09/03/2011 15:00

MastaLine V5 Pre-release Party @ Studio Mastaline


Ongeveer 10 maanden geleden werd er tijdens de uitzending van Studio Mastaline aangekondigd dat er een nieuwe versie van Mastaline op komst zou zijn. De reacties waren gemengd. Een aantal maanden later, is het bijna zo ver. De komende weken zullen de puntjes op de spreekwoordelijke \'i\' worden gezet. De release is al bijna in zicht.

Om te vieren dat V5 bijna de lucht in gaat en om de definitieve release datum bekend te maken, zal er zaterdag 19 maart een uitzending plaats vinden van Studio Mastaline. Deze uitzending zal beginnen om 20:30 uur. Op de pagina http://radio.mastaline.com wordt op de dag zelf instructies geplaatst hoe je kunt meeluisteren.

Ook zullen we tijdens de uitzending aanwezig zijn op de chat. Op deze manier kunnen jullie feedback en input geven op de muziek, de grappen en grollen van Onno & Chielt, en de previews van ML V5 die wij naar buiten brengen. We beloven er een aflevering van te maken waar nog lang over gesproken gaat worden. We hebben er zin in, en wij hopen dat jullie dat ook hebben. Zorgen jullie voor bier, chips en cola (en koekjes), dan zorgen wij voor de entertainment. Arrivederci!
Door Chielt In Site updates

Reacties (50)

Reageren
  1. Pascallj

    Hèhè eindelijk heeft ff geduurd! We zullen zien, waarschijnlijk ben ik ook weer aanwezig zoals altijd :\')

    do 10-03-2011 om 19:43
  2. Darkmark

    Quote: bas

    Zet de \'screens\' en datum ook wel op de site he... je boi Bas kan dit niet volgen


    Je zorgt maar dat je het kan volgen :\')

    do 10-03-2011 om 21:37
  3. Bas

    Quote: darkmark

    [..]

    Je zorgt maar dat je het kan volgen :\')


    Ik ben op dat moment mensen Hamburgers aan het geven Daardoor kan ik niet in contact komen met jullie, ik kan het allemaal na een bepaald tijdstip rustig nalezen wat mijn interesse ook is voor deze avond

    Groetjes,

    Je boi Bas


    HOI!
    do 10-03-2011 om 22:09
  4. Explo

    Quote: bas

    [..]

    Ik ben op dat moment mensen Hamburgers aan het geven Daardoor kan ik niet in contact komen met jullie, ik kan het allemaal na een bepaald tijdstip rustig nalezen wat mijn interesse ook is voor deze avond

    Groetjes,

    Je boi Bas


    Nou onno en chiel dat word de mac bellen en vragen om bas


    Only the dead have seen the end of war.
    vr 11-03-2011 om 06:50
  5. Loller1

    Ik hoop dat het ook daadwerkelijk lukt om ML weer leven in te blazen met een nieuwe versie, dat word afwachten...

    vr 11-03-2011 om 08:57
  6. Iamotor

    Ik ben er ook weer bij. Dit keer is de server er goed op voorbereid. Dus er kan geen uitval meer plaatsvinden .


    Iamotor.nl - Wanneer internetten echt wordt.
    Upload your stuff with speed.
    Nooit meer je email kwijt.
    Hier wordt er wel geluisterd.
    Iamotor Social.
    vr 11-03-2011 om 15:02
  7. Explo

    Quote: iamotor

    Ik ben er ook weer bij. Dit keer is de server er goed op voorbereid. Dus er kan geen uitval meer plaatsvinden .


    ho ho maak nooit dit soort beloftes

    is er nog interactie via skype?


    Only the dead have seen the end of war.
    vr 11-03-2011 om 15:10
  8. Webmaster

    Voipbuster zal aanstaan, dus contact is altijd mogelijk (online of via je mobiel) .

    vr 11-03-2011 om 19:17
  9. Roelvb

    De 19e is een drukke dag voor mij, maar ik ga proberen om erbij te zijn


    za 12-03-2011 om 00:54
  10. Grootie

    Kan er niet bij zijn, had het wel gewild =/
    ML radio is altijd leuk..

    za 12-03-2011 om 14:29
  11. Sandr

    Zal mss ook is langskomen.

    za 12-03-2011 om 16:33
  12. Djvg

    Leuk om te horen dat ML nog steeds actief is, zelf is het alweer 280 dagen, 19 uren, 21 minuten geleden dat ik de site bezocht heb!

    Hoe gaat het nu met iedereen?

    Quote: iamotor

    Ik ben er ook weer bij. Dit keer is de server er goed op voorbereid. Dus er kan geen uitval meer plaatsvinden .

    Zal ik even wat onderhoud plannen op die dag? :\')

    Bewerkt door Djvg op ma 14-03-2011 om 16:23
    ma 14-03-2011 om 16:22
  13. Leone

    Zal ik ook maar eens van de partij zijn dan

    ma 14-03-2011 om 16:54
  14. Killingspray

    Ik zit meestal in de kroeg op zaterdag. Kan aan mij liggen... ?

    ma 14-03-2011 om 17:42
  15. Explo

    Quote: killingspray

    Ik zit meestal in de kroeg op zaterdag. Kan aan mij liggen... ?


    omdat jij in de kroeg zit wil je zeggen als of iedereen dan in de kroeg zit?
    en daarbij valt het prima te combineren....


    Only the dead have seen the end of war.
    ma 14-03-2011 om 18:47