-
Rammsteiner
Hoi,gisteravond had ik allemaal problemen met me C schijf heb windows opnieuw geinstalleerd want ik kon helemaal niks meer hij kon alleen windows opstarten zonder bestanden of data alleen een prullenbak,
nou dat is allemaal opgelost door opnieuw te installeren
maar nu ziet hij me data hardeschijf niet meer hij geeft wel aan dat hij vol zit dus er zitten nog bestanden in maar als ik naar die schijf ga dan zie je niks helemaal leeg.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen ?
thanks alvast
ma 20-02-2012 om 18:51
-
Enesg
Ik vind het maar een vaag verhaal. Je zou met OverDisk kunnen kijken in welke mappen er veel data zit.
-
Rammsteiner
kijk ik heb een data schijf maar hij geeft aan dat hij vol zit met mijn data maar als ik in die schijf zit ziet hij niks een lege data schijf
-
Tim
Data schijf? Verborgen bestanden? Systeembestanden? Niet genoeg rechten de bestanden te zien?
Zoals hierboven al gezegd, je verhaal is vaag. Probeer het eens te verduidelijken met screenshots...Jawel, vooral als je niet normaal gebruik maakt van hoofdletters en interpuncties... Bewerkt door Tim op ma 20-02-2012 om 20:40Quote: rammsteinerwat is er zo moeilijk om te begrijpen dat ik een hardeschijf heb die ik gebruik voor mijn data dus alles wat ik bewaar die ik belangrijk vindt,
hardeschijf ziet geen data files maar geeft wel aan dat er data op zit
zo moeilijk begrijpen is het toch niet
[ FaimMedia.nl ] -
Rammsteiner
wat is er zo moeilijk om te begrijpen dat ik een hardeschijf heb die ik gebruik voor mijn data dus alles wat ik bewaar die ik belangrijk vindt,
hardeschijf ziet geen data files maar geeft wel aan dat er data op zit
zo moeilijk begrijpen is het toch niet -
Enesg
Heb je de schijf nou al gescant met overdisk ?
-
Tico
Probeer je data schijf op een andere pc aan te sluiten, dan weet je het zeker. zoniet dan is je schijf gewoon kapot en moet je overdisk van enesg gebruiken. of een andere recover tool
Bewerkt door Tico op di 21-02-2012 om 14:21
Er zijn op dit moment 24 bezoekers online waarvan 0 aangemeld.
Meer »