Forum » Film, TV & Muziek » Apple tv 2 op pc

1. Rammsteiner

Hallo allen.
    Ik wil een apple tv 2 aan gaan schaffen en jailbreaken.
    Maar ik kan nergens vinden of ik met de apple tv 2 alles kan doen via de pc,
    waar het mij om gaat is als ik maar gratis tv en films kan streamen.

Weet iemand dit ?

Groeten Dillon.

di 24-04-2012 om 10:56
Reacties (5)

Reageren
  1. Crimineeltj

Je moet hem jailbraken en XBMC erop zetten dan kan je alle film en muziek formaten erop af spelen, Standaard software van apple op de apple tv kan dit niet.

http://blog.bar...een-apple-tv-2/.

Je kan dan of via je netwerk of via een externe schijf films af spelen, Je hoeft btw niet perse een apple tv hier voor te nemen zijn zat andere tv media players.

Bewerkt door Crimineeltj op di 24-04-2012 om 17:38
    Online Opslag nodig hier de oplossing http://db.tt/HagL8IMK
    di 24-04-2012 om 17:37
  2. Tim

Quote: crimineeltj
    Je kan dan of via je netwerk of via een externe schijf films af spelen, Je hoeft btw niet perse een apple tv hier voor te nemen zijn zat andere tv media players.
    Ik wilde net zeggen, kan je beter gewoon een open-source media center à € 100,- kopen...

di 24-04-2012 om 18:53
  3. Rammsteiner

Ja maar zie ik dan hetzelfde als wat er op de tv gebeurt ?,
    Want een gozer van me die heeft ook een gejailbreakte Apple tv en hij zei dat hij volgens mij ook op de pc alles te zien is, maar ik heb geen hdmi aansluiting alleen op me videokaart.

wo 25-04-2012 om 05:19
  4. Enesg

Wacht even, als ik het goed begrijp wil je de Apple tv aansluiten op je computer zelf? Met de intentie dat je dan beeld krijgt op je monitor die tevens aangesloten is op je computer?

Wat denk je, dat de Apple tv een magisch apparaat is wat alle films van het internet haalt voor noppes ? Dat ding kan helemaal niks wat je computer niet kan, dus gewoon niet doen. Het slaat namelijk helemaal nergens op.

wo 25-04-2012 om 21:37
  5. Tim

Quote: enesg
    Wacht even, als ik het goed begrijp wil je de Apple tv aansluiten op je computer zelf? Met de intentie dat je dan beeld krijgt op je monitor die tevens aangesloten is op je computer?

Wat denk je, dat de Apple tv een magisch apparaat is wat alle films van het internet haalt voor noppes ? Dat ding kan helemaal niks wat je computer niet kan, dus gewoon niet doen. Het slaat namelijk helemaal nergens op.
    Mua, ik denk dat hij AirPlay. Daarmee is het inderdaad mogelijk muziek en video op meerdere apparaten tergelijk te streamen en in sync te houden, iets wat met een 'normale' media player niet mogelijk is (al heeft XBMC volgens mij tegenwoordig ook support hiervoor). Leuk om 3x mee te spelen, maar vind het persoonlijk niet echt het geld waard, net of je naar twee schermen tegelijkertijd gaat zitten kijken.

do 26-04-2012 om 15:38
Reageren