Forum » Skype » skype psp

1. Coniglio

heyhey, Ik kan nu al een tijdje internetten op mijn psp.. maar kan je er ook mee skype? of is daar een ander programma voor? thanks

(srry voor de 2 topics er ging wat mis)

Bewerkt door Coniglio op do 10-08-2006 om 20:01
    do 10-08-2006 om 19:59
Reacties (6)

Reageren
  1. Messned

Quote: coniglio

heyhey, Ik kan nu al een tijdje internetten op mijn psp.. maar kan je er ook mee skype? of is daar een ander programma voor? thanks

waarom maak je twee topics aan beetje nutteloos mastaline is a vol genoeg (:\'(

en nee skype is er niet voor ook geen ander programma

do 10-08-2006 om 20:00
  2. Billi3

Dit kun je doen door je PSP te verneuken en Windows 95 op je psp te zetten en dan skype te installeren...

Maar ik raad het je niet aan..

Met vriendelijke groet,
    Billie

http://download...les/Fantasy.gif

Mod edit: te grote (1,3MB ) sig.
    Coowl^_^
    do 10-08-2006 om 20:16
  3. Coniglio

whhaha nou ik help hem liever niet naar de maan, maar bedankt en er zijn ook echt geen andere programma\'s zoals skype??

vr 11-08-2006 om 18:45
  4. Duncan

Je kan hier bij ons in de intertoys zo\'n headset met een programma kopen , ik weet niet waarvoor dat is maar je zou kunnen kijken.

vr 11-08-2006 om 19:20
  5. Gin

Quote: coniglio

whhaha nou ik help hem liever niet naar de maan, maar bedankt en er zijn ook echt geen andere programma\'s zoals skype??

Volgens mij is dat niet mogelijk, maar @ je signature.
    Ik kijk geen Jetix ofzo, maar me broertje zegt dat het Danny Phantom is:\').

vr 11-08-2006 om 19:30
  6. Coniglio

kijk je wel nickelodeon dan ? want daar komt de serie op i love it.. maar goed, het is dus absoluut niet mogelijk zo te zien dusz ik ben tevree

za 12-08-2006 om 18:12
Reageren