02/07/2012 22:39

Windows 8 voor $39.99 over de toonbank


Microsoft heeft de prijzen bekend gemaakt van de upgrade naar Windows 8 Pro. Deze upgrade is beschikbaar voor alle versies van Windows en zal $39.99 kosten. Een opmerkelijk lagere prijs dan eerdere versies van Windows. Aannemelijk is dat dit gedaan is om sneller meer mensen te laten overstappen naar Windows 8.

Als je de website van Windows gebruikt om je upgrade te kopen zal de Windows 8 Upgrade Assistant je door het upgradeproces van je computer helpen. Na de installatie zal je ook de optie krijgen aangeboden om gratis Windows Media Center te installeren.

Eerder werd al bekend dat als je vanaf Windows XP de update uitvoert, alleen je bestanden behouden blijven. Vanaf Windows Vista krijg je de mogelijkheid om, naast je bestanden, ook je instellingen te behouden. Upgraden van Windows 7 naar 8 is volgens MastaLine het beste: hierbij blijven zowel je bestanden, als je instellingen behouden.

http://www.windows.com
Door Loller1 In Operating systems Bron http://www.neowin.net/news/windows-8-pro-upgrade-to-cost-3999

Reacties (5)

Reageren
  1. Loller1

    Er is nog aan toegevoegd dat de prijs zo blijft tot en met 31 januari 2012. Dan stijgt deze naar $69.99 wat voor Windows nog steeds weinig is. Ik ben benieuwd hoeveel Windows 8 zal gaan kosten. (Ik bedoel de editie Windows 8, niet het besturingssysteem).

    Bewerkt door Loller1 op di 03-07-2012 om 00:05
    di 03-07-2012 om 00:04
  2. Tim

    Quote
    Aannemelijk is dat dit gedaan is om sneller meer mensen te laten overstappen naar Windows 8.
    Of ze voorspellen vooraf al, dat het een flop wordt. Ik begrijp nog steeds niet de keuze voor de 'verplichte' metro interface voor Windows 8...

    do 05-07-2012 om 00:48
  3. Chielt

    Quote: tim

    [..]Of ze voorspellen vooraf al, dat het een flop wordt. Ik begrijp nog steeds niet de keuze voor de 'verplichte' metro interface voor Windows 8...


    Zoals ik het begreep is de hele win32 architectuur in W8 volledig verleden tijd en gaat alles over op "apps". Om bedrijven te stimuleren om sneller over te stappen naar nieuwe applicaties willen ze W8 dus zo aantrekkelijk mogelijk maken. Ik ben alleen benieuwd in hoeverre het ze lukt gezien het feit dat veel bedrijven nogsteeds met IE6 werken omdat hun applicaties daar voor zijn geschreven ooit.

    do 05-07-2012 om 17:36
  4. Tim

    Quote: chielt
    Zoals ik het begreep is de hele win32 architectuur in W8 volledig verleden tijd en gaat alles over op "apps". Om bedrijven te stimuleren om sneller over te stappen naar nieuwe applicaties willen ze W8 dus zo aantrekkelijk mogelijk maken. Ik ben alleen benieuwd in hoeverre het ze lukt gezien het feit dat veel bedrijven nogsteeds met IE6 werken omdat hun applicaties daar voor zijn geschreven ooit.
    Apps voor mobile, fine, apps voor tables, prima, apps voor desktops, nononono.

    do 05-07-2012 om 18:34
  5. Ixfire

    Goede prijs opzich alleen ben best wel tevreden over Windows 7. Aangezien ik Windows 8 toch via mijn school LEGAAL kan krijgen met Licentie van MSDNAA.


    Intel core i3-540@3,06g. Gigabyte H55M-UD2H, 8GB RAM DDR3, pc3-10700. Sapphire HD5750 1GB gaming. 500GB + 2TB+120GBSSD 21,5",Full HD,LED. 32 inch HD ready
    za 14-07-2012 om 14:54