Forum » Ideeën/klachten » google ads

1. Nieuwsgier

De google ads knlalen steeds over alles heen op deze site. Is daar niets aan te doen, kan het ook niet wegklikken,

vr 01-04-2011 om 20:58
Reacties (7)

Reageren
  1. Pascallj

Ja klopt, het probleem is bekend en volgens mij zou er wat aan gedaan zijn. Maar ik merk het zelf ook weer sinds vandaag, oftewel er is weer werk aan de winkel.

Je kan het probleem per pagina verhelpen door je browser grootte te veranderen (dubbelklik op titelbalk bovenaan) en daarna weer te maximaliseren. Dan staat hij weer netjes aan de rechterzijkant.

vr 01-04-2011 om 21:16
  2. Roelvb

Is al eerder gemeld icm Firefox 4 en opgelost.
    Welk browser gebruik je?

vr 01-04-2011 om 22:01
  3. Nieuwsgier

Ik gebruik firefox 4 en het probleem doet zich helaas nog steeds voor.

Verkleinen en vergroten is inderdaad een oplossing

vr 01-04-2011 om 22:21
  4. Pascallj

Quote: roelvb

Is al eerder gemeld icm Firefox 4 en opgelost.
    Welk browser gebruik je?

Dat dacht ik dus ook, maar ook hier bestaat in Firefox 4 het probleem nog steeds. Ook al eens cache gerefreshd in hoeverre dat zou kunnen helpen, maar het probleem is er nog steeds.

za 02-04-2011 om 06:00
  5. Webmaster

Het probleem leek opgelost te zijn. Graag hoor ik op welke pagina je het krijgt te zien.

za 02-04-2011 om 10:47
  6. Pascallj

Quote: webmaster

Het probleem leek opgelost te zijn. Graag hoor ik op welke pagina je het krijgt te zien.

Nu klik ik op quote van dit bericht en nu heb ik het dus weer:

Wanneer ik daarna op voorbeeld weergave klik, staat ie wel weer aan de rechterkant.

Daarna open ik MyAt in een nieuwe tab en ook daar blijft het probleem zich voordoen:

Forumoverzicht:

+: Favoriete topics, actieve topics, subforum overzicht, sommige topis zelf (zoals deze, Oja's (Mijn vrienden/Publieke Oja's), Messenger tab, Messenger subtabs, Disclaimer, 'Recente acties van bezoekers' pagina (rechtsonderaan op 'Meer'), Reactie plaatsen/bewerken/quoten totdat je op voorbeeld weergave drukt, reactie is geplaatst, topic is gepost

NIET: Homepage, Nieuwstip plaatsen, Chatpagina, Nieuwsbericht lezen, gegevens wijzigen, foruminstellingen, gebruikers blokkeren, buddylist, Messagebox, Mijn profiel, privébericht sturen, Messenger subtab 'Content' en 'Patches', FAQ, Banners, Informatie over ML, Adverteren, Contact, Log in, Gegevens kwijt, Andermans profiel, zoekpagina resultaten

Dit zijn zo'n beetje alle Mastaline pagina's die ik heb kunnen vinden en allemaal getest. Zoals je ziet dus niet erg frequent. Maar het probleem is wel altijd op dezelfde pagina's.
    Kan je zelf een diagnose stellen

Bewerkt door Pascallj op za 02-04-2011 om 18:57
    za 02-04-2011 om 17:21
  7. Webmaster

@pascallj, bedankt voor je nadere toelichting.

Ik heb op m'n desktop PC ook maar FF4 geïnstalleerd om te ontdekken wat jullie zien. Volgens mij heb ik het nu opgelost. Resultaat is pas te zien na het wissen van de cache (CTRL+F5). Zo niet, hoor ik het graag!

-slotje tot zover-

ma 04-04-2011 om 15:27
Reageren