Forum » Skype » Skype op N73

1. Cablero

Hey MLers,

Ik zag op youtube iemand die skype op zijn gsm had das dus echt prachtig gratis bellen over de hele wereld.
    Maar voor skype op je gsm in te loggen enzo moet je dan betalen?
    Kan je met je gsm geen Inet van draadloos thuis gebruiken ? xD

M.v.g,
    Cabzor

wo 26-09-2007 om 12:26
Reacties (10)

Reageren
  1. Eagle

Quote: cablero

Hey MLers,

Ik zag op youtube iemand die skype op zijn gsm had das dus echt prachtig gratis bellen over de hele wereld.

M.v.g,
    Cabzor

Met de N73 is Skype op je telefoon lastig, vooral omdat de N73 géén draadloze netwerkkaart heeft. Je zou dus via gprs kunnen Skypen, maar dat is duur. Vaak duurder dan normaal bellen. Je zou denken \'\'dan sluit ik toch een mobiel internet abonnement af om zo voor ong €10 onbeperkt te kunnen internetten?\'\'. Slim gedacht, maar de meeste providers staan voip niet toe via deze internet abonnementen op je mobiel, logisch.. ze snijden zichzelf anders in de vingers.
    Feit is wel, dat je via een mobiel met wlankaart kunt skypen..

wo 26-09-2007 om 12:32
  2. Miniflasher

Hey MLers,

M.v.g,
    Cabzor

Nee, je kan echter wel een internet totaal abbonement van een 10-tje per maand kopen, dan heb je onbeperkt internet.

wo 26-09-2007 om 12:33
  3. Jelleu

Quote: eagle

[..]

Met de N73 is Skype op je telefoon lastig, vooral omdat de N73 géén draadloze netwerkkaart heeft. Je zou dus via gprs kunnen Skypen, maar dat is duur. Vaak duurder dan normaal bellen. Je zou denken \'\'dan sluit ik toch een mobiel internet abonnement af om zo voor ong €10 onbeperkt te kunnen internetten?\'\'. Slim gedacht, maar de meeste providers staan voip niet toe via deze internet abonnementen op je mobiel, logisch.. ze snijden zichzelf anders in de vingers.
    Feit is wel, dat je via een mobiel met wlankaart kunt skypen..

Skypen werkt hier perfect op m\'n nokia n73, net als (wanneer ik even geen internet heb) m\'n telefoon aansluiten op m\'n laptop,en dan het internet op gaan. Heb die data bundel van Hi (die van een 10ntje per maand)

Bewerkt door Jelleu op wo 26-09-2007 om 12:39

Iedereen heeft recht op mijn mening.
    wo 26-09-2007 om 12:39
  4. Eagle

Quote: miniflasher

[..]

Nee, je kan echter wel een internet totaal abbonement van een 10-tje per maand kopen, dan heb je onbeperkt internet.

Nee, dat kan mag ook niet, lees mijn post.

Quote: jelleu

[..]

Skypen werkt hier perfect op m\'n nokia n73, net als (wanneer ik even geen internet heb) m\'n telefoon aansluiten op m\'n laptop,en dan het internet op gaan.

aan je laptop koppelen mag al helemaal niet volgens de voorwaarden..
    Welke provider heb je?

wo 26-09-2007 om 12:39
  5. Jelleu

[..]

Nee, dat kan mag ook niet, lees mijn post.

[..]

aan je laptop koppelen mag al helemaal niet volgens de voorwaarden..
    Welke provider heb je?

HI

En het mag idd niet, maar het werkt perfect

Iedereen heeft recht op mijn mening.
    wo 26-09-2007 om 12:43
  6. Eagle

Quote: jelleu

[..]

Heb die data bundel van Hi (die van een 10ntje per maand)

Owned xD

Lees:

Quote: hi.nl

Normaal gebruik; Met Eindeloos online kun je binnen Nederland feitelijk onbeperkt surfen, chatten en e-mailen op je mobiele telefoon of PDA. Surf Mobiel is niet bedoeld voor het gebruik van je mobiele telefoon of PDA in combinatie met je laptop – al dan niet via bluetooth.
    Dit houdt in dat je op jouw mobiele telefoon of PDA:

* kan surfen op het Internet via een browser op je telefoon of PDA
    * e-mail kan ophalen en verzenden op basis van het POP3 en SMTP protocol
    * kan chatten via Hi Messenger, msn messenger, Hyves messenger en alle overige chat toepassingen die in de mobiel portals van Hi te benaderen zijn
    * foto’s kan ophalen en versturen per e-mail
    * de weg kan vinden met behulp van een navigatie applicatie
    * kan e-mailen via webmail diensten, zoals Hotmail en GMail

Voor jouw data verbruik geldt geen vaste data limiet. De enige beperking die Hi stelt is dat je niet regelmatig tien keer zo veel (of meer) data verkeer verbruikt dan het gemiddelde van alle overige gebruikers van Eindeloos online. Hierdoor ben je in staat om zonder zorgen te surfen en te e-mailen vanaf je mobiele telefoon.

2. Met Eindeloos online is het je helaas niet toegestaan om gebruik te maken van:

* Voice-over-IP en aanverwante toepassingen
    * Applicaties die e-mail automatisch afleveren op je mobiele telefoon en die gebruikelijk in de markt worden aangeboden aan zakelijke gebruikers
    * een bedrijfsnetwerk via een Virtual Private Network verbinding

3. De simkaart behorende bij de aansluiting waarop je Eindeloos online hebt afgesloten, mag alleen worden gebruikt in een mobiele telefoon.
    4. Bij gebruik in het buitenland en voor streaming audio en video verkeer worden extra verkeerskosten in rekening gebracht.
    5. Eindeloos online kan alleen afgesloten worden in combinatie met de volgende spraak abonnementen:

* Alle KPN Mobiel en Flexibel spraak abonnementen
    * Alle Hi spraak abonnementen

6. Bij Eindeloos online geldt een maximale download snelheid van 128 kbit/seconde. Daarnaast geldt een maximale upload snelheid van 64 kbit/seconde.
    7. Indien je geen normaal gebruik maakt van Eindeloos online (zie 1) zal Hi je hierover informeren en verzoeken het gebruik aan te passen. Hierbij geven wij tevens aan wat het gemiddelde dataverbruik van alle overige abonnees van Eindeloos online is. Je krijgt minimaal 2 keer de kans om jouw gebruik aan te passen. Indien je ondanks onze verzoeken blijvend geen normaal gebruik maakt van Eindeloos online, heeft Hi het recht het abonnement te beëindigen en jou een aanbod te doen voor een opvolgend abonnement.

wo 26-09-2007 om 12:45
  7. Cablero

Hehe xD ok dat weet ik dan ook al weer ^^ ja ik kan voor orange met mijn abonement 3,50euro per maand voor internet

wo 26-09-2007 om 12:47
  8. Eagle

Hehe xD ok dat weet ik dan ook al weer ^^ ja ik kan voor orange met mijn abonement 3,50euro per maand voor internet

Maar dat is met limiet, toch? Orange world?

wo 26-09-2007 om 12:52
  9. Cablero

[..]

Maar dat is met limiet, toch? Orange world?

Ja.

25 MB gratis daarna € 2 per MB
    Er staat 6euro per maand maar ik hoef maar 3euro omdat ik een actie abonnement had genomen bij hun

Bewerkt door Cablero op wo 26-09-2007 om 13:18
    wo 26-09-2007 om 13:17
  10. Ieuan

Nu heb ik dan ook een vraag:
    Ik heb Orange abbonoment (had LG KG220 erbij) van 20€ p/m voor 20€ btg en nu heb ik omdat mijn oude mobiel gecrasht was een Motorola L6, kan ik daarop Skype zetten?

Klik hier niet!
    wo 26-09-2007 om 15:00
Reageren