Forum » Skype » Skype Geluid

1. Attie

Hoi, ik heb een Logitech usb headset en Logitech luidsprekers (allebei apart gekocht). Als ik bij skype met iemand praat komt het geluid van degene met wie ik praat uit de headset. De microfoon zit aan die headset en ik praat EN hoor via de headset. Nu wil ik alleen maar praten via de headset en horen via mn luidsprekers. Hoe doe ik dit? Als ik mijn headset aansluit begint alles daaruit te komen, dit wil ik weg hebben. Ik wil gewoon alleen maar praten met de headset.

Bvd

do 09-03-2006 om 13:56
Reacties (8)

Reageren
  1. Twizy

Als het goed is zitten er 2kabels aan je headset, een groene en een rode. De rode is volgensmij voor je mic. je boxen doe je gewoon in de groene.

do 09-03-2006 om 14:00
  2. Attie

Quote: ferrari5

Als het goed is zitten er 2kabels aan je headset, een groene en een rode. De rode is volgensmij voor je mic. je boxen doe je gewoon in de groene.

Het is een USB headset. Er zijn geen groene en rode kabels

do 09-03-2006 om 14:05
  3. Theclan

Quote: attie

[..]

Het is een USB headset. Er zijn geen groene en rode kabels

oej, dan wordt het lastig. misschien kun je het instellen bij skype. anders bij geluidsinstellingen bij windoos

do 09-03-2006 om 14:07
  4. Planepix

Ik zelf houid de koptelefoon volledig aangesloten (ik heb geen usb) en steek dan de boxen in de koptelefoon uitgang aan de voorkant, zodat k geluid door de boxen heb, maar ken praten in de mic.

do 09-03-2006 om 14:21
  5. Robinv

skype helpdesk

daar ff zoeke me neef had dat probleem ook

hoezo pak je geen voip? gratis belle

do 09-03-2006 om 14:21
  6. Attie

Quote: robinv

skype helpdesk

daar ff zoeke me neef had dat probleem ook

hoezo pak je geen voip? gratis belle

Ik heb ze allebei. Voip is alleen voor telefoons. Skype is handiger als je gewoon over de computer wil doen. En bovendien moet je bij Voip betalen voor gesprekken langer dan 1 minuut.

do 09-03-2006 om 14:47
  7. Gamer112

als je iets anders aan het doen ben dan hoor je alles via de headset dus je moet je muziek enzo uitzetten als je met iemand praat

en wat maakt het uit of je hoord via de headset wat die zegt je heb dat ding toch al op je kop dan

Bewerkt door Gamer112 op do 09-03-2006 om 15:06
    do 09-03-2006 om 15:05
  8. Attie

Quote: gamer112

als je iets anders aan het doen ben dan hoor je alles via de headset dus je moet je muziek enzo uitzetten als je met iemand praat

en wat maakt het uit of je hoord via de headset wat die zegt je heb dat ding toch al op je kop dan

Als je het antwoord niet weet, gewoon bek houwe... Wat je zegt is bullshit, dat lost mijn probleem niet op

do 09-03-2006 om 16:05
Reageren