-
Remmel517
Hallo,
ik heb een ipod touch 4e generatie en ik ben een gebruiker van Spotify. Mijn probleem is dat ik gewoon muziek op mijn ipod heb staan, maar als ik op Spotify ga staan er bij Lokale Bestanden niet de Lokale Bestanden die ik op mijn ipod heb staan aan muziek!!
weet misschien iemand hoe je dit voor elkaar kun krijgen dat daar je lokale bestanden bij komen te staan?? of kan dat niet
zo 19-02-2012 om 20:46
-
Crimineeltj
Ik denk dat dit niet kan hier is spotify niet voor bedoeld ook, Het is bedoeld om online je muziek te kunnen luisteren.
-
Remmel517
Oke, maar mijn broer die heeft een Samsung Galaxy S2 en hij heeft gewoon muziek op zijn mobiel staan en als hij bij Lokale Bestanden kijkt staan zijn liedjes die op zijn mobiel staan er ook bij!
-
Tico
Nou hierbij weet je dus wat het verschil is tussen spotify op een samsung en ipod
-
Sweetsdreams
je kan sportify ook offline gebruiken zodat je overal je muziek kunt beluisteren.
-
Remmel517
@sweatdream dat weet ik ook wel! ik hoef gewoon alleen maar mijn lokale bestanden bij lokale bestanden hebben staan en de rest weet ik allemaal al!

Er zijn op dit moment 24 bezoekers online waarvan 0 aangemeld.
Meer »