Forum » PC Problemen » Windows serial code

1. Shit

Zoals jullie misschien weten kun je de Windows serial code maar 2/3 gebruiken..

Nu wil ik mijn Windows formateren en opnieuw installeren.. maar ben bang dat de code niet wordt geaccepteert.

Hoe kan ik er toch voor elkaar gebruiken dat ik Windows kan activeren na de herinstallatie? Ik heb een orginele serial!

do 26-05-2011 om 17:09
Reacties (4)

Reageren
  1. Fifa06

Kiezen voor telefonische activering.

do 26-05-2011 om 17:12
  2. Crimineeltj

Idd je kan hem gewoon activeren werkt online activeren niet dan staat er een optie voor telefonisch activeren, Is gewoon een gratis nummer je moet dan een aantal cijfers in toetsen die in blokken staan ingevuld en dan krijg je een code terug om in te vullen.

Online Opslag nodig hier de oplossing http://db.tt/HagL8IMK
    vr 27-05-2011 om 08:17
  3. Tim

Als de hardware hetzelfde is gebleven kan je deze gewoon weer opnieuw activeren. Serial wordt namelijk gekoppeld aan het systeem, deze kan je gewoon blijvend activeren.

vr 27-05-2011 om 14:14
  4. Amahl

waar halen mensen die onzin van daan dat je een code 2 of 3x kan gebruiken, ik heb hier een W7 liggen en dat is net een prostituee die zit wel op 5 of 6 computers. Je moet gewoon even telefonisch actieveren zoals hier boven ook al gezegt werd. als je de vraag word gesteld. Is uw windows instalatie op meerdere of 1 computer geinstaleer toets 1 voor 1 computer of meer of 2 voor 1 computer dan ram je gewoon op 2 en je windoos is geactiveerd.

za 28-05-2011 om 12:06
Reageren