-
Sh0cker
Opweg Naar NL 900 Lawinepijlen Onderschept...Nu Krijg K Me Vuurwerk Nie
Kan Iemand Goedkoop Aan Lawinepijlen Komen En Ze Doorverkopen?? Mzzlzvr 08-11-2002 om 17:23
-
Nielsvr
Jij bent niet bepaald slim bezig gozer. Dit is een .com adres , elke dag komen hier ventjes langs en die bekijken het fourm , En jij gaat zeggen , Ik heb lawine pijlen nodig

Volgende keer 2 keer denken voordat je over iets illegaals gaat posten
Host-Masters -
Rdj
hoe weet je dat er 2 ventjes kome kijken? ik heb ook verschillende .com sites gewerkt en daar kwamen helemaal gene 2 ventjes!
-
Bomb
Uitgelult hehe geintjuh

-
Patrick
ik ben in belgie geweest in de herfstvakantie, en een lawine pijl kost ongeveer ? 3,50

als je daar naar toe gaat belgie moet je wel een kvk meenemen (als je een eigen bedrijf heb ) anders krijg je alleen maar strijkers mee (natuurlijk had mijn oom kvk
) en ik heb dus vuurwerk uit belgie maar ik verkoop het niet door want alls is zowat al op
en nu zou ik trouwens niet meer gaan in November en December controleren ze veel en woon je in de buurt van leusden / amersfoort dan kan ik wel aan lawine pijlen komen 
-
Webmaster
whahaha
-
Ornis
illegale zaken hiero op mastaline hoor
-
Patrick
ja zo hoort het ool

-
Gizmo
Ik wacht gewoon wel weer op die vrachtwagen uit belgie die bij mijn vader op het werk komt

-
Rickyboy
PATRICK WAT KAN JE WEER MOOI PRATEN.
Ten eerste die zogenaamde lawinepijlen van 3.50 zijn niet eens lawinepijlen.
Die dingen klappen nog zachter dan een nitraat.
En ten tweede voor die kut pijlen heb je geen kvk nodig.
Ten derde een echte lawine pijl kan je niet meer krijgen.
Er zijn allemaal vervangende net zoals de flashing thunder.
En die kun je niet kopen voor 3.50 !
Ten 4de je gaat me niet vertellen dat je die rommel gekocht heb heh ? -
Ornis
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm en ik d8 nog zo dat onno hier geen illegale site van wou maken

-
Patrick
ik heb troep gekocht ja behalve die "godsong " mortiertjes die zijn lachuh !! en ze stinken ja 
-
Freakysol
Wel alle Pijlen en Bommen.
gjig.gjig.gjig
maby heeft sadam nog wel wat oude rommel lichen hij mot alles nu toch weer lozen

-
Richard
Quote: sh0cker
Opweg Naar NL 900 Lawinepijlen Onderschept...Nu Krijg K Me Vuurwerk Nie
Kan Iemand Goedkoop Aan Lawinepijlen Komen En Ze Doorverkopen?? Mzzlz
op elke school loopt er wel een vuurwerkdealer rond -
Vuurwerkmaster
lawine pijlen heb je niet eens meer en de echte heb je allang niet meer en als je ze koopt zijn ze 7.50 per stuk
-
Yoshimitsu
Ik houd van lawinepijlen
Er zijn op dit moment 16 bezoekers online waarvan 0 aangemeld.
Meer »