Forum » Showroom » [Show] www.Hotelkamers.in

1. Skyzone

Hoi,

Wat vinden jullie van me nieuwe hotelkamer site?

Http://www.hotelkamers.in

Koopzondag Overzicht!!
    di 24-04-2012 om 12:17
Reacties (3)

Reageren
  1. Tim

Weer een beetje veel van hetzelfde

Ik weet niet precies wat de insteek is, aangezien je totaal geen achtergrond informatie geeft, maar wat gaat jou groter maken dan sites als; hotels.nl, booking.com, Expedia, Hotelspecials enz.?

Verder is het niet echt een site die er meteen uitspringt qua layout en indeling. Je gebruikt WordPress wat hier voor totaal niet relevant is, er staan geen umlaut's op bepaalde landen waar het wel moet. Daarnaast is het vreemd dat je bij het zoeken, eerst een stad moet opgeven en vervolgens pas een land.

di 24-04-2012 om 13:25
  2. Chielt

Quote: tim

Daarnaast is het vreemd dat je bij het zoeken, eerst een stad moet opgeven en vervolgens pas een land.

Je kan gewoon zoeken op Amsterdam en Belgiƫ. Verassend genoeg kan het systeem dan niets vinden.

Verder vind het ik het ontwerp onoverzichtelijk en je hebt bijna overal dikgedrukte tekst. Je achtergrond is retro en je logo ziet er amateuristisch uit. Ik zou er nooit een hotel kamer zoeken.

di 24-04-2012 om 14:31
  3. Joostjuh

hmm zoals boven gezegd, niet heel erg professioneel uitziend.
    In je logo staan steden, die ik verder nergens op je site weer kan vinden . En der staan maar 2 hotels bij Amsterdam.. Beetje weinig.

za 28-04-2012 om 10:22
Reageren