Forum » Theekransje » Hehe Flapdrol probeerd te rappen:D

1. Martin

ff nieuw begin heb er zin in, ik breek helemaal los ?. is nu de klos ze is lekker, maar gelijker tijd baal ik als een stekker dat maakt de boel alleen maar gekker, maar oke ff naar benee op de plee ben zo terug, maar daar stond ze al stiekem achter me rug ik draaide om een beetje stug net of liep over een doorgezakte ophaal brug, nou eindelijk was het zo ver, ik heb echt te maken met een jongeboren ster of terwijl een talent rapt achter elkaar voor geen eene cent of vent meneer of hoe je het zegt of doet alles komt goed of een einde aan blijf niet staan, maar laat je gaan, in een karavaan van hier tot op de maan, tot aan de prinshenderik laan daar moet je ff wachte , en ze lachte naar mij, ik denk bij me zelf ze is pas elf maar ja niks aan te doen en geef haar haar eerste zoen hoor ik van haar moeder nee niet doen ik weet van geen kwaadbewust en heb haar stieken als steeds lager gekust, echt ene lust zoals ze dat zeggen vastleggen bankbeleggen ga zo maar door ik ga er voor net zo lang tot dat ik scoor, ik vraag aan haar zou ik langs komen lekker samen dag dromen niet in slaap vallen of door de slaapzaal jallen auto knallen boel vergallen al dat soort shit zooi net als nat gemaakt hooi in het gooi je weet wel met je benen in de knel of andersom dan weetje wanneer ik kom, net een optelsom nou wederom vertel ik de waarheid ook al wil je me niet kwijd het moet er toch even uit, onderweg naar nieuwegein zuid ff zwarte rijden naar binnenglijden met haar in de tram conducteur sorry dat ik rem ah rem gezellig door, en ik ging er voor na de 5 seconde dansde ze al in het gloor ah wat goor moet allemaal zo vies, hoor ik een vrouw schreeuwen net als meeuwen op het dak stinken naar vogel kak bij je zelf denk je wat is dat voor een zak of een zeikbal ben net bezig bijna in het dal word je er uitgetrapt opnieuw aangepapt want zei is er ook uitgestapt, lag je daar met ene bosschaamhaar geen gezicht, leek net dta ze kwam uit een gesticht of ene kinder opvang of bij een chinees zonder babipanghang. Nu duurt het toch iets te lang ik zei opgerot je komt uit me strot of terwijl me strot uit schreeuwde ik luid. Dus ze liep weg ze d8 jammer wat een pech, mooi geprobeerd maar die dingen ben ik niet verleerd onder weg nog beetje bezeerd aan een boom je weet wel heel gewoon tegen aan gestoten niet verder opgeschoten, maar oke toen ze eindelijk thuis kwam. Zei ze tegen hara moeder ben helemaal lam wat is er dan gebeurd zei hara moeder lief ben je bestolen door een kruimel dief, nee ben gewoon beetje moe, ga nu slapen huppa naar bedje toe. geboren talent he al zeg ik het zelf

za 10-05-2003 om 11:47
Reacties (12)

Reageren
  1. Bella

egt un geb????ren talent jah..... nu nog un fatsoenlijk onderwerp!........

xxxxx

za 10-05-2003 om 11:53
  2. Mstx

ik heb geen zin om dat allemaal te lezen vandaar deze onzin post ookal is hij niet helemaal onzin want hij geet wel over het topic maar eigenlijk alleen het eerste bericht dus is het eigenlijk geen onzin post maar iedereen zal vast wel zeggen dat het een onzin post is ookal is het geen onzin post maar onderhand begint het wel onzin te worden maar dat boeit me lekker niet

za 10-05-2003 om 11:54
  3. Sxrfe

dat ga ik echt niet lezen het is me teveel na de eerste zin had ik geen zin meer

za 10-05-2003 om 11:54
  4. Martin

hehe boring :\'( voor niks moeite gedaan hehe

za 10-05-2003 om 11:58
  5. Rayz

Quote: bella

egt un geb????ren talent jah..... nu nog un fatsoenlijk onderwerp!........

xxxxx

zeg dat nou niet straks voelt zich minder als de rest

za 10-05-2003 om 12:15
  6. Thor

Whahaha, ik heb het wel gelezen, lol

Bewerkt door Thor op za 10-05-2003 om 12:45
    NEE, IK KAN JE NIET HELPEN MET HACKEN/NETBUS.
    za 10-05-2003 om 12:21
  7. Bella

hehe.....
    owkeej, sorry het waz eg fantastisch, heb eg genoten van t eerste tot t laatste moment *uche uche* en erm..... misschien mot je maar ens bij brainpower aankloppen.......

xxxxxx

za 10-05-2003 om 12:22
  8. Ornis

Wow goeie martin had je weer niks te doen

mocht je gister van je pa nog wel weg? en die enmy colors shit doet het niet

za 10-05-2003 om 12:30
  9. Crazyindo

Wuahhahahah Standaard Tekst MJah

za 10-05-2003 om 13:46
  10. Thakilla

JEZUS MARTIN .. IK ZEI AL DAT JE NIET KAN RAPPEN ... IK HEB DEZE TXT AL EERDER GELEZEN EN HET ZUIGT ..

.. sorry .. maar het is wel zo .. als je een egte lyric wilt schrijven moet je bij mij gaan aankloppen of bij nicky die neger swaga baga ..

za 10-05-2003 om 14:39
  11. Aids

w00t crazyindo is terug

za 10-05-2003 om 21:07
  12. Dabobster

Quote: aids

w00t crazyindo is terug

jep en nog steedds met de sign die ik voor hem heb gemaakt

ff on-topic:
    sorry maar gare rap tekst ik heb alleen maar de helft gelezen want je typt het ook zo onduidelijk

dus leer rappen of stop er gewoon mee

Ik ben biersexueel.
    Respect my authoritah!
    This post was made possible by weed.
    za 17-05-2003 om 02:48
Reageren