Forum » Ideeën/klachten » [Idee] '[*]'-knopje

1. Loller1

Hallo MLers!

Daarnet, bij het maken van mijn vorige idee topic schoot mij een nieuw idee binnen, omdat er iets was waar ik mij eigenlijk een héél klein beetje aan ergerde. Namelijk, bij het maken van een poll of lijstje heb je een [*] nodig om een nieuwe regel te beginnen of een nieuw antwoord. Maar dat moet je altijd zelf typen. Daarom is het misschien ook een goed idee om een knopje tussen alle knopjes bover het tekst-typ-kader te zetten waarmee automatisch een [*] kan worden ingevoegd.

Wat zeg jij?
    Goed idee
    33.3%
    Slecht idee
    16.7%
    Mja...
    50%
    12 keer gestemd

Groeten,
    Loller1

di 19-04-2011 om 11:28
Reacties (6)

Reageren
  1. Frezo

Zo kunnen we ook wel allemaal knoppies erbij zetten met veelgebruikte woordjes e.d. zodat je die niet zelf hoeft te typen.. Die 4 (shift meegerekend) tikjes voor een nieuw punt is de moeite niet, toch?

di 19-04-2011 om 11:40
  2. Webmaster

Frezo's kosten/baten analyse is correct

di 19-04-2011 om 12:12
  3. Darkmark

Mwa, zoveel polls worden er nou ook weer niet gemaakt.
    Uiteraard is het netjes als het gerealiseerd zou worden, maar het heeft zeker geen prioriteit.

di 19-04-2011 om 13:25
  4. Fifa06

Leuk voor als ze een keer niks te doen hebben ofso, maar dan moet je weer helemaal met je muis naar dat knopje toe, moet je klikken en dat elke keer weer als je een nieuw punt wil maken...
    Klinkt voor mij als erg voor moeite hoor!

Ofwel, niet nodig

di 19-04-2011 om 16:12
  5. Sandr

Quote: frezo

Zo kunnen we ook wel allemaal knoppies erbij zetten met veelgebruikte woordjes e.d. zodat je die niet zelf hoeft te typen.. Die 4 (shift meegerekend) tikjes voor een nieuw punt is de moeite niet, toch?

Dan zou je ook de helft van de smileys weg moeten halen.
    Ot: op zich geen slecht idee, betwijfel alleen wel of het vaak gebruikt zou worden.

di 19-04-2011 om 17:01
  6. Roelvb

Het is toch veel makkelijker om als je toch al aan het typen bent meteen ook [*] te typen ipv je handen van je toetsenbord afhalen en je aanwijzer naar een knopje te bewegen en te klikken.

Met die resoluties van tegenwoordig zijn dat heel wat kilometers

di 19-04-2011 om 19:29
Reageren