Forum » Ideeën/klachten » Waarom is dit nog zo na 1jaar

1. Tico

en dit

Of ligt het aan firefox?

Volgende bericht op ma. 20-02-2012 om 22:40:
    En nu werk het ineens wel. Super maar niet dat het vergeten is

ma 20-02-2012 om 22:39
Reacties (7)

Reageren
  1. Loller1

Dat probleem is er nog altijd in iedere browser.

ma 20-02-2012 om 23:04
  2. Sarvice

nog nooit last van gehad

http://tinyurl.com/6stqauf
    Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
    ma 20-02-2012 om 23:10
  3. Webmaster

Het is een serverside bug, ook wel het "lege forum kader" mysterie genoemd. Mensen die niet geloven in geesten, ufo's en andere raadsels zouden bij het spontaan optreden van het lege vakje toch anders moeten beseffen!

Nee, dit is idd een hardnekkige vlek op je scherm. Ik heb de echte oorzaak nog niet kunnen ontdekken. Misschien dat het nog komt.

Bewerkt door Webmaster op di 21-02-2012 om 10:29
    di 21-02-2012 om 09:37
  4. Enesg

Die ene rechts in de hoek komt trouwens door je AdBlocker .. is wel een waarschuwing waard vind ik

di 21-02-2012 om 13:39
  5. Tim

Quote: webmaster
    Het is een serverside bug, ook wel het "lege forum kader" mysterie genoemd. Mensen die niet geloven in geesten, ufo's en andere raadsels zouden bij het spontaan optreden van het lege vakje toch anders moeten beseffen!

Nee, dit is idd een hardnekkige vlek op je scherm. Ik heb de echte oorzaak nog niet kunnen ontdekken. Misschien dat het nog komt.
    Maar nu cache je em toch om de vijf minuten? Kan je em niet beter bijwerken (cache'en) om het moment dat iemand een nieuw topic maakt?

Overigens wordt die bijna altijd leeg op het moment dat ik in een actief topic reageer, misschien dat je daar iets aan hebt.

[ FaimMedia.nl ]
    di 21-02-2012 om 13:48
  6. Tico

Ooh pardon was niet de bedoeling

staat nu wel goed

di 21-02-2012 om 19:14
  7. Roelvb

Quote: webmaster

Als je het kan reproduceren kan je het ook oplossen!

Voor zover ik heb gemerkt treed dit probleem altijd op vlak na het verwijderen van een topic.

vr 24-02-2012 om 21:30
Reageren