-
Robbertbd
hallo
1. ik dacht dat het mischien handig was om bijvoorbeeld in je profiel je laatse 5 posts te zien.
2. en dat in het rechter menu: forum de laatste 6 nieuwe en actieve topics staan in plaats van de laatste 6 nieuwe topic\'s.
en eventueel meer dan 6.
voor? of tegenvoor 1.
18.6% voor 2.
7% voor bijde
23.3% tegen 1.
0% tegen 2.
2.3% tegen bijde
48.8% 43 keer gestemd
Robbert Bewerkt door Robbertbd op di 09-01-2007 om 16:42di 09-01-2007 om 16:42
-
Gkhn
Ik vat je 2de idee niet?
Je wilt dat de topics worden gerangschikt op laatste post?
Net als bij saven.nl? -
Julian
Idee 1 is er al.
Bewerkt door Julian op di 09-01-2007 om 16:49
En idee 2 kijk gewoon bij active topics daar kan je alles zien..
Onhandig idee dus
-
Jelleu
Klik op het profiel van diegene, klik naast het aantal post\'s van diegene op het vergroot glas, en tadaa, je ziet de laaste 5 posts.
Actieve topics kan je zien op de actieve topics pagina, lijkt me een beetje dubbelop om het ook nog is een keer bij de nieuwste topic\'s te gooien.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
-
Mennoman
1, ga zoeken
2, klik op actieve topics
zeer overbodig toch? -
Feyenoord
-
Aar
1. Onnodig en is er al....
2. Dan worden topic gekicked, en worden koeien van 3 jaar terug spontaan herboren... -
Joost
2e idee is niet nodig... Is volgens mij al vaker voorgesteld of iets in die richting?
-
Darkmark
Allebei tegen , zie de reacties boven me , Het is er in principe al.
-
Monkey
Het laatste 6 topics als alternatief tegen de 6 topics waarin het laatst is gereageerd is dat als het in een aantal topics druk is, en iemand heeft een vraag waarvoor hij dan een nieuw topic maakt, dat die vraag niet gelijk \"weg\" is, maar blijft staan totdat er weer zes nieuwe topics zijn, met 6 nieuwe reacties gaat dat toch iets te snel. Ook is het wat gunstiger om te cachen, aangezien de cache nu per topic moet worden upgedate en anders per post, scheelt ook een hoop.
Het andere idee kan je ook gewoon ff op dat vergrootglasje klikken om een mooi lijstje te krijgen toch?
MCTBrowser, WMP11 Skin, [] WMDBackupper
Free Packs -
Sandr
is dit mischien een betere poll:
*voor beide
*voor 1, tegen 2
*voor 2, tegen 1
*tegen beide
Verder vind ik het van die laatste 5 posts in forum wel leuk, maarja je kan ook gewoon op dat vergrootglasje klikken achter aantal berichten
En over idee 2, het lijkt me beter dat er dan 2 menu\'s met forum komen en dat er dan bijv. links boven de Votebox (want die ad blijft toch wel bovenaan :\')) met actieve topics. -
Jrq
ik vind het allebij goeie ideën. die eerste lijkt me wel handig omdat je dan niet steeds naar je eigen topics hoeft te zoeken. en die 2 lijkt me handig want die er nu staan zijn ook vaak van die topics waar je niets aan hebt.
-
Psychodude
1) Zie ik het nut niet van in...
Bewerkt door Psychodude op di 09-01-2007 om 21:47
2) Het is veel beter zoals het nu is.
Off:
Wat gebeurd er hier eigelijk allemaal? Probeert iedereen de laatste tijd zoveel mogelijk idee\'tjes te verzinnen ofzo?
Er zijn op dit moment 14 bezoekers online waarvan 0 aangemeld.
Meer »