Forum » Theekransje » Wat doen jullie?

1. Saven123

Godver wat een nostalgie.

Moet eerlijk zeggen dat deze Mastaline versie nog lelijker is en een geaborteerde baby. Onno, heb je dit zelf ontworpen? Of heeft een member dat gedaan. V3 was een stuk vetter.

Beter maken we een nieuwe community ofzo?

Anyways, mijn eigen forum is ook zo dood als ik weet niet wat dus no hate.

Wat doet iedereen tegenwoordig ? Kecin is volgens mij een beetje IT nerd geworden, maar wel leuk huisje gekocht met zn vriendin zag ik op een niet nader te noemen forum.

Je boy hosselt via internet zijn centjes, beetje de internet entrepreneur uithangen. Beetje plaatjes draaien.

Ik heb Gerwin ooit gezien toen ik ergens moest draaien. Hij keek mij bang aan Met een paar leden heb ik nog goed contact. What about you guys?

Gezien de activiteit zal ik volgend half jaar wel weer eens kijken wie er heeft gereplied

vr 15-09-2017 om 17:39
Reacties (7)

Reageren
  1. Sandr

Gaat z'n gangetje, bijna klaar met afstuderen en dan officieel master in de Data Science, daarnaast bezig met eigen bedrijf als freelance Developer/Data Scientist/DJ wat best lekker loopt. Tot slot een paar manden terug ook maar eens m'n eigen crib gekocht in het altijd mooie Eindhoven .

di 19-09-2017 om 00:00
  2. Xikeon

Hallo Saven, dat is lang geleden.

di 19-09-2017 om 15:43
  3. Razr

Hey Saven! Is je signchat nog online?

di 19-09-2017 om 21:43
  4. Aar

Snake86, wat mis ik die tijd

wo 04-10-2017 om 14:46
  5. Mikenuun

Ik had een vak moeten leren.

Mastaliner Since 13-05-2005
    vr 17-11-2017 om 15:03
  6. Saven123

Quote: sandr

Gaat z'n gangetje, bijna klaar met afstuderen en dan officieel master in de Data Science, daarnaast bezig met eigen bedrijf als freelance Developer/Data Scientist/DJ wat best lekker loopt. Tot slot een paar manden terug ook maar eens m'n eigen crib gekocht in het altijd mooie Eindhoven .

goed bezig pik

Quote: xikeon

Hallo Saven, dat is lang geleden.

Hehe, zeg dat wel. Wat doe jij tegenwoordig? programming? Ik weet nog wel de tijd met Sander en jou en al die h4x0r shit en msn chicks hossels

Quote: mikenuun

Ik had een vak moeten leren.
    same

vr 24-11-2017 om 18:11
  7. Kecin

Klopt helemaal wat je zegt . Same old shit, different place .

I A M T H E L A W .
    di 05-12-2017 om 19:39
Reageren