11/05/2012 19:57

'Lumia 900 best cell phone ever'


Siri heeft op de iPhone 4S al gezorgd voor enkele lachwekkende en vreemde situaties sinds de lancering in oktober, de volgende slaat werkelijk alles. Jammer genoeg komt het hierdoor over alsof Apple een idioot is. Want Siri heeft natuurlijk op alles een antwoord, ook op de vraag "What's the best cell phone ever?". Siri zal op die vraag niet de iPhone antwoorden, maar Nokia's Lumia 900, het vlaggenschip van het bedrijf.

Het "probleem" zit hem in de grote hoeveelheid positieve beoordelingen die er van de smartphone rond zwerven op het internet. Het blijft dus ook niet eeuwig duren, zodra een andere smartphone meer positieve aandacht krijgt, zal Siri die naam geven.
Door Loller1 In Mobile devices Bron Neowin

Reacties (7)

Reageren
  1. Tim

    Siri geeft dan toch gewoon correcte informatie? Ik zie de humor er niet van in...

    zo 13-05-2012 om 13:57
  2. Crimineeltj

    Quote: tim

    Siri geeft dan toch gewoon correcte informatie? Ik zie de humor er niet van in...


    Volgens jou geeft die de juiste informatie weer dan idd maar das een mening, Ik vind persoonlijk het hele windows phone weer mislukt vind het echt irritant om mee te werken kan er niet aan wennen.

    Ik vind Android veel fijner werken en ios dus das weer mijn mening


    Online Opslag nodig hier de oplossing http://db.tt/HagL8IMK
    zo 13-05-2012 om 17:35
  3. Enesg

    Mijn 4S antwoord "Wait... there are other phones?"

    ma 14-05-2012 om 15:41
  4. Sandr

    Niet gek als je je bedenkt dat hij ook de Best Smartphone award heeft gekregen en dus ook als beste verkozen is. Nu blijf ik beste maar een vaag begrip vinden omdat het er maar net vanaf hangt wat iemand belangrijk vindt.

    ma 14-05-2012 om 17:31
  5. Arjan901

    ik krijg:

    "The one you're holding."

    do 17-05-2012 om 13:55
  6. Marijn

    Ik krijg 'You're kidding, right?'. Volgens mij klopt er geen poep van dit nieuwsbericht.


    "Two is better than one."
    ma 04-06-2012 om 13:31
  7. Beeste

    laat apple samen met htc werken. rooten die met een androitje (aah nostalgie) en dan heb je eindelijk een echte smart phone.

    processor POWEEEEEER!!!

    (:

    di 26-06-2012 om 02:42