-
Tico
en dit
Of ligt het aan firefox?
Volgende bericht op ma. 20-02-2012 om 22:40:
En nu werk het ineens wel. Super maar niet dat het vergeten isma 20-02-2012 om 22:39
Reageren
-
Loller1
-
Sarvice
nog nooit last van gehad

http://tinyurl.com/6stqauf
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them. -
Webmaster
Het is een serverside bug, ook wel het "lege forum kader" mysterie genoemd. Mensen die niet geloven in geesten, ufo's en andere raadsels zouden bij het spontaan optreden van het lege vakje toch anders moeten beseffen!
Bewerkt door Webmaster op di 21-02-2012 om 10:29
Nee, dit is idd een hardnekkige vlek op je scherm. Ik heb de echte oorzaak nog niet kunnen ontdekken. Misschien dat het nog komt. -
Enesg
Die ene rechts in de hoek komt trouwens door je AdBlocker .. is wel een waarschuwing waard vind ik

-
Tim
Maar nu cache je em toch om de vijf minuten? Kan je em niet beter bijwerken (cache'en) om het moment dat iemand een nieuw topic maakt?Quote: webmasterHet is een serverside bug, ook wel het "lege forum kader" mysterie genoemd. Mensen die niet geloven in geesten, ufo's en andere raadsels zouden bij het spontaan optreden van het lege vakje toch anders moeten beseffen!
Nee, dit is idd een hardnekkige vlek op je scherm. Ik heb de echte oorzaak nog niet kunnen ontdekken. Misschien dat het nog komt.
Overigens wordt die bijna altijd leeg op het moment dat ik in een actief topic reageer, misschien dat je daar iets aan hebt.
[ FaimMedia.nl ] -
Tico
-
Roelvb
Quote: webmaster
Het is een serverside bug, ook wel het "lege forum kader" mysterie genoemd. Mensen die niet geloven in geesten, ufo's en andere raadsels zouden bij het spontaan optreden van het lege vakje toch anders moeten beseffen!
Nee, dit is idd een hardnekkige vlek op je scherm. Ik heb de echte oorzaak nog niet kunnen ontdekken. Misschien dat het nog komt.
Als je het kan reproduceren kan je het ook oplossen!
Voor zover ik heb gemerkt treed dit probleem altijd op vlak na het verwijderen van een topic.
Er zijn op dit moment 26 bezoekers online waarvan 0 aangemeld.
Meer »