Forum » Overige » Whatsapp berichten mailen

1. Zzgg038

Hi,

Vraagje, is het mogelijk om je gesprek van whatsapp naar je e-mail te verzenden? Volgens mij heb ik dit namelijk een keer eerder gedaan, maar ik krijg 't nu niet voor elkaar.. Iemand enig idee?

,

What's money? A man is a success if he gets up in the morning and goes to bed at night and in between does what he wants to do.
    di 17-01-2012 om 23:28
Reacties (7)

Reageren
  1. Tim

Op de iPhone staat het gewoon direct onder instellingen, 'E-mail chatgeschiedenis'...

di 17-01-2012 om 23:58
  2. Tompieejj

blackberry is menu knop, email chatgeschiedenis

wo 18-01-2012 om 01:32
  3. Sarvice

HTC = Menu > Meer > Email dit gesprek

Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
    wo 18-01-2012 om 08:19
  4. Enesg

Quote: sarvice

HTC Android = Menu > Meer > Email dit gesprek

wo 18-01-2012 om 16:29
  5. Zzgg038

En bij een Nokia N8 ?

What's money? A man is a success if he gets up in the morning and goes to bed at night and in between does what he wants to do.
    wo 18-01-2012 om 22:23
  6. Mastershock

Zit whatsapp werkelijk nou zo lastig in elkaar dat je het niet voor elkaar krijgt om de chat geschiedenis te mailen? Ik denk als je de hele app door zou gaan dat je niet langer als 5 minuten bezig ben. Leer zelf eens zoeken.

ML is dood
    do 19-01-2012 om 00:02
  7. Zzgg038

Quote: mastershock

Zit whatsapp werkelijk nou zo lastig in elkaar dat je het niet voor elkaar krijgt om de chat geschiedenis te mailen? Ik denk als je de hele app door zou gaan dat je niet langer als 5 minuten bezig ben. Leer zelf eens zoeken.

Rustig maar wijsneus.
    Ik kan het zelf niet vinden in whatsapp, wat ook direct de aanleiding is van dit topic. Wellicht dat het komt door mijn oude Nokia...

vr 20-01-2012 om 07:46
Reageren