Forum » Ideeën/klachten » [Idee] Tijd vervangen door datum

1. Loller1

Hallo MLers!

Hier ben ik weer met een - al zeg ik het zelf - geweldig (klein) idee. Nu staat er bovenaan in de twee wiite kadertjes voor een topic of reactie op nieuwsbericht altijd een tijd. Het is misschien een goed idee om de tijd nadat de klok 24 uur heeft geslagen, te vervangen door de datum. Snappen jullie het?

Net als wat er op de voorpagina gebeurt met de nieuwsberichten...

Wat vind jij?
    Goed idee
    100%
    Slecht idee
    0%
    Mja...
    0%
    16 keer gestemd

Groeten,
    Loller1

Quote: chielt
    Ik vond het al een goed idee maar Onno wilde niet luisteren

Bewerkt door Loller1 op di 19-04-2011 om 11:23
    di 19-04-2011 om 11:15
Reacties (6)

Reageren
  1. Chielt

di 19-04-2011 om 11:18
  2. Webmaster

Quote: chielt

Het is meer dat het op dit moment lastig te realiseren is, in verband met de cache. Ik geloof dat het met Smarty 3 wat makkelijker is.

di 19-04-2011 om 11:47
  3. Fifa06

Dat is wel nice ja, de tijd doet er naar mijn idee toch niet zo enorm meer toe als het een dag of meer geleden is

di 19-04-2011 om 16:13
  4. Loller1

Quote: fifa06

Dat is wel nice ja, de tijd doet er naar mijn idee toch niet zo enorm meer toe als het een dag of meer geleden is
    bovendien is het ook nog (vind ik) verwarrend

di 19-04-2011 om 16:31
  5. Tim

Quote: webmaster
    Het is meer dat het op dit moment lastig te realiseren is, in verband met de cache. Ik geloof dat het met Smarty 3 wat makkelijker is.
    Mag toch hopen dat je gewoon een timestamp cached, dan knal je hier toch gewoon een strftime overheen?

di 19-04-2011 om 20:46
  6. Aar

Quote: webmaster

[..]

Welke templateparser gebruik je nu dan .

wo 20-04-2011 om 09:43
Reageren