Forum » Skype » skype 2.5 beta

1. Lostfreak

je kan nu al de allernieuwste skype 2.5 beta downloaden!
    doe dat hier: download skype 2.5

wat is er nieuw?

Makkelijk meer dan 2,9 miljard gewone telefoons bellen vanuit Skype met onze nieuwe Dialling Wizard en nieuwe manieren om te betalen.

Makkelijk contact houden met vrienden en familie via Gedeelde Groepen voor het delen van contactgegevens, het introduceren van vrienden en meer.

Creëer een eigen ruimte voor uw groep voor gratis vergadergesprekken en groepchats.

Bel uw contactpersonen uit Outlook® rechtstreeks vanuit Skype.

Verstuur SMS-berichten naar uw vrienden vanuit Skype.
    Audio by Global IP Sound

mijn site
    namechange => formuleracer => lostfreak
    vr 05-05-2006 om 14:29
Reacties (7)

Reageren
  1. Coolenaammod

oke

vr 05-05-2006 om 14:29
  2. Planepix

smssen, dat ze dat er toch niet eerder op gezet hebben.

vr 05-05-2006 om 14:45
  3. Zubair

skype sux!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ik heb liever voipbuster of voipstunt enz.
    veel beter en in nederland gratis bellen !!!

vr 05-05-2006 om 15:53
  4. Volendammtje

ik zie niet veel nieuws hoor....

vr 05-05-2006 om 16:13
  5. Explo

skype is wel relaxt progie
    ff downloaden

Only the dead have seen the end of war.
    vr 05-05-2006 om 16:17
  6. Thomasv6

Skype Wrm skype als je gewoon kan chatten via msn en met een microfoon kan praten via msn..

[off] waarom is mastaline zo sloom [/off]

vr 05-05-2006 om 16:17
  7. Galler2

ik dacht dat je met deze versie ook met 100 mensen samen kon praten?

Gratis chatprogramma Skype introduceert Skypecast, de mogelijkheid om groepsgesprekken met wel honderd deelnemers te voeren. Daarvoor is een bèta van Skype 2.5 nodig, die vandaag verscheen.

Wie de proefversie van Skype heeft binnengehaald, kan vervolgens in de Skypecast-directory kijken of er een onderwerp is dat u aanspreekt.

De bèta bevat nu ook de mogelijkheid om direct binnen Skype krediet te kopen, waarmee naar vaste telefoonlijnen gebeld kan worden. Erg handig is de verbeterde conference call-functie, waarbij het plaatje van de deelnemer oplicht als hij of zij spreekt.

Zeker als het aantal deelnemers aan groepsgesprekken flink oploopt, is dat een onmisbare functie. Om conferenties ordentelijk te laten verlopen, is er één Skypecast voorzitter - meestal diegene die het groepsgesprek opzette. Deze voorzitter geeft het woord aan andere sprekers.

Bron: ZDnet.be

Bewerkt door Galler2 op za 06-05-2006 om 08:47
    za 06-05-2006 om 08:43
Reageren