Forum » Windows Live (MSN) Messenger » Hoe teken je je berichten???

1. Prankster

ik heb window XP en ik heb MSN 7 en MSN plus, maar ik heb die icoontjes niet zodat ik mijn berichten kan tekenen, hoe kan dit?? ik wil ook mijn berichten tekenen..

di 15-03-2005 om 22:56
Reacties (12)

Reageren
  1. Freeloader

in die nieuwe msn zit het er automatisch in

di 15-03-2005 om 23:09
  2. Monkey

Quote: freeloader

in die nieuwe msn zit het er automatisch in

Bij hem dus blijkbaar niet.
    Moet je Windows Journal Viewer en de update daarvoor hebben, ff googlen... heb je wel legale windows voor nodig tegenwoordig.

MCTBrowser, WMP11 Skin, [] WMDBackupper
    Free Packs
    di 15-03-2005 om 23:25
  3. Boombugs

hahahahahaha.... je hebt er een speciaal programmatje voor nodig.... heb je hem neij kun je hem altijd downloaden
    volgens mij hier bij /\\/\\astaline heb je een ding van \"Teken je berichten\" Download die en dan als het goed is als je hem opent dan heb je nog zo\'n ding en dat heet \"INK\" die moet je ff instaleren (niet diegene van Plus.....) MSN afsluiten... helemaal en weer opstarten... dan doet ie het

wo 16-03-2005 om 08:38
  4. Allert

programmatje kan je hier downloaden op deze site
    http://www.mast...ins/handwriting

en met info

Bewerkt door Allert op wo 16-03-2005 om 10:20
    wo 16-03-2005 om 10:18
  5. Martijndeheer

Quote: boombugs

hahahahahaha.... je hebt er een speciaal programmatje voor nodig.... heb je hem neij kun je hem altijd downloaden
    volgens mij hier bij /\\/\\astaline heb je een ding van \"Teken je berichten\" Download die en dan als het goed is als je hem opent dan heb je nog zo\'n ding en dat heet \"INK\" die moet je ff instaleren (niet diegene van Plus.....) MSN afsluiten... helemaal en weer opstarten... dan doet ie het

whaha bij msn 7 zit het er automatisch bij dopie dus zo hahahaha is het ook niet........

wo 16-03-2005 om 10:58
  6. Prankster

ja ik heb een legale versie van windows XP , maar je hebt dus msn7 en msnplus, die handwriting plugin en ook nog die windows journal viewer nodig?? Wat is die journal viewer dan precies? En hoezo kunnen andere mensen wel tekenen zonder die viewer ??

wo 16-03-2005 om 11:37
  7. Sandertjaaah

Quote: prankster

ja ik heb een legale versie van windows XP , maar je hebt dus msn7 en msnplus, die handwriting plugin en ook nog die windows journal viewer nodig?? Wat is die journal viewer dan precies? En hoezo kunnen andere mensen wel tekenen zonder die viewer ??

LAL , je hebt die handwriting plugin niet nodig

w0ej xD U\'ve Just Been Pwnz0rred By T3h Biggest b00n Ev3r +)
    Bier rijmt niet voor niets op plezier
    HARDCORE
    IS NIET
    DOOD
    HARDCORE CS\'ER!!!!
    wo 16-03-2005 om 13:55
  8. Monkey

Je hebt geen MSG+ nodig en ook niet die plugin, das voor MSN6 maar sommige lopen beetje achter. Windows Journal Viewer is een programma waarmee je .jnt bestanden mee kan openen die ik eigenlijk nog nooit tegen ben gekomen.
    Maar het installeert denk k ook een paar dll bestandjes die msn nodig heb om te handwriten.
    Dat sommige mensen zonder windows journal viewer kunnen tekenen ligt aan dat ze eerder iets ge?nstalleerd hebben dat ook die dlletjes ofzo heb neergezet waardoor je kan tekenen.

MCTBrowser, WMP11 Skin, [] WMDBackupper
    Free Packs
    wo 16-03-2005 om 13:58
  9. Dabobster

ja ik heb een legale versie van windows XP , maar je hebt dus msn7 en msnplus, die handwriting plugin en ook nog die windows journal viewer nodig?? Wat is die journal viewer dan precies? En hoezo kunnen andere mensen wel tekenen zonder die viewerp ??

Die hebben ze dus wel Weet dit niet zeker, maar zat het er niet toevallig niet in bij home? Welke XP versie heb je?

Ik ben biersexueel.
    Respect my authoritah!
    This post was made possible by weed.
    wo 16-03-2005 om 14:00
  10. Prankster

ik heb Windows Media Center Edition 2005 , maar ik zal dus die Journal Viewer moeten installeren??

za 19-03-2005 om 19:50
  11. Jungzandvliet

je moet service pack 2 hebben ik had eerst die niet toen had ik ook geen handwriting ik instaleerde het en ik heb het

zo 20-03-2005 om 10:15
  12. Daryltjuh3

gewoon hier op mastaline teken je berichten dowloaden en volg dan de informatie he
    bij msn 7 zit het er al in rechts onderin

zo 20-03-2005 om 10:18
Reageren