Forum » Ideeën/klachten » BAnner voor meer actiefe leden

1. Dutchbloggz

Hoi ik ben nieuw hier maar heb al gemerkt dat het hier doodt is.
    Nu heb ik het idee als de beheerdersnou eens een banner maken die wij dan op onze website kunnen zeten voor meer actiefe leden.
    Het is mischien ook handig als het forum zich meer gaat focusen op html en dat soort dingen [dus ook de meta tags veranderen want niet iedereen gebruikt google] en om een promoot team op te stellen die reclame gaat maken.
    dat was het

Volgende bericht op za. 15-12-2012 om 18:26:
    ggggggggggggggggggggggggggggggg

http://DUTCHBloggz.tk My site my life with computers
    za 15-12-2012 om 18:05
Reacties (8)

Reageren
  1. Explo

Waarschijnlijk heb jij geen idee hoe het hier vroeger aan toe ging!
    Mastaline heeft zijn roots te danken aan MSN door de verschillende addon's die er gemaakt waren. voor de rest is/was het al vrij allround.
    Toen was er wel veel activiteit.

gaan richten puur op codes en andere zaken zit voor Mastaline ook geen potentie in. puur omdat er al verschillende

Denk ook niet dat er mensen zijn van de oude garde die in een zinkend schip willen stappen.

Only the dead have seen the end of war.
    za 15-12-2012 om 18:31
  2. Dutchbloggz

Het maakt geen zak uit hoe het er vroeger aan toe ging want we leven nu in het nu en niet in het vroeger en aangezien het nu over het grootste deel over codes gaat kunnen ze beter de tags ook aanpasen voordat het hier helemaal doodt gaat en er zijn veel bezoekers maar die heben te veel vrijheid laat ze aleen een paar topics bezoeken zodat ze zich sneller aanmelden en ook actiefer blijven
    DUTCHBloggz

za 15-12-2012 om 18:35
  3. Explo

Quote: dutchbloggz

Het maakt geen zak uit hoe het er vroeger aan toe ging want we leven nu in het nu en niet in het vroeger en aangezien het nu over het grootste deel over codes gaat kunnen ze beter de tags ook aanpasen voordat het hier helemaal doodt gaat en er zijn veel bezoekers maar die heben te veel vrijheid laat ze aleen een paar topics bezoeken zodat ze zich sneller aanmelden en ook actiefer blijven
    DUTCHBloggz

Het maakt wel degelijk uit hoe het vroeger aan toe ging.
    Tijden zijn veranderd en interesses ook.

Mastaline heeft zijn horizon al verlegt door o.a. zich te focussen op op social media. omdat dit hedendaags van belang is. ook word er meer user content getoond.

Veel members hier hebben de hoogte punten van mastaline mee gemaakt en tevens ook de steeds terug nemende activiteit. waardoor de vaste garde (Stijn, Tim, Blaze, Bas, Roelvb etc etc) zich verplaatst heeft naar andere fora's en sites.

Bewerkt door Explo op za 15-12-2012 om 18:47
    za 15-12-2012 om 18:46
  4. Dutchbloggz

En daarom ook een groote refresh.
    je moet kijken naar het totaal wil jij dat er uiteindelijk nog maar 5 a 10 actiefe gebruikers zijn ik denk het niet dus het is handig als we een banner bijvoorbeeld op onze site kunnen zetten zodat het weer wat actiever wordt en aangezien msn binnenkort stopt kun je dus de meta tags ook gewoon veranderen.
    En als je alleen negatief doet over mijn ideeen geef dan zelf een tip waar we weer leden mee kunnen krijgen.

RobH

za 15-12-2012 om 19:14
  5. Explo

Quote: dutchbloggz

En daarom ook een groote refresh.
    je moet kijken naar het totaal wil jij dat er uiteindelijk nog maar 5 a 10 actiefe gebruikers zijn ik denk het niet dus het is handig als we een banner bijvoorbeeld op onze site kunnen zetten zodat het weer wat actiever wordt en aangezien msn binnenkort stopt kun je dus de meta tags ook gewoon veranderen.
    En als je alleen negatief doet over mijn ideeen geef dan zelf een tip waar we weer leden mee kunnen krijgen.

RobH

Na horen zeggen door onno (webmaster) zelf ondergaat ML al een ''refresh''. alleen hem kennende duurt dit jaren.
    er zijn in het verleden al velen idee?n bedacht en uitgevoerd. en eerlijk gezegd denk ik dat ML al geen actieve gebruikers meer heeft.

om te reageren op dat ik negatief reageer op jou idee?n:
    Nee ik reageer hier niet negatief op. ik ken ML hoe het was en hoe het is. ook hoe er op dit soort dingen gereageerd word.
    een enkele banner op jou site bijvoorbeeld heeft geen meerwaarden voor ML. niet ten nadelen van jou of jou site, maar het is nou niet bepaald een aantrekkelijke site.

ook is het zo dat bijna iedereen wel ABP heeft. dan heeft een banner toch geen nut meer.

Een fora is bedoelt om te discuseren. ja dan is het eenmaal mogelijk dat een andere persoon jou mening niet deelt

za 15-12-2012 om 19:29
  6. Frezo

Allereerst dank voor het meedenken. Gelukkig zie ik zie al jaren geen banners meer op websites. Dank u AdBlockPlus. Tevens zorgt een banner niet daadwerkelijk voor nieuwe actieve leden. Ten eerste moet iemand op die banner klikken, ten tweede moet diegene zich registreren, ten derde moet diegene aan een groepsproces kunnen deelnemen, ten vierde zal diegene er tijd voor moeten vrijmaken.

Interfora zijn mijns inziens minder spannend geworden doordat MSN is ge?volueerd in sociale netwerken waar heel makkelijk zowel individueel als in groepen contact kan worden onderhouden. Velen vinden dit prettiger met mensen die ze als eens de hand hebben geschud, ipv wildvreemden via internet.

za 15-12-2012 om 22:41
  7. Roelvb

Ik denk dat we ons moeten richten op vernieuwingen en daarna pas op het maken van 'reclame'.
    Als Mastaline aantrekkelijk was bleven bezoekers wel, maar dat is nu niet het geval.

We kunnen zeker banners maken, maar heb je nog meer goede idee?n hoe we ML aantrekkelijker kunnen maken voor bezoekers?

Er is trouwens een verborgen banner-pagina, met 1 banner erop
    http://www.mastaline.com/banners

zo 16-12-2012 om 11:48
  8. Dutchbloggz

Oke mijn idee m te focusen is inderdaad miss niet het beste idee maar als je nou es begint met de messenger dingen weg te halen en wat meer fleurigheid in de layout toe te voegen dus mischien een plaatje
    En een idee om de homepage helemaal op te knappen dus messenger shit er uit en een punt helemaal waarom mensen hier komen en weggaan zer zoeken een topic vinden de antwoorden en vertrekken zonder in te logen of wat dan ook.
    en in het geheel dacht ik aan iets als dit:http://awesomescreenshot.com/0e8pxnx
    en kijken bij concurenten is ook goed:http://awesomescreenshot.com/0c3pxn
    als je het er niet mee eens bent ik vindt het best ik probeer de boel alleen maar te helpen

Volgende bericht op zo. 16-12-2012 om 13:59:

Quote: frezo

Allereerst dank voor het meedenken. Gelukkig zie ik zie al jaren geen banners meer op websites. Dank u AdBlockPlus. Tevens zorgt een banner niet daadwerkelijk voor nieuwe actieve leden. Ten eerste moet iemand op die banner klikken, ten tweede moet diegene zich registreren, ten derde moet diegene aan een groepsproces kunnen deelnemen, ten vierde zal diegene er tijd voor moeten vrijmaken.

Interfora zijn mijns inziens minder spannend geworden doordat MSN is ge?volueerd in sociale netwerken waar heel makkelijk zowel individueel als in groepen contact kan worden onderhouden. Velen vinden dit prettiger met mensen die ze als eens de hand hebben geschud, ipv wildvreemden via internet.

En daarom vertrekt iedereen naar forums als helpmij omdat het daar nog gezelig is ik wil niet zeggen dat het hier niet gezelig of leuk is maar daar hangt een bepaalde sfeer die ik hier niet heb

Bewerkt door Dutchbloggz op zo 16-12-2012 om 13:56
    zo 16-12-2012 om 13:56
Reageren