Forum » Skype » [skype] contactpersonen terug

1. Arienh4

ik heb een klein prob met skype, heb net me pc geformat, is het nog mogelijk mijn lijst terug te zetten?
    of zijn die nu voor altijd weg ?

Dit is een link, waar spam bots op zullen klikken en daardoor in een soort lus komen: Klik hier om ook tegen spam te vechten

Nou, met bovenstaand plaatje heb ik al aardig veel ip-adressen verzameld, nu mogen jullie ze ook hebben.
    Klik hier maar
    di 15-02-2005 om 20:45
Reacties (4)

Reageren
  1. Superdoper

ja, dat probleem heb k ook gehad

marre heb je je hele harde schijf geformat ? (of als je er meerdere heb, heb je ze dan allemaal geformat?)
    en als skype dan op de schijf stond die je heb geformat dan vind je ut nie meer terug, anders miss wel, niet dat k weet....

di 15-02-2005 om 20:49
  2. Arienh4

niet dus, ok topic lock dan maar

Dit is een link, waar spam bots op zullen klikken en daardoor in een soort lus komen: Klik hier om ook tegen spam te vechten

Nou, met bovenstaand plaatje heb ik al aardig veel ip-adressen verzameld, nu mogen jullie ze ook hebben.
    Klik hier maar
    di 15-02-2005 om 20:49
  3. Superdoper

w8 nog ff....als je nu weer iedereen in je lijst moet gaan zette dan krijgen hun nie meer dat bericht (dat je stuurd als je ze toevoegt) want bij hun ben je al toegevoegt, dus je zult altijd een ? bij hun naam hebben, en ook nie kunne zien of ze online zijn, maar hun zien jou wel gewoon...dus dan moet je ff zegge dat hun jou ff moette deleten en dan voeg jij ze weer toe en dan zie je elkaar weer gewoon

di 15-02-2005 om 20:53
  4. Arienh4

Quote: superdoper

w8 nog ff....als je nu weer iedereen in je lijst moet gaan zette dan krijgen hun nie meer dat bericht (dat je stuurd als je ze toevoegt) want bij hun ben je al toegevoegt, dus je zult altijd een ? bij hun naam hebben, en ook nie kunne zien of ze online zijn, maar hun zien jou wel gewoon...dus dan moet je ff zegge dat hun jou ff moette deleten en dan voeg jij ze weer toe en dan zie je elkaar weer gewoon

nee hoor, want je kan autorisatie opnieuw aanvragen
    hoe dan ook

Klik hier maar
    di 15-02-2005 om 20:55
Reageren