.

Wat ook zou kunnen is dat de lay-out zich aanpast aan je resolutie, zie geenstijl.nl, maar dat lijkt me dan weer te veel werk.

Dat staat nog op de planning, domeinnaam mastaline.mobi al in handen. Formaat van de layout blijft hoe die is voor de PC, dus geen uitrekbare lay-out net als V3..

Bewerkt door Webmaster op zo 20-03-2011 om 19:34
    zo 20-03-2011 om 19:33
  8. Simmie

Ik had misschien gedacht om bij die oja pagina bovenaan ook zo'n tekst-invuller te plaatsen die je kan verzenden. Lijkt mij ook handig denk ik, niet?

ma 21-03-2011 om 12:19
  9. Jesse

Via profiel overzicht, kun je direct naar Oja klikken, maar vanaf Oja niet meer naar je profiel. Beetje onlogisch.

Sowieso misschien handig om óf op de Oja pagina een linkje links naar je profiel te maken. Óf een mogelijkheid maken om direct te Oja'en, want nu moet dat dus vanaf de Oja pagina via je profiel gaan.

Jesse Sander (.nl)
    ma 21-03-2011 om 15:57
  10. Webmaster

Quote: simmie

Ik had misschien gedacht om bij die oja pagina bovenaan ook zo'n tekst-invuller te plaatsen die je kan verzenden. Lijkt mij ook handig denk ik, niet?

Handig, maar ik heb een nog beter idee. Zul je a.s.a.p. te zien krijgen!

ma 21-03-2011 om 16:04
  11. Sensation

Meer subforums,
    Over:
    - Anime
    - Manga
    - Telefoons

Ga zo maar door.

En weg met die MSN theme.. msn is uit zeg maar..

A.K.A Xelcion
    ma 21-03-2011 om 16:13
  12. Simmie

Quote: webmaster

[..]
    Handig, maar ik heb een nog beter idee. Zul je a.s.a.p. te zien krijgen!
    Ben benieuwd

ma 21-03-2011 om 16:30
  13. Loller1

Quote: sensation

Meer subforums,
    Over:
    - Anime
    - Manga
    - Telefoons

Ga zo maar door.

Die laatste kan er nog mee door maar de eerste twee

links zoals www.mastaline.com al standaard klikbaar laten maken, ook zonder de url-tags?

Bewerkt door Loller1 op ma 21-03-2011 om 16:39
    ma 21-03-2011 om 16:34
  14. Sensation

Quote: loller1

[..]Die laatste kan er nog mee door maar de eerste twee

links zoals www.mastaline.com al standaard klikbaar laten maken, ook zonder de url-tags?

We moeten toch meer mensen naar de site zien te krijgen,
    En manga en anime kunnen daarbij helpen.

En een hoop subforums kunnen dat.

A.K.A Xelcion
    ma 21-03-2011 om 16:42
  15. Webmaster

Quote: sensation

Meer subforums,
    Over:
    - Anime
    - Manga
    - Telefoons

Ga zo maar door.

Telefoons kan me wel iets bij voorstellen. Maar Manga en Anime is wel een heel erg groot contrast. Buiten het feit dat we ons nooit met stripfiguurtjes bezig hebben gehouden, of laat staan dat ik me ooit een topic daarvan kan herinneren.

Bewerkt door Webmaster op ma 21-03-2011 om 16:50
    ma 21-03-2011 om 16:49
Reageren