Forum » Websites bouwen » MastaPlus.nl domein

1. Roelvb

Hallo,

Is er iemand geïnteresseerd in het domein Mastaplus.nl?
    Nee dit is geen verkoop topic, ik vraag er €0,00 voor. Natuurlijk moet je wel zelf een hoster hebben om dit domein naartoe te verhuizen.

Als niemand geïnteresseerd is ga ik het domein toch opheffen, maar dan komt ie in quarantaine, dus ik dacht ik vraag of iemand hem wil hebben.

do 12-04-2012 om 19:51
Reacties (13)

Reageren
  1. Webmaster

Project gecanceld ?

Ik wil hem wel overnemen met source!

do 12-04-2012 om 23:17
  2. Aar

Waarom de source erbij, als die er is?

De vorige Mastaline-addon van Tim en Roel ging toch met cURL ofzo de users van Mastaline ophalen om een op zich eigen staande kloon community te worden welke ook een uitbreiding op Mastaline was, met iets als een kudo-systeem, zoals wij nu het 'o Ja'-systeem kennen?

Bewerkt door Aar op vr 13-04-2012 om 10:12
    vr 13-04-2012 om 10:12
  3. Roelvb

Er is weinig sourcecode om over te nemen. Het enige dat er nu is is wat je op MastaPlus.nl ziet.

Het vorige project van Tim was het kudo-systeem, maar die is niet meer compatible met Mastaline v5 en v5 bied niet de mogelijkheid om afbeeldingen in het onderschrift te gebruiken.
    Laatste project van mij was een site volledig gewijd aan de MLChat.

Het was de bedoeling op MastaPlus.nl verschillende toevoegingen op Mastaline te maken.

vr 13-04-2012 om 14:32
  4. Loller1

Jammer dat je/jullie ermee zijn gestopt. Ook begrijpelijk, het is hier stil/dood...

Onno! Tijd voor actie!

vr 13-04-2012 om 20:13
  5. Peterbin1

Quote: loller1

Jammer dat je/jullie ermee zijn gestopt. Ook begrijpelijk, het is hier stil/dood...

Onno! Tijd voor actie!

Dood zou ik het noemen, er is redelijk activiteit hier op het forum maar het kan altijd beter.

Vroeger was 't alleen leuker met ML Chat onder de radio uitzendingen met telefoonterreur, dat was altijd wel leuk .

Bewerkt door Peterbin1 op vr 13-04-2012 om 21:37
    vr 13-04-2012 om 21:36
  6. Roelvb

Onno,

Ik heb je de token ge-PM't waarmee je hem kan verhuizen als je wilt.

za 14-04-2012 om 12:40
  7. Webmaster

Quote: aar

Waarom de source erbij, als die er is?

De vorige Mastaline-addon van Tim en Roel ging toch met cURL ofzo de users van Mastaline ophalen om een op zich eigen staande kloon community te worden welke ook een uitbreiding op Mastaline was, met iets als een kudo-systeem, zoals wij nu het 'o Ja'-systeem kennen?

Omdat ik het project dan gewoon nog kon blijven hosten, anders heb ik ook niet veel aan het domein =]. Maar misschien dat er idd al teveel is veranderd waardoor het bizar veel werk is om het nog werkend te krijgen.

In dat geval kan het project beter nu de geschiedenis in gaan als succesverhaal destijds . Toch heb ik bewondering gehad voor de dit soort initiatieven, ook de chatapps van roelvb uiteraard.

Van mij mag je het domein laten verlopen; of post voor de leuk de verhuistoken in dit topic. Misschien is er een redder die M+ in ere wilt houden en er wellicht iets anders mee kan doen.

za 14-04-2012 om 12:49
  8. Tim

Quote: webmaster
    Omdat ik het project dan gewoon nog kon blijven hosten, anders heb ik ook niet veel aan het domein =]. Maar misschien dat er idd al teveel is veranderd waardoor het bizar veel werk is om het nog werkend te krijgen.

In dat geval kan het project beter nu de geschiedenis in gaan als succesverhaal destijds . Toch heb ik bewondering gehad voor de dit soort initiatieven, ook de chatapps van roelvb uiteraard.

Van mij mag je het domein laten verlopen; of post voor de leuk de verhuistoken in dit topic. Misschien is er een redder die M+ in ere wilt houden en er wellicht iets anders mee kan doen.
    Mja, dat vond ik dus ook. En de source is inderdaad gemaakt voor v3 met dezelfde soort layout en doormiddel van preg_match op basis van de HTML-code .
    Daarnaast is het niet zo actief hier als dat het vroeger was, waardoor niet echt veel mensen het zullen gebruiken... Als je dan ergens tijd in wilt steken Onno, kan je beter een ML-API maken.

Bewerkt door Tim op za 14-04-2012 om 18:22
    za 14-04-2012 om 16:07
  9. Webmaster

Quote: tim

[..]Mja, dat vond ik dus ook. En de source is inderdaad gemaakt voor v3 met dezelfde soort layout en doormiddel van preg_match op basis van de HTML-code .
    Daarnaast is het niet zo actief hier als dat het vroeger was, waardoor niet echt veel mensen het zullen gebruiken... Als je dan ergens tijd in wilt steken Onno, kan je beter een ML-API maken.

Wat zou je met een ML API willen doen dan?

zo 15-04-2012 om 13:00
  10. Tim

Quote: webmaster
    Wat zou je met een ML API willen doen dan?
    Dikke vette extensies maken en members werven

zo 15-04-2012 om 23:23
  11. Bas

Quote: tim

[..]Dikke vette extensies maken en members werven

Members & Mastaline, iets klopt niet.

HOI!
    ma 16-04-2012 om 00:03
  12. Darkmark

Quote: bas

[..]

Inderdaad.
    Erg zonde dat het hier zo is doodgebloed ..

ma 16-04-2012 om 13:06
  13. Tim

Quote: bas
    Die members zijn er wel ooit geweest...
    Maar het komt, denk ik, vooral omdat altijd op MSN is gericht en waarschijnlijk momenteel nog steeds te veel. MSN/WLM is zelf ook redelijk doodgebloed en dus weinig vraag meer naar, 'toekomstige members' komen via zoekmachines dus niet meer op ML uit...

ma 16-04-2012 om 13:13
Reageren