Forum » PC Problemen » laptop als 2e scherm ?

1. 123renzo

hee ml

ik heb een vraag:
    kan ik mijn laptop als 2e scherm gebruiken??

geen
    ma 09-05-2011 om 17:10
Reacties (8)

Reageren
  1. Pascallj

Heb het een tijd geleden ook geprobeerd; MaxiVista. Ik kreeg het niet aan de praat, maar dat was ook op een oude Win98 laptop.
    Misschien werkt het in jouw geval wel.

Als je echt bedoelt als tweede beeldscherm d.m.v. een kabel, kan ik je zeggen dat dat zonder technische modificaties aan je laptop niet mogelijk is.

ma 09-05-2011 om 17:55
  2. Crimineeltj

Idd je zou eerder zeggen dat je bij je laptop een 2de scherm wil maar andersom

Online Opslag nodig hier de oplossing http://db.tt/HagL8IMK
    ma 09-05-2011 om 18:24
  3. Enesg

Ja dat kan, mits je laptop een VGA,DVI/HDMI INPUT heeft.

ma 09-05-2011 om 18:53
  4. Pascallj

Quote: enesg

Ja dat kan, mits je laptop een VGA,DVI/HDMI INPUT heeft.

En die ben ik dus nog nooit tegen gekomen

ma 09-05-2011 om 20:01
  5. Enesg

Quote: pascallj

[..]

En die ben ik dus nog nooit tegen gekomen

Ik heb het anders vaak genoeg gezien op een HP elitebook, er stond dan ook echt onder IN, waarvoor zou het anders dienen?

ma 09-05-2011 om 20:35
  6. Crimineeltj

[..]

Ik heb het anders vaak genoeg gezien op een HP elitebook, er stond dan ook echt onder IN, waarvoor zou het anders dienen?

Hij bedoeld input he niet dus gewoon extern aansluiting.

Bewerkt door Crimineeltj op di 10-05-2011 om 22:14
    Online Opslag nodig hier de oplossing http://db.tt/HagL8IMK
    di 10-05-2011 om 22:13
  7. Sandr

[..]

Mijn Elitbook heeft hem niet hoor, maar moet het ook niet via een andere aansluiting (usb/netwerk/bluetooth) kunnen, gok maar wat.

di 10-05-2011 om 22:56
  8. Pascallj

Quote: sandr

[..]
    Mijn Elitbook heeft hem niet hoor, maar moet het ook niet via een andere aansluiting (usb/netwerk/bluetooth) kunnen, gok maar wat.

Nee want er is geen andere directe verbinding van het beeldscherm naar een aansluiting. Alleen een video input. Dus of je moet een video input hebben, of gebruik gaan maken van 3rd party software zoals ik al had aangegeven, MaxiVista.

wo 11-05-2011 om 17:49
Reageren